Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

یخچال و فریزر انتخاب یخچال مناسب

قلب واقعی آشپزخانه، یخچال در حال حاضر در 98 درصد خانه ها وجود دارد: این یخچال یکی از گسترده ترین لوازم خانگی در فرانسه است. بدون آن واقعا سخت است! تنوع قالب‌ها، از میز مناسب برای استودیوها گرفته تا یخچال‌های چند دری یا خانوادگی آمریکایی، از جمله ترکیبات یخچال فریزر، همه سبک‌های زندگی و الگوهای مصرف را برآورده می‌کند. هر ساله نزدیک به 3 میلیون یخچال در فرانسه فروخته می شود. در این بازار رقابتی، تولیدکنندگان با بهبود مستمر مدل‌های خود، به‌ویژه از نظر مصرف انرژی و با ارائه گزینه‌های جدید، سعی در اغوای مصرف‌کنندگان دارند. مروری بر آنچه باید قبل از تجهیز خود بدانید. نمایندگی تعمیر یخچال یخساران در اصفهان

 
خلاصه
1. ترکیبی، بالا، آمریکایی یا چند دری؟
2. یخچال مستقل یا توکار؟
3. چگونه یک حجم مناسب انتخاب کنیم؟
4. چگونه یک یخچال آرام انتخاب کنیم؟
5. کلاس آب و هوا چیست؟
6. برچسب انرژی و مصرف
7. استاتیک، هم زده، تهویه شده: چه تفاوت هایی با هم دارند؟
8. عملکرد انجماد
9. ستاره های روی فریزر
10. گزینه های مختلف یک یخچال
11. یخچال های متصل: بیشتر وسایل
12. آیا یخچال ها به راحتی قابل تعمیر هستند؟
13. آیا باید یخچال انرژی زا قدیمی خود را عوض کنید؟
← تست چه چیزی را انتخاب کنید: یخچال های مقایسه ای

به طور خلاصه
یخچال‌ها در قالب‌های مختلفی وجود دارند: درب (گاهی اوقات با یک قسمت انجماد کوچک در داخل)، ترکیبی یا بالا (بخش انجمادی جدا شده از قسمت یخچال، در بالا یا پایین دستگاه)، چند دری (همچنین ساید بای نامیده می‌شود). -side) یا آمریکایی.
به طور متوسط ​​حجم مفید 100 تا 150 لیتر برای یک نفر و 50 لیتر برای هر نفر اضافی را توصیه می کنیم.
کم صداترین یخچال ها آنهایی هستند که حجم صدای تبلیغ شده آنها کمتر از 40 dBA باشد.
سرما انواع مختلفی دارد: استاتیک (بدون عملکرد یخچال، هوا در بالا گرمتر از قسمت پایین یخچال است)، هم زده (هوای سرد به طور یکنواخت در دستگاه پخش می شود) و تهویه یا نه. سرما (سرد). هوا همگن است و یخبندان ایجاد نمی کند).
گزینه های راحتی زیادی وجود دارد. برخی از آنها مفید هستند (محفظه هایی که رطوبت، زنگ درب، حالت تعطیلات و غیره را کنترل می کنند)، اما برخی دیگر فریبنده هستند (یخچال متصل).
کم مصرف ترین یخچال های امروزی حدود 200 وات ساعت در 24 ساعت مصرف می کنند که نشان دهنده حدود 50 یورو برق در سال است. این 9 برابر کمتر از 25 سال پیش است!
COMBI، TOP، آمریکایی یا MULTIPORTE؟
بخش یخچال و فریزر نسبتاً متنوع است و برخلاف تصور رایج، با خانواده‌های محصولات جدید به تکامل خود ادامه می‌دهد. گواه اهمیت روزافزون فروش یخچال های چند درب است که به دلیل سهولت استفاده برای خانواده های پرجمعیت بسیار موفق هستند. برای انتخاب یخچالی که مناسب شماست، سوالات مختلفی از خود بپرسید: پیکربندی آشپزخانه شما (و به ویژه اندازه آن) چگونه است؟ آیا محصولات منجمد زیادی مصرف می کنید که در این صورت یک فریزر ساده کفایت نمی کند؟ آیا خیلی منظم به خرید می روید یا ترجیح می دهید یک یا دو هفته پر کنید؟

 

یخچال های ترکیبی

bosch kge398ibp 001
این فرمت تا حد زیادی پرفروش ترین فرمت در فرانسه است. زیرا یک یخچال ترکیبی با ترکیب دو وسیله در یک دستگاه باعث صرفه جویی در فضا می شود. ظرفیت قسمت تبرید یک گوشی بسته به مدل می تواند از 150 تا 250 لیتر یا حتی بیشتر از آن برای چند درب متفاوت باشد. حجم قسمت انجماد حدود 60 تا 80 لیتر است. نسبت تبرید / انجماد به طور کلی 70/30 به نفع تبرید است. قسمت انجماد یک یخچال ترکیبی در قسمت پایینی دستگاه قرار دارد.

یخچال های دو درب یا بالا
مانند انواع ترکیبی، آنها یخچال های مخلوط با دو در هستند، اما قسمت انجماد این بار در بالا است. این تفاوت فقط زیبایی شناختی نیست، زیرا در این پیکربندی، قسمت انجماد نسبت به قسمت ترکیبی کمتر است: نسبت 80/20 یا 75/25 به نفع قسمت تبرید است. بنابراین تنها در صورتی که محصولات کمی برای فریز کردن دارید، رویه ها ترجیح داده می شوند. این دستگاه ها بسیار کمتر از گوشی ها رایج هستند.

یخچال های تک دری یا یک دری
اینها کلاسیک ترین یخچال ها هستند. آنها به سادگی یک فضای سردخانه دارند، گاهی اوقات با یک محفظه فریزر کوچک در داخل، که فریزر نیز نامیده می شود، با 2 یا 4 ستاره. این عملکرد انجماد است. 2 ستاره به شما اجازه نمی دهد که غذای منجمد را بیش از یک ماه نگه دارید. یک ستاره 4 غذا را برای مدت طولانی زیر 18- درجه سانتیگراد نگه می دارد. بنابراین درهای تک برای مصرف کنندگانی که به محصولات تازه علاقه دارند یا فریزر جداگانه دارند، هدف قرار می گیرند.

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋