Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

یخچال چگونه به درستی یخچال را در آشپزخانه نصب کنیم


 

کلاس آب و هوای یخچال را بررسی کنید. یخچال کلاس N برای کارکرد در دمای زیر 16 درجه سانتیگراد نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان یا بالای 32 درجه سانتیگراد طراحی نشده است. بنابراین از گاراژی که در آن دما در زمستان بیش از حد کاهش می‌یابد، اجتناب کنید، همچنین از اتاقی رو به جنوب که در تابستان بسیار گرم است، خودداری کنید. از تراس باید اجتناب کرد، زیرا گرما، سرما و رطوبت می توانند عملکرد یخچال را به خطر بیندازند.

 

  در آشپزخانه، یخچال نباید در کنار فر، رادیاتور یا اجاق گاز نصب شود.

در نهایت، نصب برق خود را بررسی کنید. استاندارد فعلی مستلزم داشتن یک قطع کننده مدار در هر دستگاه است.

امکانات
مستقل

حداقل پنج سانتی متر در هر طرف دستگاه و به خصوص پشت آن بگذارید تا گرمای خارج شده از یخچال به گردش درآید. همچنین بین بالای یخچال و سقف یا مبلمان بالا ده سانتی متر طول می کشد.

برخی از واحدها دارای اسپیسرهایی هستند که باید در قسمت عقب نصب شوند تا از فاصله کافی بین دیوار و کندانسور (شبکه بیرونی) اطمینان حاصل شود.

 

نصب یخچال توکار

یخچال های یکپارچه طوری طراحی شده اند که در یک جعبه خاص قرار گیرند. این جعبه فضایی 5 سانتی متری در طرفین و حداقل 5 سانتی متری در پشت را در نظر می گیرد. دو دریچه بزرگ، یکی در جلوی پایین جعبه، دیگری در بالا در عقب، طوری چیده شده اند که گرمای تولید شده توسط کندانسور را بتوان تخلیه کرد. یخچال باید بتواند در یک مبلمان به عرض 60 سانتی متر قرار گیرد. با این حال، محصولات خاصی برای غذاهای خاص وجود دارد. ابعاد داخلی (عرض × ارتفاع × عمق) جعبه خود را بگیرید و مطمئن شوید که دستگاه می تواند در آنجا قرار گیرد.

بسته به لولایی یا کشویی بودن مدل، دستورالعمل های مونتاژ در را در دفترچه راهنما دنبال کنید.

برای انواع یخچال و فریزر، مطمئن شوید که اگر دستگاه شما بین دو تکه مبلمان یا در گوشه ای مقابل دیوار قرار گرفته است، درب آن به اندازه ای باز شود که کشوهای سبزیجات و همچنین کشوهای فریزر را بتوان برد. بیرون مشکلی نیست در واقع، در برخی از مدل‌ها، درها باید بیش از 90 درجه باز شوند تا یکی از محفظه‌ها بیرون بیاید یا قفسه‌ها هنگام تمیز کردن آن‌ها بیرون کشیده شوند.

راه اندازی
اگر دستگاه به صورت افقی حمل شده است، به دستورالعمل ها مراجعه کنید تا قبل از وصل مجدد آن، زمان رعایت آن را بیابید. سپس ترموستات را در وضعیت متوسط ​​قرار دهید و قبل از شروع به نگهداری مواد غذایی در آنجا صبر کنید تا دما کاهش یابد. پس از چند ساعت، دما را با بررسی نشانگر منطقه سرد یا با اندازه گیری آن با دماسنج تنظیم کنید.

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋