jamalwolf

jamalwolf

توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۳ نفر را دنبال می کند

امام زمان را باور دارم

 

 

 

 

نویسنده : مجید جمال زاده    

تو  می آیی

 

  تو می آیی و با آمدنت مومنان سوار برکشتی از کافران جدا می شوند وبا کشتی تو؛ به ساحل نجات       می رسند . تو می آیی چون همانند نوزادی که به رودخانه نیل سپرده شد و خدایش نجات داد . تو نیز نجات پیدا کردی تا فرعونان را به یکتا یی خدا دعوت کنی  و اگر قبول نکردند تو با آمدنت ؛ دریا را    می شکافی تا مومنانی از دست سپاهان فرعون نجات پیدا کنند . اگر دیگری از عمر درازت تعجبب کرد. من نمی کنم چون پیامبری را می شناسم که فقط نهصد و پنجاه سال گمراهان را نصیحت کرد پس تو به لطف خدا عمری درازتر داری .

می دانم تو دیگه یونس ( ع ) نمی شی . و همچون جدت علی ( ع ) حتی با وجود برتری برخوارج به دشمن مجال صحبت و تصمیم می دهی .

تو می آیی و با آمدنت ایوب ( ع ) را دوباره در خاطره ها زنده می کنی ؛

تا مردم معنی صبر و مصیبت را یاد بگیرند . همان طور که ستمگران نتوانستند جلوی تولدت را بگیرند . جلوی آمدنت را نخواهند گرفت .

چون دوباره خدا معجزه می کند . تا مردم بدانند جلوی مشیت خدایی را نمی شود گرفت . تو با آمدنت ؛ یوسف را زنده می کنی .

تا دنیا ؛ زیبایی خدایی را ببیند و نقاشان با دیدن روی زیبایت طرحی نو در اندازند . تو با غیبت خودت می خواستی منافقین را به دنیا معرفی کنی .                                                               همانطور که آن پای سرشت دیگر ؛ وقتی به دیدار خدواند رفت مردم در غیبت او فریب سامری را خوردند و گوساله پرست شدند . می دونم که تو با آمدنت سامریان را رسوا خواهی کرد و منافقین را به جزای گوساله پرستی می رسانی .

 

قربان آن مظلومیت تو برم که در دوران غیبت ناشناخته می مانی . و صبر می کنی تا موقع مناسب همانطور که جدت حسین ( ع) در کربلا مظلوم واقع شد . با اینکه همه می دانستند او پاک از پاک زاده است .

 ولی یاری اش نکردند . تو دوباره عیسی را هم جان تازه ای می بخشی ؛ همانطور که ابن مریم در کودکی ؛ خود را معرفی کرد تونیز در بدو تولد به تلاوت قرآن ؛ پرداختی و مونس مادرت در پیش از تولد بودی تو با آمدنت مکه را جلایی دیگری می بخشی تا حکومت دینی تشکیل دهی .

می دونم تو دوباره ؛ و می آیی با آمدنت دو باره بهار می آید .

همیشه مطمئن بودم که تو می آیی .

تو همان امیدی . اگه تو نبودی امیدی وجود نداشت .

اگر تونیایی ؛ یعنی سیاهی برسفیدی پیروز می شه . یعنی غم پیروزی می شد .

این رو مطمئن هستم واسه همینه که می گم تو می آیی .

تو نور خدایی که واسه امثال من می آیی ؛ تو می آیی؛ تو نور خدایی که واسه امثال من می آیی ؛ تو    می آیی که ما خدا رو باور کنیم .

تو لطیفی مثل ابریشم ومن این را حس می کنم .

اگه یک روز بی تو باشم . بی یاد تو باشم . زندگی بی معنا می شد خورشید هم بی معنا می شد . بعد از نماز بوی تو می آد یعنی که تو می آیی . بازم سلام به تو که سلام به رسول الله حساب می شه ؛         من منتظرم که تو بیایی ؛ باورت دارم .

 

 

jamalwolf
jamalwolf

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋