Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

10 انگیزه برای استفاده مجدد از اسراف کامپیوتر


در فرانسه میزان اتلاف آن به 24 کیلوگرم در سال و برای قیمت ضایعات الکترونیکی هر سرنشین می رسد. این ضایعات از سوی سازمان ها و مردم به طور مداوم در حال گسترش است. از آنجایی که اسراف رایانه‌های شخصی آسیب‌های زیادی دارد، انتخاب بهترین پاسخ برای نظارت بر آن بسیار مهم است.

10 انگیزه برای استفاده مجدد از اسراف کامپیوتر
10 انگیزه برای استفاده مجدد از اسراف کامپیوتر
در زیر 10 انگیزه برای استفاده مجدد از اسراف رایانه شخصی آورده شده است.

ساخت موقعیت های غیر قابل جابجایی


استفاده مجدد از ضایعات کامپیوتری فعالیت های متعددی را در نظر می گیرد:  خرید ضایعات الکترونیکی مجموعه ای از اسراف، بازسازی، بازیابی و غیره. بر این اساس، تعداد مشاغل بیشتری نسبت به دفن زباله ایجاد می کند.

آلودگی زیست محیطی را متوقف کنید


آب و هوا بدون شک می تواند با اسراف رایانه های شخصی کثیف شود. مطمئناً آنها حاوی فلزات سنگین یا با ارزشی مانند جیوه، مس و سرب هستند. اینها در طبیعت تجزیه پذیر نیستند، بیش از هزاران سال آن را کثیف خواهند کرد.

 

به شکست زندگی رام نشده پایان دهید
ناپدید شدن گونه های موجودات امروزی بسیار سریعتر از گذشته است. مطمئناً در حال حاضر 1000 تا چندین برابر بیشتر از موزیکالیته معمولی است. عامل اصلی این تجزیه آلودگی مواد است. آخرین گزینه نیز اتلاف رایانه شخصی را در نظر می گیرد.

حفاظت از رفاه خوب
ضایعات رایانه شخصی نیز می تواند بر سلامتی شما تأثیر منفی بگذارد. بخشی از اجزای آنها برای سلامتی مضر است. این وضعیت جیوه است که بعد از سیستم حسی می رود. تخلیه کنترل نشده بر خلاف استفاده مجدد می تواند باعث ایجاد بیماری در هنگام افزایش آلودگی مواد شود.

کاهش هزینه های پذیرش پیش پرداخت
به دلیل بهبود بازار تجهیزات کامپیوتر دست دوم یا نوسازی شده، هزینه پذیرش پیشرفت کاهش می یابد. در نتیجه، استفاده مجدد از اسراف رایانه های شخصی امکان دموکراتیک کردن پذیرش در جامعه داده و اطلاعات را قابل تصور می کند.

ذخیره وجوه در طرح هزینه نظافت
استفاده مجدد از ضایعات رایانه شخصی به شما این امکان را می‌دهد که  خرید ضایعات الکترونیکی از برنامه‌های مالی مرتب خود بهره‌مند شوید. بنابراین، این برنامه‌های مالی مرتبط با پایان ضایعات ماندگار و آنهایی که به استفاده از کاغذ و مواد مصرفی مرتبط هستند را در نظر می‌گیرد.

همکاری در رویکرد CSR
زمانی که یک سازمان از اسراف رایانه های شخصی خود مجدداً استفاده می کند، این به آن اجازه می دهد تا رویکرد CSR (تعهد اجتماعی شرکت) را بهبود بخشد یا در پیش بگیرد. بنابراین، استفاده مجدد از اسراف رایانه شخصی، مشارکت در اهداف تأیید طبیعی را قابل تصور می کند.

کاهش معاملات دوگانه دارایی های معمولی
تولید یک ابزار رایانه شخصی مستلزم استفاده از مقدار زیادی از دارایی های معمولی (مثلاً نفت) است. علاوه بر این، واقعیت استفاده مجدد از یک ابزار یا قطعات کامل، دور ماندن از مونتاژ اقلام جدید را قابل تصور می کند. در مجموع، استفاده مجدد از اسراف رایانه شخصی، استفاده از دارایی های معمولی را کاهش می دهد.

ایجاد اجزای اختیاری تصفیه نشده
استفاده مجدد از اتلاف کامپیوتر چرخه ای برای ایجاد ماده اختیاری تصفیه نشده است. این برای ساخت تجهیزات جدید استفاده خواهد شد. این امر از چند وضعیت اجتماعی و اکولوژیکی اسفناک استخراج مواد تصفیه نشده دور می ماند.

استفاده مجدد از نظر قانونی ضروری است
PC squander با طبقه بندی WEEE (Squander Electrical and Electronic Gear) جایگاهی دارد. این شامل کارتریج های جوهر و همه چیزهایی است که به رایانه شخصی متصل است. از حدود سال 2005، استفاده مجدد از WEEE توسط یک دستور اروپایی از طریق ماده L541-2 کد طبیعی اجباری شده است.

https://arkabazyaft.ir/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c%d8%a7%d9%81%d8%aa-%d8%b6%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c/

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋