Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

چگونه یخچال را از بالا به پایین تمیز کنیم؟

آیا یخچال شما کثیف است؟ خبر خوب، برای رفع آن نیازی به خرید مواد شیمیایی ندارید، تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان ما تمام نکات خوب خود را برای تمیز کردن یخچال به شما می دهیم!

توییت
اشتراک گذاری
مرحله قبل از تمیز کردن
برای شروع صبر نکنید تا یخچال شما خالی شود! در واقع، توصیه می شود حداقل یک بار در ماه یخچال را تمیز کنید تا از رشد باکتری ها و آلودگی مواد غذایی خود جلوگیری کنید. همچنین هنگامی که متوجه شدید که لایه ای از یخ بیش از 3 میلی متر در حال تشکیل است، لازم است یخچال و محفظه یخ خود را یخ زدایی کنید زیرا دستگاه شما انرژی بیشتری مصرف می کند.

قبل از تمیز کردن یخچال باید آن را خاموش و خالی کرد. در این مدت غذای خود را در جای خنک نگهداری کنید. عناصر (قفسه ها، کشوی سبزیجات، قفسه نگهداری و غیره) را بیرون آورده و آنها را تمیز کنید.

یخچال را تمیز کنید: قسمت داخلی

ما به شما توصیه می کنیم که یخچال خود را از بالا به پایین بشویید تا کارتان راحت تر شود. می توانید از ابزارهای مختلفی استفاده کنید:

جوش شیرین: این موثرترین محصول است. سه قاشق غذاخوری جوش شیرین را در کمی آب داغ رقیق کنید. با یک پارچه تمیز تمیز کنید، بشویید و خشک کنید. برای لکه های سرسخت تر، جوش شیرین را مستقیماً روی اسفنج بگذارید و اسکراب کنید. می توانید از جوش شیرین خود برای تمیز کردن سایر لوازم آشپزخانه خود استفاده کنید: برای مثال، در اینجا می توانید نحوه تمیز کردن اجاق گاز را با جوش شیرین بیابید.

 


سرکه سفید: اگر جوش شیرین ندارید، سرکه سفید خوب عمل می کند. در یک کاسه سرکه سفید را با همان مقدار آب داغ مخلوط کنید سپس تمیز کنید. نیازی به آبکشی ندارید با یک حوله تمیز خشک کنید.
آب لیمو: تاثیر کمتری دارد اما بوی خوبی در یخچال شما به جا می گذارد. آب یک لیمو را مستقیماً روی یک اسفنج بریزید. تمیز کنید سپس خشک کنید.
مهر و موم یخچال را تمیز کنید: قسمت بیرونی
فراموش نکنید که درزگیرهای یخچال خود را بشویید! برای انجام این کار، هیچ چیز نمی تواند ساده تر باشد، فقط مفاصل را با یک اسفنج خیس شده در آب صابون بمالید. برای تمیز کردن مکان های صعب العبور، هیچ چیز مانع از استفاده از مسواک نمی شود. از طرف دیگر از سفید کننده استفاده نکنید زیرا مطمئنا موثر است اما سمی است.

اگر پس از تمیز کردن، بوی بد باقی ماند، می توانید نکات ما را برای بوی بد یخچال خود نیز بیابید.

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋