noroz sinaki

noroz sinaki

قيمت سيلوسايبين

ميانگين هزينه قارچ بر حسب وزن

قيمت قارچ (قارچ سيلوسايبين) بسيار متفاوت است و از 5 دلار تا 3000 دلار متغير است. ميانگين هزينه قارچ در ايالات متحده عمدتاً به مقدار خريداري شده، ميزان شيوع قارچ جادويي در منطقه خريداري شده و جنس (نوع) بستگي دارد.

 

با اين حال، به طور معمول، مقدار يا وزن کلي قارچ هاي خريداري شده بيشترين تأثير را بر هزينه دارد. از آنجايي که شاخک ها نسبت به اندازه شان چگالي کمي دارند، وزن هاي فروخته شده کمتر از يک کيلوگرم است و اغلب مي توان آنها را در وزن هاي گرم، پوند و اونس خريداري کرد.

 

هزينه يک گرم قارچ سيلوسايبين

قيمت سيلوسايبين بر حسب گرم معمولا بين 5 تا 12 دلار قيمت دارد. اين باعث مي شود آنها به طور قابل توجهي ارزان تر از مواد مخدر ديگر مانند کوکائين، که ارزش خياباني آن حدود 120 دلار در هر گرم است.

 

 

هزينه يک اونس شاخک هزينه دارد

يک اونس قارچ جادويي (28 گرم) به طور متوسط در ايالات متحده 200 تا 230 دلار قيمت دارد. برخي از فروشندگان مواد مخدر نيز خرچنگ ها را با وزن نيم يا ربع اونس به ترتيب به طور متوسط 100 يا 60 دلار مي فروشند.

 

هزينه يک پوند قارچ

به دليل تعداد زياد و قيمت بالا، شمشادها به ندرت در وزن پوندي فروخته مي شوند. يک پوند قارچ جادويي (454 گرم) حدود 2500 دلار قيمت دارد.

 

هزينه خوراکي هاي قارچ

طيف گسترده اي از خوراکي هاي سيلوسايبين راه خود را به بازار باز کرده است. اينها شامل شکلات سيلوسايبين، چاي، آدامس و غيره است. با ادامه رشد بازار، قيمت اين اقلام با آنها تغيير مي کند.

چه چيزي بر قيمت قارچ جادويي تأثير مي گذارد؟

مانند خريد هر نوع ماده غيرقانوني، قيمت پرداخت شده در سطح خيابان بر اساس عوامل متعددي مي تواند به طور قابل توجهي متفاوت باشد.

 

يکي از رايج ترين تأثيرات قيمت دارو اغلب پيامدهاي قانوني براي توزيع و توليد است، با موادي مانند فنتانيل که براي داشتن 400 گرم يا بيشتر محکوميت 10 ساله دارد. اين عامل با سيلوسايبين اندکي کاهش مي يابد زيرا اجماع عمومي و قوانين ايالتي به طور پيوسته به سمت جرم زدايي حرکت مي کنند و اورگان و کلرادو قبلاً مالکيت دارو را قانوني کرده اند.

 

عوامل ديگري که مي توانند بر قيمت قارچ تاثير بگذارند عبارتند از:

 

مقدار خريداري شده: قيمت يک پوند قارچ بسيار بيشتر از يک اونس است.

 

جنس يا نوع قارچ خريداري شده: برخي از انواع آن فقط در آب و هواي خاصي يافت مي شوند و به دليل خطرات وارداتي ممکن است هزينه بيشتري داشته باشند.

 

مکان: مناطقي که تقاضاي زيادي براي قارچ سيلوسايبين ندارند ممکن است هزينه بيشتري داشته باشند.

 

خلوص/قدرت: برخي از قارچ‌ها به گونه‌اي مهندسي شده‌اند که قدرت قوي‌تري دارند و مي‌توانند گران‌تر باشند و همچنين ممکن است براي مدت طولاني‌تري در سيستم شما باقي بمانند.

 

منبع: فروشندگان در خيابان ممکن است به دليل خطرات ذاتي بيشتر از کسي که دارو را به صورت آنلاين مي فروشد، هزينه دريافت کنند.

 

کاهش خطر سيلوسايبين

در حالي که خطر اعتياد به مواد توهم زا مانند سيلوسايبين نسبتاً کم است، نگراني هاي سلامت ديگري نيز وجود دارد که بايد قبل از مصرف قارچ جادويي در نظر بگيريد. اين امر به ويژه اگر براي اولين بار است که دارو مصرف مي کنيد يا سابقه اختلالات رواني داريد، صادق است.

 

noroz sinaki
noroz sinaki

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋