Mojtaba Jafari

Mojtaba Jafari

کاور و نگهدای گوشی

 

نظرسنجی خرید موبایل


ما نزدیک به 1000 آمریکایی را مورد بررسی قرار دادیم قاب گوشی تا بفهمیم آنها چند وقت یکبار از تلفن هوشمند خود خرید می کنند. عادات خرید از طریق موبایل، کانال های خرید موبایلی مورد علاقه آنها و موارد دیگر را بیاموزید!
خرید موبایل در حال افزایش
رسمی است - این یک دنیای موبایل است و همه ما فقط در آن زندگی می کنیم! تجارت تلفن همراه روز به روز در حال رشد است. به گفته اوبرلو، تقریباً از هر چهار دلاری که امروزه برای خریدهای آنلاین خرج می شود، سه دلار از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می شود. Business Insider Intelligence پیش بینی می کند که تا سال 2024، تجارت تلفن همراه 44 درصد از کل بازار تجارت الکترونیک ایالات متحده را تشکیل می دهد.  لوازم جانبی گوشی

مطمئناً گوشی‌های هوشمند عضله رشد تجارت تلفن همراه بوده‌اند، اما دکمه‌های خرید مانند Amazon Pay و Google Pay نیز خرید از طریق موبایل را به طرز نگران‌کننده‌ای ساده کرده‌اند - امکان پرداخت سریع و ایمن از طریق تلفن همراه را با کلیک یک دکمه فراهم می‌کنند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی نیز از این روند پیروی کرده اند. اینستاگرام به طور بدنام تب فعالیت خود را با تب فروشگاه تعویض کرد تا بتواند مشتریان را با برندهایی که دوست دارند در موبایل ارتباط بهتری برقرار کند.

با موج جزر و مدی رشد خرید از طریق موبایل، این سوال مطرح شد: چند درصد از خریدهای متوسط ​​مصرف کننده در سال 2021 از طریق تلفن همراه انجام می شود؟ برای پی بردن به این موضوع، SimpleTexting مستقیماً به سراغ منبع رفت و نزدیک به 1000 مصرف کننده در سراسر ایالات متحده را بررسی کرد تا اندازه گیری کند:

مصرف کنندگان در سال گذشته چند خرید موبایلی انجام داده اند؟ از برنامه های گارد گوشی رسانه های اجتماعی؟ در آمازون؟
بین پوشاک، غذا، لوازم الکترونیکی و موارد دیگر، مصرف‌کنندگان برای کدام دسته از محصولات بیشترین خرید را با موبایل انجام می‌دهند؟
کدام استراتژی های بازاریابی موبایلی بیشتر بر خریدهای موبایلی تأثیر گذاشت؟ پیشنهادات متنی، اینفلوئنسر مارکتینگ یا محتوای تولید شده توسط کاربر؟
برای دیدن نتایج کامل به ادامه مطلب بروید!

عادات خرید موبایلی آمریکا

به منظور تعیین میزان فراگیر خرید از طریق موبایل برای مصرف کننده متوسط،  لوازم جانبی گوشی از پاسخ دهندگان در مورد عادات خرید تلفن همراه آنها در سال گذشته و اینکه چقدر زمان صرف خرید (یا مرور) محصولات در تلفن هوشمند خود می کنند، پرسیدیم.

ما دریافتیم که 97٪ از مصرف کنندگان حداقل یک خرید از دستگاه تلفن همراه خود در سال گذشته انجام داده اند، در حالی که 54٪ از مصرف کنندگان از یک تا ده خرید تلفن همراه در سال گذشته انجام داده اند. بر اساس پاسخ‌های نظرسنجی، یک چهارم مصرف‌کنندگان Gen X حتی در همان بازه زمانی 21 یا بیشتر از دستگاه خود خرید کرده‌اند.

بیش از یک سوم از مصرف کنندگان (36٪) می گویند که 20 تا 40٪ از کل خرید خود را از یک دستگاه تلفن همراه انجام می دهند. علاوه بر این، خریدهای تلفن همراه به دلیل ماهیت تکانشی خرید از تلفن هوشمند شما بیشتر انجام می شود. عواملی مانند "خرید با یک کلیک" و مقایسه آسان قیمت در تلفن همراه می تواند نیروی محرکه خریدهای خوشحال کننده باشد. 83 درصد از مصرف کنندگان Gen Z و 65 درصد از مصرف کنندگان به طور کلی می گویند که خریدهای خود را بسیار بیشتر از دسکتاپ از طریق موبایل انجام می دهند. قاب موبایل

بنابراین آمازون در کجا نقش دارد؟ بر اساس پاسخ های نظرسنجی، آنها سهم قابل توجهی  لوازم جانبی گوشی از کل خریدهای تلفن همراه مصرف کنندگان را تشکیل می دهند. تقریباً نیمی از مشتریان 30٪ یا بیشتر از خریدهای تلفن همراه خود را در آمازون انجام می دهند، در حالی که 21٪ 50٪ یا بیشتر از خریدهای تلفن همراه خود را در آمازون انجام می دهند.

با افزایش نرخ زمان استفاده از صفحه نمایش در طول کووید-19، ما همچنین می‌خواستیم میانگین زمان صرف شده برای خرید از یک دستگاه تلفن همراه را در مقایسه با قبل از همه‌گیری ردیابی کنیم. ما متوجه شدیم که 18٪ از پاسخ دهندگان می گویند که آنها 30 دقیقه تا یک ساعت در روز بیشتر از قبل از همه گیری با موبایل خرید می کنند، و 28٪ از پاسخ دهندگان می گویند که آنها بیش از یک ساعت در روز بیشتر با موبایل خرید می کنند. وقتی اعداد را خرد می کنید، یک ساعت اضافی در روز به این معنی است که دو هفته از سال خود را صرف خرید تلفن همراه به تنهایی خواهید کرد.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

Mojtaba Jafari
Mojtaba Jafari

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋