jafari seok

jafari seok

سهم استخراج طلا و طلا در SDG 3

 

هانا برندستاتر
مدیر برنامه ESG
شورای جهانی طلا
https://twitter.com/GOLDCOUNCIL
این پست را توییت کنید

تاریخ ارسال: 7 سپتامبر 2021. 09:00

 بینایی ما برای برخی سلامت قیمت سکه پارسیان 50 سوتی با عیار 750 نیست. برای اکثر آنها سلامتی نیست. این سلامتی برای همه است!» بنابراین دکتر تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیر کل سازمان بهداشت جهانی (WHO) در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سپتامبر 2019 گفت. با توجه به رویدادهای اخیر، تمرکز مداوم بر سلامت و رفاه جهانی هرگز به اندازه امروز مهم نبوده است.

این تعهد در اهداف توسعه پایدار سازمان ملل به عنوان SDG 3 "سلامت و رفاه" منعکس شده است. در ادامه گزارش مقدماتی خود در مورد مشارکت معدن طلا در اهداف توسعه پایدار، تصمیم گرفتیم کمی عمیق‌تر در برخی از اهداف و شاخص‌های SDGهای خاص کاوش کنیم تا مشخص کنیم صنعت در کجا بیشترین تأثیر را دارد. SDG 3 مکان آشکاری برای شروع بود.

همه‌گیری جهانی به این معنی است که پیشرفت‌های اخیر در تعدادی از اهداف SDG 3 با فراگیر شدن همه‌گیری از بین رفته است و بسیاری از این موارد در کشورهای کم درآمد و متوسط ​​تجربه شده است. در نهایت، هرگز مهمتر از این نبوده است که صنایع به حمایت و تحقق اهداف SDG 3 کمک کنند.

بسیاری از اعضای شورای جهانی طلا در مناطقی فعالیت می کنند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر چالش های مراقبت های بهداشتی قرار دارند. این شرکت ها نقش کلیدی در حمایت از کارکنان خود و جوامع گسترده تر ایفا می کنند. اعضای ما تلاش‌های زیادی را برای کمک به کشورهای میزبان و جوامع خود در مقابله با کووید-19 انجام داده‌اند، از جمله کمک‌های مالی قابل‌توجهی علاوه بر ارائه PPE، تجهیزات پزشکی، امکانات آزمایش، تخت‌های بیمارستانی و مراکز واکسیناسیون.

متأسفانه، COVID-19 تنها بیماری واگیرداری است که باید با آن مقابله کنیم. اعضای ما برای مدت طولانی در خط مقدم بوده اند و در کنار  قیمت سکه پارسیان 750 عیار و با همکاری سازمان های دولتی ملی و محلی در پاسخ به موارد اضطراری بهداشت عمومی مانند مالاریا، سل و HIV/AIDS کار می کنند. یکی از نمونه‌های آن تلاش برای کاهش بروز مالاریا است. برای مثال، AngloGold Ashanti یک مدل پیشگام برای کنترل مالاریا ایجاد کرد که در معدن Obuasi این شرکت در غنا در سال 2006 شروع به کار کرد. این برنامه تا دسامبر 2009 به کاهش 75 درصدی موارد گزارش شده مالاریا دست یافت و این پروژه توسط حمایت شد. کمک مالی 133 میلیون دلاری از صندوق جهانی برای مبارزه با HIV/AIDS، سل و مالاریا و در سراسر غنا گسترش یافت. این برنامه همچنان ادامه دارد و اکنون توسط تعدادی دیگر از شرکت های استخراج طلا در کشور پشتیبانی می شود. Golden Star Resources نرخ مالاریا را با موفقیت به کمتر از 0.25 سرانه کاهش داده است و Endeavour Mining نرخ بروز مالاریا در سطح گروه را تا 36 درصد در سال 2020 کاهش داده است.

خود طلا نیز از طریق کاربرد آن در داروها و فناوری نانو برای سلامت انسان، سهم قابل توجه و اغلب غیرمنتظره ای به SDG 3 می کند. بسیاری از ما نیز در ماه های اخیر به طلا متکی بوده ایم. آزمایش‌های آنتی‌ژن COVID-19، مانند بسیاری از آزمایش‌های تشخیص سریع دیگر، برای نتایج سریع و قابل اعتماد به نانوذرات طلا متکی هستند. از همین فناوری برای آزمایش مالاریا استفاده می‌شود، به‌عنوان مثال، تنها در سال 2019، 350 میلیون دستگاه تولید شده است. قیمت سکه پارسیان 50 سوتی 750 عیار

لطفاً گزارش جدید ما را در اینجا بخوانید تا درباره سهم طلا و معدن طلا در SDG 3 بیشتر بدانید.

منبع:

http://talakar.com/parsian

jafari seok
jafari seok

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋