jadid

jadid

توسط ۱ نفر دنبال می شود

برنامه ساخت کلیپ با عکس و آهنگ برای ایفون و اندروید

برنامه ساخت کلیپ با عکس و آهنگ برای ایفون و اندروید آسان برای استفاده در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی موضوع این مطلب است اگر یکی از شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام استفاده میکنید حتما براتون پیش اومده که بخواهید که یک کلیپ سرگرمی و یا حتی تیزر معرفی محصول بسازید برای انتشار در صفحه فروشگاه یا شخصی اما نمیدانید چطور و به آسانی این کار را انجام دهید پس با ما در این مطلب همراه باشید.
ابتدا برای دانلود آهنگ های بی کلام مخصوص ساخت تیزر و کلیپ اینجا کلیک کنید.

بهترین برنامه ساخت کلیپ برای آیفون
اگر گوشی اپل دارید می توانید از اپلیکیشن iMovie که یک نرافزار ساخت کلیپ حرفه ای و فیلم برای سیستم عامل iOS است استفاده کنید این اپلیکیشن توسط خود اپل برای آیفون و آیپدهایش توسعه داده شده و این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا چند کلیپ را در آن ادغام و یا ویرایش کنند اگر به دنبال بهترین برنامه ساخت فیلم و ویدیو و کلیپ برای آیفون یا آیپدتان هستید، مطمئن باشید که iMovie یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.
بهترین برنامه ساخت کلیپ و تیزر برای اندروید
اما اگر از گوشی با سیستم عاما اندروید استفاده میکنید می توانید از اپلیکیشن VivaVideo این برنامه ساخت فیلم آموزشی در اندروید دارای ویژگی‌های خیلی خوبی برای ویرایش ویدیو و تصاویر ارائه می‌دهد استفاده کنید. در این برنامه ساختن فیلم آموزشی با گوشی می‌توانید از ویژگی‌های مختلف مانند استیکرها، تم‌ها و مجموعه موسیقی برای جذاب‌تر کردن ویدیوهای خود استفاده بکنید. برای دانلود اپلیکیشن کلیپ ساز درسی اندروید به لینک زیر می‌توانید مراجعه بکنید

jadid
jadid

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋