Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

بلبرینگ برای تجهیزات پزشکی

بلبرینگ های خطی عناصر ضروری برای درایوهای چرخشی تعداد زیادی از ماشین ها اینورتر هایتک اصفهان و دستگاه های پزشکی هستند. تولید آنها نیاز به دقت و تکرارپذیری بالایی دارد. Robodrills FANUC قادر است طیف گسترده ای از مواد از جمله فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، کربن و حتی سرامیک را با دقت باورنکردنی ماشینکاری کند.


یکپارچه سازی بی نقص
سلول های تولیدی که پیرامون ماشین های CNC سازماندهی شده اند یک راه ساده برای افزایش انعطاف پذیری شما و همچنین کاهش هزینه های شما هستند. Roboshot S-2000i/300B که قادر به تولید هر قطعه پزشکی پلاستیکی است، برای سلول هایی از این نوع مناسب است. ربات های M-10 با ردپای کوچک خود می توانند بارهای سبک را تحمل کنند و برای این نوع کار تغذیه ایده آل هستند.


فرآیند قبل از تزریق بسیار حساس برای حل مشکلات
با قابلیت کنترل هوشمند AI Metering، Roboshots می تواند تغییرات ویسکوزیته را جبران کند تا نتایج ثابتی را تضمین کند. علاوه بر این، با توجه به استاندارد بودن Roboshots با 6 اندازه پیچ مختلف، سازندگان می توانند به راحتی بین تولیدات جابجا شوند.

 


چرخش بسیار تیز


در زمینه پزشکی، برتری در کیفیت منبع موفقیت است. ماشینکاری CNC با دقت بالا در دستگاه‌های پزشکی، مانند اجزای پمپ، به اطمینان از دقت تکرارپذیر کمک می‌کند و عملاً خطر قطعات معیوب را از بین می‌برد.


برش واترجت با CNC FANUC 32iB
سیستم های برش با دقت بالا FANUC می توانند باورنکردنی ترین ساختارها و اشکال را تولید کنند. یک استاندارد جدید از نظر دقت، FANUC 31iB CNC کاملاً برای این کاربردها مناسب است. همراه با سروو موتورهای FANUC ALPHA i، یک PMC یکپارچه و عملکرد لینک ورودی/خروجی، سرعت و دقت آن باورنکردنی است.


تضمین کیفیت ساده و قابلیت ردیابی


Roboshots دارای 16 حسگر فشار، کنترل تعادل پر شدن حفره و جمع آوری داده های تاریخی برای شفافیت کامل و مدیریت کیفیت بی نظیر است. برای صرفه جویی در هزینه، سهولت کار و کاهش قطعات خارجی، کنترل از طریق کنترلر CNC انجام می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیفیت قطعه مورد نیاز را انتخاب کنید.

پایان خط به معنای پایان داستان نیست
اتوماسیون در انتهای خط تولید بیش از هر چیز مقرون به صرفه است، اما مشکلات ایمنی و بهداشتی را نیز حل می کند زیرا کارگران دیگر قطعات سنگین و بالقوه خطرناک را بلند نمی کنند. بسته‌بندی، برچسب‌گذاری و پالت‌سازی نیز فعالیت‌هایی هستند که نیازمند کارهای دستی تکراری و دشوار هستند که می‌توانند به راحتی توسط سیستم‌های خودکار انجام شوند.


ربات های دلتا برای عملیات انتخاب و جابجایی با سرعت بالا
ربات‌های دلتا که مجهز به سیستم‌های بینایی هستند، گزینه‌ای عالی برای چیدن، مرتب‌سازی، بازرسی، موقعیت‌یابی و قرار دادن قطعات هستند. تمامی این عملیات را می توان با سرعت بالا بر روی نوار نقاله های متحرک انجام داد.

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋