Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

5 تفاوت بین AC اینورتر و AC غیر اینورتر

 

دهلی نو: آیا به فکر خرید AC دیگری برای شکست دادن گرمای هوا  اینورتر هایتک در اواسط سال هستید؟ در صورتی که در واقع، باید به تضادهای قابل توجه بین دو تصمیمی که در چشم انداز قابل دسترسی است نگاه کنید. صرف نظر از اینکه آیا برای خانه یا فضای تجاری خود به AC نیاز دارید، باید عناصر AC اینورتر و AC غیر اینورتر را تجزیه و تحلیل کنید.

AC ها برق مصرف می کنند و شما مبلغ قابل توجهی را برای پوشش قبوض واحد خنک کننده خود صرف خواهید کرد. به این ترتیب، شما واقعاً می خواهید در مورد انتخاب یک سیستم هوای اجباری تصمیمی درخشان بگیرید.

این، اما شما به همین ترتیب باید متغیرهای مهم دیگری را در نظر بگیرید که  اینورتر هایتک به شما در تصمیم گیری هوشمندانه کمک می کند. اولین چیزی که باید انتخاب کنید این است که AC اینورتر را انتخاب کنید یا AC غیر اینورتر.

این بررسی 5 تضاد اصلی بین یک اینورتر و یک AC غیر اینورتر را روشن می کند.


1. هزینه AC اینورتر و غیر اینورتر


هزینه شاید قسمتی باشد که در آن سیستم‌های هوای اجباری غیر اینورتر قهرمان خواهند شد زیرا تقریباً ارزان‌تر از اینورتر AC هستند. اینورتر AC با نوآوری های کم مصرف همراه است و در کارهایی که به ارزش واحدهای خنک کننده اینورتر می افزاید، روان تر است.

در واقع، حتی هزینه راه اندازی اینورتر AC به طور قابل توجهی بیشتر از غیر اینورتر A[3] [4] C است.  اینورتر هایتک در هر صورت، با فرض اینکه قصد دارید از آن در مسافت طولانی استفاده کنید، در قبض برق خود صرفه جویی خواهید کرد. استفاده از نوع اینورتر

2. بهره وری انرژی و عملکرد
تضاد حیاتی بین خنک کننده اینورتر و غیر اینورتر روشی برای تغییر دما است. در یک اینورتر AC، دمنده به طور مداوم با قدرت کامل کار نمی کند، زیرا خنک کننده و گرم شدن یک تعامل برنامه ریزی شده است.

این عنصر باعث تولید انرژی بیشتر آن می شود. در AC غیر اینورتر، دمنده را نمی توان کنترل کرد. می‌تواند برای هماهنگی با دمای داخل یک بریدگی خاص، ادامه دهد و خاموش شود، بنابراین یا در حد کامل کار می‌کند یا به هیچ وجه کار نمی‌کند.

3. نوآوری در AC اینورتر و غیر اینورتر


در اصل، یک اینورتر یک ابزار زیرکانه است که می تواند جریان AC را به DC و علاوه بر آن به روش متناوب تغییر دهد. اینورتر می تواند دما و سرعت موتور دمنده را با تغییر منبع تغذیه مدیریت کند.

سپس دوباره، AC غیر اینورتر با تغییر دما در صورت لزوم، در یک سطح ساده تر از بین می رود.  اینورتر هایتک فرمان صفر بر منبع تغذیه دارد و دمنده آن سرعت مناسبی دارد.

4. نویز AC اینورتر و غیر اینورتر
سیستم هوای اجباری اینورتر از انرژی کمتری استفاده می کند، بنابراین نسبت به AC غیر اینورتر بسیار آرام تر هستند. محدودیت گرمایش و سرمایش آنها با توجه به دمای اتاق و هوای آزاد تغییر می کند. سعی می کند به طور غیرمنتظره روشن و خاموش نشود. متعاقباً صدای مهیبی وجود نخواهد داشت.

سپس دوباره، یک خنک کننده غیر اینورتر کار می کند تا در نتیجه شروع شود و  اینورتر هایتک هر بار که به دمای خاصی می رسد خاموش می شود. به این ترتیب نسبت به واحد اینورتر غوغا می کند.

5. فعالیت AC اینورتر و غیر اینورتر


سیستم هوای اجباری اینورتر بسیار متنوع‌تر دیده می‌شود زیرا به طرز ماهرانه‌ای سرعت دمنده را برای مقابله با جریان تغییر می‌دهد. هنگامی که AC را روشن می کنید، دمنده دستگاه با حداکثر دریچه گاز کار می کند و بارها و بارها شروع یا متوقف نمی شود.

یک AC غیر اینورتر معمولاً بر روی درجه خنک کننده مناسبی کار می کند که بستگی به دمای اتاق دارد.  اینورتر هایتک هر زمان که دمای اتاق به یک سطح خاص برسد، دمنده AC غیر اینورتر متوقف می شود. هنگامی که دمای اتاق یک بار دیگر افزایش یابد، دوباره شروع می شود.

افکار بسته
دلیل اصلی برای خرید AC این است که خانه یا محل کار شما را برای مستاجران در هنگام گرما وحشیانه مطلوب نگه دارید. در حالی که AC اینورتر بهترین حدس و گمان و تصمیم معقول است، AC غیر اینورتر مورد علاقه افرادی است که بارها و بارها از آن استفاده نمی کنند.

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋