فاطمه جعفری

فاطمه جعفری

دیجیتال مارکتر

4 تا از بهترین محصولات نوتروژینا برای پوست چرب

در ارتباط با برند نوتروژینا باید بگوییم، که این برند جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین برندهای پوستی از نظر متخصصین پوستی محسوب می شود.

آمارها نشان می دهد که تعدادی از متخصصان پوست که این برند را پیشنهاد داده اند حدودا دو برابر برندهای دیگر است و همین موضوع ثابت می کند که با محصولاتی خوش ساخت و اثربخش روبرو هستید.

محصولات نوتروژینا به علت  کیفیت بی نظیر و تنوع بالا برای سال‌ها موفق بوده اند و نقطه قوت آنها این ست که همه سنین مناسب می توانند این محصولات را به استفاده برسانند.

آشنایی با برند فرانسوی نوتروژینا

نوتروژینا یکی از برندهای مراقبت از سلامت پوست می باشد و در حال حاضر در کشور ما مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است.

در صورتی که از محصولات بهداشتی و آرایشی مراقبت از پوست استفاده می کنید، به احتمال زیاد نام این برند را شنیده اید و یا شاید استفاده کرده باشید.

نوتروژینا برند فرانسوی می باشد و تولیدات محصولات آنان در چندین کشور صورت میگیرد و به بازار جهت فروش ارسال می نمایند.

برند نوتروژینا به حفظ حقوق حیوانات و موجودات زنده متعهد هستند، به همین منظور تست حیوانی ندارد.

 

محصولات نوتروژینا

شوینده های ضد آکنه، محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از مو، سرم های برطرف کننده جای جوش، محصولات ضد پیری پوست، کرم‌های دور چشم، ضد آفتاب های با کیفیت، کرم‌های ترمیم پوست خشک و آسیب دیده و بسیاری موارد دیگر  از محصولات نوتروژینا هستند.

کیفیت بالا، قدرت جذب سریع، اثر گذاری شگفت انگیز و قیمت مناسب از جمله دلایل اصلی محبوبیت برند نوتروژینا به حساب می آید و باعث شده اند تا این شرکت به طور کلی در سراسر جهان فروش بالایی داشته و بتواند رضایت حداکثری مشتریانش را به دست آورد.

خرید محصولات نوتروژینا

شما میتوانید برای خرید محصولات برند نوتروژینا رابه صورت اورجینال و بدون دغدغه از فروشگاه اینترنتی دیلم تجارت رو تهیه کرده و با اطمینان خاطر مورد استفاده قرار دهید. محصولات نوتروژینا از قیمتی مناسب و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

برای ثبت سفارش خود به لینک زیر مراجعه کنید: 

https://deylamtejarat.com/buy-neutrogena/

 

معرفی بهترین محصولات نوتروژینا برای پوست چرب

آبرسان نوتروژینا زردچوبه مناسب پوست چرب:

آبرسان زردچوبه نوتروژینا را می توان به عنوان یکی از بهترین آبرسان های لاین زردچوبه نوتروژینا با اثربخشی فوق العاده روی پوست معرفی کرد.

 گاهی تصور می شود پوست چرب به آبرسانی نیاز ندارد؛ درحالی که اگر پوست چرب آبرسانی نشود، چربی بیشتری تولید می کند و همین مسئله منجر به ایجاد جوش و آکنه می شود.

در صورتی که بعضی مواقع جوش می زنید، پوست مستعد لک دارید، پوستتان چرب یا مختلط است و یا از دست جوش ها خسته شده اید، آبرسان زردچوبه نوتروژینا برایتان گزینه مناسبی می باشد.

 مرطوب کننده زرد چوبه نوتروژینا علاوه بر نرم و لطیف کردن پوست، موجب آبرسانی پوست می شود، پوست را روشن می کند، لکه های پوستی را تا حدی کم می کند و ازآنجایی که بدون چربی است به بسته شدن منافذ پوست و جلوگیری از ایجاد آکنه منجر می گردد. همینطور، سبب جوانسازی پوست می شود.

ویژگی های آبرسان زردچوبه نوتروژینا به شرح زیر می باشد:

1.آبرسان و نرم کننده

2.ضد جوش و آکنه

3.مناسب پوست چرب و مختلط

4.فاقد چربی

5.روشن کننده پوست

6.رفع لک های پوستی

 

فوم شستشو صورت پوست چرب نوتروژینا:

یکی دیگر از محصولات لاین زردچوبه نوتروژینا، فوم شستشو نوتروژیناست. این فوم شستشو مناسب پوست چرب است که به طور ملایم پوست را لایه برداری و تمیز می کند.

وجود عصاره زردچوبه در این فوم شستشو صورت به روشن شدن پوست، رفع التهابات پوستی، قرمزی و خارش منجر می شود و همینطور، لک های پوستی را کاهش می دهد.

ویژگی های فوم شست و شو پوست چرپ نوتروژینا به شرح زیر می باشد:

1.حاوی عصاره زردچوبه

2.مناسب پوست چرب

3.بدون چربی

4.شوینده و پاک کننده پوست

 

ژل آبی هیدروبوست نیتروژنا:

این کرم صورت نمونه‌ی عالی از محصولی است که نیتروژنا توانسته است به بازار ارائه کند. محصولی اقتصادی که مصرف‌کنندگان بر این باورند کیفیت محصولات لوکس موجود در بازار را داشته و همان احساس را هنگام قرار گرفتن بر روی پوست ایجاد می‌کند.

در عین رطوبت، قوام خوبی داشته و سبک است و هنگامی که روی پوست قرار می‌گیرد حس سنگینی به وجود نمی‌آورد.

این محصول به افرادی توصیه می‌شود که پوست چرب یا مستعد به آکنه دارند و دیگر محصولات مرطوب کننده در بازار باعث جوش و چربی روی پوستشان می‌شوند.

 

کرم ضد جوش نیتروژنا:

کرم ضد جوش نیتروژینا برای پوست‌هایی که مستعد آکنه هستند محصولی بسیار کاربردی محسوب می شود. این کرم با حالت ژل مانندی که دارد می‌تواند جوش را در کمتر از ۲۴ ساعت از سطح پوست محو کرده و لک ناشی از آن را نیز از بین ببرد.

 بر عکس دیگر کرم‌های ضد جوش موجود در بازار این کرم هیچ اثری از التهاب یا قرمزی بر روی پوست به جای نمی گذارد.

این محصول به الان طرفداران بسیاری به دست آورده و مصرف‌کنندگان معتقد هستند که حالت ژل مانند آن موجب شده تا به راحتی جذب پوست شود.

قبل از مصرف این محصول لازم است که در ابتدا پوست صورت را شسته و با تونر پاک کنید و سپس کمی از ژل را بر روی جوش زده و از ۴ تا ۶ ساعت صبر کنید. بعد از آن خواهید دید که جوش ایجاد شده رفته رفته محو می‌شود.

فاطمه جعفری
فاطمه جعفری دیجیتال مارکتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋