Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

کاهش اتلاف IT و ضایعات الکترونیکی


اسراف مرتبط با رایانه و تجهیزات تلفن، بخش عظیمی از تولید زباله ها قیمت ضایعات کامپیوتر عمومی ما را نشان می دهد. علاوه بر این، تولید آنها به اجزای تصفیه نشده زیادی نیاز دارد. همه آنها چیست یا بیشتر، چگونه آنها را دفع کنیم؟ در زیر چند نکته وجود دارد.

 

سعی کنید وسایل کامپیوتری خود را به طور خود به خود یا پس از مدت زمان محدود جایگزین نکنید. استفاده از 2 تا 4 سال برای تبلت یا رایانه شخصی بر تعادل زیست محیطی آن به نصف تأثیر می گذارد!
اقلام خود را به درستی دنبال کنید و بیمه هایی را در برابر عفونت ها و بدافزارها معرفی کنید: از خرابی ها دور می شوید و پول نقد را کنار می گذارید.
 علاوه بر این، تضمین قانونی 2 ساله تطابق را در نظر بگیرید، که معمولاً توسط علائم معاملات نشان داده نمی شود.
همچنین می توان تصور کرد که وجود تلفن خود را با تعمیر آن گسترش دهید! برای از بین بردن آن، چند مقصد مانند "تلفنم را می دهم" به شما پیشنهاد می کنند که آن را بازیابی کنید. بنابراین به جای دور انداختن آن، به سادگی آن را برای آنها ارسال کنید. «تلفنم را می دهم» آن را دریافت می کند، اطلاعات را پاک می کند و دوباره برقرار می کند یا دوباره استفاده می کند.

به دلیل این سیگنال 100 درصد رایگان، شما به تلفن خود زندگی دوم می دهید که یا ثابت است یا دوباره استفاده می شود!

با فرض اینکه می‌خواهید سخت‌افزار خود را جایگزین کنید، بنا به نیاز خود، به خرید نسخه‌های بازسازی‌شده یا بیشتر فکر کنید، و از خودتان این سوال را مطرح کنید: آیا واقعاً به این مقاله نیاز دارم؟
سپس می توانید وسایل قدیمی خود را در فوکوس استفاده مجدد رها کنید: توسط سازه هایی که با استفاده مجدد از آن سروکار دارند بازیابی می شوند.

 

 


ردیابی تمام داده ها در محل های دفن زباله دامنه.

صفر در… طبیعت قدیمی مرتب شده است
با کیفیت قدیمی مرتب شده است، اینجا چه خبر است؟ یک چرخه برای کاهش عمر و استفاده از یک آیتم برنامه ریزی می کند. این روش همچنین انتظار دارد که یک نیاز بسیار بادوام در مشتری ایجاد کند، که ولع مصرف و خرید اقلام جدید را به طور معمول احساس می کند.

ابزارهای الکتریکی و الکترونیکی مانند تلفن های همراه و رایانه های شخصی بیشترین تأثیر را تحت تأثیر این ماهیت قدیمی قرار می دهند. آینده یک تلفن بدون شک یک سال و نیم و 2 تا 5 سال برای رایانه شخصی است.

برای مبارزه با طبیعت منسوخ و مرتب شده و تداعی های پایدار با اقلام خود، واقعاً چه کاری می توان انجام داد؟

ما هر زمان که شرایط اجازه دهد از موارد جاودانه و ساده طرفداری می کنیم. به عنوان مثال، یک کتاب کاغذی را به جای کتاب الکترونیکی انتخاب کنید، یا مثلاً به جای کتاب الکتریکی، یک تولیدکننده اسپرسو پرس فرانسوی انتخاب کنید.

اغذیه فروشی ها را در برابر طبیعت منسوخ مرتب رفع کنید
خوب است که بدانید: Maintenance Bistros برای تعمیر چیزهای خراب شما وجود دارد. تولید کننده اسپرسو، گوشی، کامپیوتر، جاروبرقی... در این نقاط همه چیز قابل تعمیر است و هیچ چیز دور ریخته نمی شود! هدف این است که با هم بچرخیم و مرتب کنیم تا به اشیاء شکسته جانی دوباره ببخشیم تا از آنها دور بمانیم و سفری یک طرفه به زباله ها داشته باشیم.

روشی قانع کننده برای نبرد با اشیایی که قربانی قدیمی بودن مرتب شده اند.

> داده‌های بیشتری را در رستوران‌های تعمیر محله پیدا کنید

آیا میدانستید؟
یک تلفن همراه حاوی 70 ماده متمایز و 50 فلز منحصر به فرد از جمله فلزات ارزشمند مانند طلا و نقره و فلزات جالب و استثنایی مانند تانتالم است. استخراج این مواد و فلزات مسئول آلودگی آب، سوء استفاده انسان و از دست دادن تنوع زیستی، به عنوان مثال منجر به جنگل زدایی می شود.

پاداش: نحوه برخورد با پیام های خود را بیابید
این یک واقعیت عمدتاً مخفی و در عین حال اثبات شده است. ارسال و کنار گذاشتن پیام ها سیاره زمین را آلوده می کند. بدون شک، این معاملات کامپیوتری نیاز به تولید انرژی زیادی دارند. به عنوان مثال، یک ایمیل استاندارد حدود 4 گرم CO2 و 50 گرم CO2 با یک اتصال بزرگ ایجاد می کند. هر سال، حدود 410 میلیون تن CO2 مورد نیاز است.

به این ترتیب، دور انداختن آنها در تعداد زیادی برای مدتی طولانی می تواند بر آب و هوا تأثیر منفی بگذارد.

از این رو، یک حرکت ساده برای درمان آلودگی رایانه ای مرتب کردن و پاک کردن مداوم پیام های شما است: سیگنالی بی ضرر و در عین حال اغلب نادیده گرفته می شود. شبیه تمیز کردن یا چیزهای عظیم است!

https://arkabazyaft.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b6%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1/

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋