izogam asayeshbam

izogam asayeshbam

ایزوگام آسایش بام
 ۱ نفر را دنبال می کند

انواع ایزوگام در تبریز

انواع ایزوگام در تبریز

انواع ایزوگام دولایه پودری و فویل دار و همچنین ایزوگام طرحدار در این شرکت تولید و عرضه می شوند که هریک، قیمتی متفاوت دارند.

فروش ایزوگام در تبریز

به عنوان معتبرترین نماینده فروش ایزوگام در تبریز خدمت شما هستیم، تا هریک از انواع عایق رطوبتی برندهای مورد نیاز را به شما عرضه کنیم.

همکاران ما در شرکت ایزوگام آسایش بام، پس از دریافت اطلاعاتی در مورد بودجه و سطحی که می خواهید عایق بندی کنید، به شما مشاوره می دهند تا بهترین نوع ایزوگام را انتخاب و خریداری نمایید.

به این ترتیب با انتخاب ایزوگام مناسب با شرایط آب و هوایی و دیگر فاکتورها، می توانید مدت ها از این عایق استفاده کرده و منزل خود را از نفوذ رطوبت ناشی از بارندگی و … در امان نگاه دارید.

به طور کلی قیمت ایزوگام یکی از جمله مهم ترین مولفه های مورد نظر برای خرید ایزوگام می باشد، زیرا همه افراد در جست و جوی محصولی هستند که قیمت و کیفیت آن در تناسب با هم باشند.

بنابراین با توجه به همین امر باید ایزوگامی را  تهیه نمایید که مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت را داشته باشد.

از جمله عوامل مؤثر بر قیمت ایزوگام می توان به کیفیت، جنس، شمار لایه های استفاده شده در تولید آن و موارد بسیار دیگری اشاره کرد.

شما می توانید با کمترین هزینه ایزوگام مورد نیاز را از نمایندگی ما تهیه نمایید.

تعمیر و نگهداری ایزوگام در تبریز

 

اگر چه ایزوگام کیفیت بالایی دارد، اما پس از چند سال، رو به فرسودگی رفته و مثل دیگر انواع عایق رطوبتی، آسیب می بیند.

به این ترتیب ممکن است شاهد نم دادن دیوار یا سقف باشید و یا در بازدید اولیه، متوجه شوید که لایه های ایزوگام کنده شده و یا دچار پارگی شده اند.

در این شرایط می توان با تعمیر ایزوگام در تبریز، از تعویض آن و نصب مجدد ایزوگام جلوگیری کرد.

نصب لایه های جدید و لکه گیری ایزوگام، اقدامات اصلی هستند که برای ترمیم این عایق انجام می شوند.

البته در مواردی که آسیب دیدگی شدید است، نمی توان چنین اقداماتی را انجام داد که در چنین شرایطی بهترین راه، کندن ایزوگام قدیمی و نصب مجدد ایزوگام جدید با لایه هایی نو سالم است.

ایزوگام های ارائه شده در تبریز دارای فاکتورهای بسیاری جهت برخورداری از کیفیت بالا و حفظ این کیفیت در طول عمر مفید آن می باشد که به وسیله ی این فاکتورها به راحتی می توان به کیفیت و کارایی بسیار بالای این محصول پی برد.

برخی از ویژگی های این نوع ایزوگام عبارتند از:

عایق های رطوبتی که دارای ضمانت نامه ی کتبی کارخانه می باشند که نشان از مرغوبیت و کیفیت بسیار بالای آن هاست.

این ایزوگام ها دارای فویل آلومینیومی مرغوب و درجه یک می باشند.

ایزوگام های فوق از الیاف پلی استر با تراکم بسیار بالا تولید می شود.

در مراحل ساخت و تولید این محصول از بهترین نوع الیاف تیشو استفاده می شود.

در تولید محصولات به میزان شصت الی هفتاد درصد قیر استفاده می شود.

این عایق های رطوبتی پیش ساخته، از لحاظ مشخصات ظاهری مانند ابعاد رول ها، ضخامت، وزن و … کاملا مطابق با استانداردهای موجود می باشند.

این ایزوگام ها دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی هستند و در مراحل تولید آن ها، تمامی آزمایش های کنترل کیفی به منظور تست کیفیت و استحکام این محصولات انجام می گیرد.

در چنین شرایطی این نوید را به شما می دهیم که شرکت ایزوگام آسایش بام به عنوان مرکز پخش و فروش ایزوگام در تبریز در تمامی مناطق تهران و کرج فعالیت داشته و انواع مختلف محصولات این برند را با همکاری کارخانه تولید کننده آن، با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

بنابراین نمایندگی های مرکز ایزوگام آسایش بام در تهران و کرج، راهی برای ارتباط مستقیم با کارخانه جهت خرید این محصول به صورت ارزان و بی واسطه است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه نصب و اجرای ایزوگام در تهران می توانید به مقاله نوشته شده در این زمینه را مطالعه نمایید.

شما عزیزان می توانید جهت تهیه انواع ایزوگام و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، به صورت حضوری به آدرس نمایندگی های این شرکت در محل زندگی خود مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های ثبت شده در سایت این شرکت تماس حاصل فرمایید.

izogam asayeshbam
izogam asayeshbam ایزوگام آسایش بام

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋