Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

فواید پسته برای سلامتی

بادام هندی
بادام هندی بافتی ترد و دهان خامه ای دارد که با غذاهای شور و شیرین به خوبی ست می شود. خرید تخمه هندوانه اصفهان پالان می گوید: «آنها منبع عالی منیزیم هستند که برای تنظیم متابولیسم چربی و کربوهیدرات ها ضروری است. این ممکن است به کاهش وزن کمک کند.»

علاوه بر این، آنها منبع نسبتاً خوبی از پروتئین هستند و می توانند مسیر کاهش وزن شما را تسریع کنند. بهترین زمان برای خوردن بادام هندی ساعات صبح است.

 

4. بادام زمینی


بادام زمینی به کنترل سطح قند خون و همچنین حفظ و افزایش سطح کلسترول خوب کمک می کند. علاوه بر این، تعداد تری گلیسیرید موجود در خون شما را کاهش می دهند.
به گفته پالان، بادام زمینی برای کاهش وزن مفید است، زیرا منبع غنی ویتامین های B، فولات و پروتئین گیاهی است که می تواند به شما کمک کند احساس سیری کنید.

5. پسته


پسته مقدار کمی پروتئین دارد که می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری سیر بمانید و در نتیجه از دستیابی به غذاهای ناسالم جلوگیری کنید. علاوه بر این، پروتئین به ساخت بافت های عضلانی جدید کمک می کند. همچنین حاوی چربی های تک غیراشباع است که نشان داده شده است باعث کاهش وزن می شود.

پالان می گوید: «مصرف منظم پسته به کاهش خطر افزایش وزن کمک می کند. آنها جزو کم کالری ترین آجیل ها با پروتئین و فیبر بیشتر هستند. ”

فواید پسته برای سلامتی
دست کم گرفتن قدرت آجیل را متوقف کنید. ارائه تصویر: Shutterstock.
آیا می توان تنها با خوردن آجیل وزن کم کرد؟
هنگامی که در مورد کاهش وزن صحبت می شود، باید همیشه مراقب کالری کل بود. اگرچه آجیل سالم است و می تواند به کاهش وزن شما کمک کند، اما خوردن یک وعده بزرگ از آجیل می تواند کالری اضافی را به رژیم غذایی شما اضافه کند. پالان می‌گوید، به همین دلیل مهم است که کنترل بخش را اعمال کنیم.

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋