irxomo

irxomo

کاشت مژه دائم و قیمت

 

غلبه بر دردسر فر کردن، چسب های DIY، و ریمل درشت - یک راه حل ماندگار با اکستنشن مژه دائمی دریافت کنید
چشمان شما ویژگی های خیره کننده ای هستند که در لحظه ای که به شما نگاه می کنند توجه افراد را به خود جلب می کنند. مژه های شما با بالا و پایین پریدن برای آشکار ساختن زیبایی آنها یا پنهان کردن آن ها به صورت لحظه ای، معمای چشمگیر است که به حالت ظاهری شما بد می کند. اگر با خودتان نیستید، می‌توانید اکستنشن مژه دائمی را امتحان کنید تا اثر جادویی داشته باشید.

نرم و براق، متضاد در برابر پوست صاف پلک ها، مژه های پر و بالدار چه چیزی را دوست ندارید؟

مژه ها بدون زحمت به هاله ای که توسط ویژگی های شما ایجاد می شود، می افزایند. با کمی تلاش، می‌توانید تماشاگران را وادار کنید تا از جادوی ایجاد شده توسط مژه‌هایتان غافلگیر شوند. وقتی مژه های طبیعی شما همیشه در برابر آرایش نمی ایستند چه می کنید؟

جادو با مژه های اکستنشن مژه آغاز می شود
برای تقویت فاکتور x هنگام بستن پلک، آرایش طبیعی چشم کافی نیست. شکستن فر مژه در دسترس شماست. به‌اندازه‌ای ساده است که زمانی که ابزار را به دست گرفتید، از آن استفاده کنید. اما اگر مژه های طبیعی شما نتایج خوبی از خود نشان ندهند چه؟ در اکستنشن دائمی مژه راه حلی وجود دارد که همه این نگرانی ها را از بین می برد.

مژه ها نیز مانند سایر موها، مرحله ریزش را پشت سر می گذارند و همیشه از آرایش چشمگیر پشتیبانی نمی کنند. هنگامی که نیاز دارید مژه های خود را برای یک شب خاص بازی کنید، راه حل هایی در بین اکستنشن مژه ها وجود دارد که به آنها تقویت بیشتری می دهد.

اکستنشن مژه دائمی
اکستنشن مژه دائمی که مشکل افتادگی، کم پشتی و شل شدن مژه ها را حل می کند، تهیه کنید و راه حل آن همین جاست. آنها بوم کاملی هستند که می توانید هر ظاهری را که می خواهید بر روی آنها بسازید.

قیمت کاشت مژه دائم

ابتدا مشخص کنید که چه چیزی از اکستنشن مژه خود می خواهید. شما می خواهید:

فرم مژه مجعد
مژه های پر و پرپشت
مژه های بلندتر
آزادی امتحان رنگ های مختلف، زرق و برق و غیره
اکستنشن مژه
اکستنشن دائمی مژه همه اینها را ممکن می‌سازد، بدون نگرانی از اینکه خودتان را برای هر مهمانی یا بیرون رفتن و ساعت‌ها صرف تلاش برای تکمیل این تکنیک کنید.

نگاهی به تاریخچه اکستنشن مژه
مژه مصنوعی از اواخر دهه 1800 مورد استفاده قرار گرفت. اولین آزمایش ها با موهای انسان، خز راسو، موهای مصنوعی یا موی اسب انجام شد. از همان زمان‌های اولیه، مردم برای دوختن موها یکی پس از دیگری روی پلک‌ها برای مژه‌های «پر» باارزش زحمت زیادی کشیدند. روش های مدرن برای شما بسیار پیچیده تر و آسان تر است. شما باید چند ساعت وقت بگذارید، و با مراقبت های بعدی، همه آماده هستید که دوباره مژه های خود را به کسی بزنید.

قیمت اکستنشن مژه
اولین بار در پاریس، پایتخت مد جهان بود که استفاده از انواع مژه های ثابت موقت و دائمی گزارش شد. گزارش‌های مشابهی از چندین بخش از اروپا منتشر شد و با توجه به تأثیر خیره‌کننده استفاده از مژه مصنوعی، این روند محبوب شد. هنرمندان تئاتر، فیلم های سینمایی و خانم های با جامعه بالا جزو اولین کسانی بودند که انواع مختلف اکستنشن مژه را امتحان کردند - هم نوع یک بار مصرف و هم از نوع بادوام تر. این عناصر آرایش به برجسته تر شدن ویژگی های طبیعی آنها کمک می کند.

نکته مهم در مورد مژه های دائمی این است که آن ها با مژه مصنوعی یکی نیستند. آنها واقعی به نظر می رسند و احساس می کنند، و رسیدگی به آنها بسیار آسان تر است. آنها نیاز به نگهداری دارند - این قانونی است که جای بحثی ندارد - برای هر نوع درمان مژه فقط باید به سالن های معتبر مراجعه کنید.

چگونه به مژه های دائمی دست پیدا کنیم - مراحل و حقایق مهم
با جستجوی «اکستنشن مژه نزدیک من» در گوگل شروع کنید، و فهرستی از آرایشگران و سالن‌هایی که در تکنیک ارائه اکستنشن مژه دائمی واقعی و مخملی به شما تخصص دارند، دریافت خواهید کرد.

سپس باید بدانید که چه می خواهید - چه طول، ضخامت، و اینکه آیا می خواهید یک رنگ یا زرق و برق روی حاشیه داشته باشید. البته، این گزینه آخر فقط برای مهمانی ها یا مناسبت های خاص مناسب است و برای نیازهای روزمره شما مناسب نیست، مگر اینکه در نمایش بیز باشید.

Nailspa Experience Salon
تصمیم بگیرید که چه نوع مژه هایی با نیازهای شما مطابقت دارد. آیا می خواهید سبک روزمره خود را تقویت کنید یا به دنبال یک ظاهر خاص برای یک موقعیت خاص هستید؟

اگر می‌خواهید کمترین دردسر و رفع طولانی‌مدت را داشته باشید، اکستنشن مژه دائمی راه حل است. هزینه اکستنشن دائمی مژه می‌تواند بسیار ناامیدکننده باشد، اما به این موضوع که چقدر معتبر به نظر می‌رسند و چقدر در دردسر صرفه‌جویی می‌کنند، تاثیرگذار است.

در اینجا خلاصه ای از انواع اکستنشن مژه و اینکه آنها برای چه کسانی هستند آورده شده است:
اکستنشن مژه امروزه با امکانات زیادی همراه است و کمترین ناراحتی را برای کاربر به همراه دارد. اولین چیزی که آنها برای شما صرفه جویی می کنند زمان و مشکل در مورد نحوه استفاده از مژه های مصنوعی است که به صورت نواری یا فر مژه هایی که می تواند برای استفاده روزانه سخت باشد. آنها همچنین ظاهری عالی به شما ارائه می دهند. بنابراین، آنها برای هر کسی که می خواهد مژه های خود را جذاب تر کند مناسب است.

اولین تفاوت بین مژه های موقت (یا آنچه که به عنوان مژه مصنوعی / مصنوعی شناخته می شود) با مژه های نیمه دائمی این است که

er دوام بیشتری دارد و توسط متخصصان برای شما انجام می شود. از آنجایی که شما آنها را در 24 ساعت شبانه روز استفاده می کنید و بدون آرایش اضافی بیرون می روید، گاهی اوقات به آنها مژه های دائمی می گویند.

انواع اصلی اکستنشن مژه عبارتند از:
راسو (البته راسو مصنوعی): راسوهای واقعی برای مژه نیز مورد استفاده قرار می گیرند، اما اگر می خواهید از محصولات حیوانی دوری کنید، راسو مصنوعی گزینه خوبی است. آنها ارزان تر از راسو واقعی هستند اما کیفیت سبک و پردار آن را تقلید می کنند. هزینه اکستنشن مژه مصنوعی راسو از روپیه شروع می شود. 10000، و این به حساب قرارهای آرایشگاه شما و هزینه استخدام آرایشگر نیست.

مصنوعی (مژه های اکریلیک): مژه های اکریلیک دارای اندام بیشتری هستند و این به این معنی است که روی چشم شما سنگین تر می شوند. آنها همچنین دارای انحنای کوتاه تری هستند و نسبت به نمونه های طبیعی سخت تر می شوند. وزن بیشتر به طور طبیعی ظاهری جسورتر به شما می دهد، اما حتی روی خط مژه شما محکم تر می شود. اشتباه نکنید و باید توسط یک آرایشگر متخصص انجام شود. اکستنشن مژه اکریلیک کمترین قیمت را در این لیست دارد. قیمت از روپیه شروع می شود. 6000

ابریشم (مژه ابریشم مصنوعی): در حالی که راسو طبیعی‌تر به نظر می‌رسد، اکستنشن مژه ابریشمی براقیت آن را دارد. آنها از ابریشم واقعی ساخته نشده‌اند، بلکه از الیاف مصنوعی ساخته شده‌اند که ظاهری تیره و تیره به شما می‌دهد. تا جایی که قیمت اکستنشن ابریشمی بالا می رود، دقیقاً در وسط قرار دارند، بالاتر از مژه های اکریلیک و کمتر از راسو. قیمت از روپیه شروع می شود. 8500.

موی انسان: بدون شک این نوع از اکستنشن های مژه طبیعی ترین است. سبک هستند و کمترین آسیب را به خط مژه وارد می کنند. ماندگاری بالایی دارند و به همین دلیل برای خانم های مسن و کسانی که خط مژه ضعیف یا مژه های طبیعی ضعیف دارند مناسب هستند. اما نقطه مقابل در اینجا این است که آنها ظاهری چاق و چشمگیر ارائه نمی دهند. افزایش ظاهر حداقل است.

کاشت

اکستنشن مژه
این یک طبقه بندی بر اساس مواد استفاده شده است.

سپس انواع مژه بر اساس درمان وجود دارد:

اکستنشن مژه کلاسیک: که در آن فقط یک اکستنشن مژه به هر مژه طبیعی چسبانده می شود

اکستنشن مژه حجم دهنده: که در آن چندین مژه ظریف (یک توده مژه) به هر مژه طبیعی اضافه می شود.

به یاد داشته باشید که نوع دوم بیشتر یک تکنیک مدرن است، استفاده از آن زمان بیشتری می برد و همچنین باعث ساییدگی و پارگی بیشتر مژه های طبیعی شما می شود.

روش کم کردن اکستنشن مژه – نقش چسب اکستنشن مژه
وقتی وارد یک استودیو می‌شوید تا اکستنشن مژه را به مژه‌های طبیعی خود اضافه کنید، در مورد ظاهری که امیدوارید به آن برسید، سؤال خواهید شد. این به آرایشگر کمک می کند تا تشخیص دهد که چه نوع پسوندی برای شما مناسب است. در قرار ملاقات واقعی، آنها برای چسباندن اکستنشن مژه به هر یک از مژه‌های طبیعی شما دست به کار خواهند شد. هر چشم انسان چیزی بین 100 تا 200 مژه دارد. به همین دلیل است که یک روش معمولی اکستنشن مژه 3-5 ساعت طول می کشد.

نگاهی اجمالی به فیزیولوژی چشم شما:
درک مژه های خود و سرعت رشد آنها به شما می گوید که چرا این روش هزینه بسیار زیادی دارد و اینقدر طول می کشد. نه تنها تعداد خیره کننده ای مژه روی پلک های شما وجود دارد، بلکه در مراحل مختلف نیز هستند. مژه هایی دارید که تازه جوانه زده اند و در مرحله رشد هستند، سپس مرحله انتقال می آید و مژه هایی در مرحله استراحت یا ریزش هستند.

اکستنشن مژه نزدیک من
این به شما می گوید که برنامه های افزودنی شما چقدر دوام خواهند داشت. زمانی که مژه های طبیعی شما به مرور زمان می ریزند معمولا اکستنشن ها می ریزند. این بدان معناست که هر روز چند افزونه را از دست خواهید داد. می توانید انتظار داشته باشید که مجموعه کامل اکستنشن ها برای 2-3 هفته دوام داشته باشد و پس از آن می توانید یک جایگزین جزئی دریافت کنید. همانطور که مژه های شما رشد می کنند، باید پیوند مجدد اکستنشن انجام شود. این را می توان بعد از 4-5 هفته پس از عمل اصلی انجام داد. برای کسانی که مایل به حفظ یک مجموعه کامل در هر زمان هستند، پر کردن مجدد هر 2-3 هفته یا ماهانه، فرآیندهای جایگزین اجتناب ناپذیر است.

آیا به پلک یا مژه های طبیعی آسیب می رسد؟
این کاملا به آرایشگر مژه شما بستگی دارد. و همچنین این دلیلی است که شما باید فردی را انتخاب کنید که دارای اعتبار خوب و شهرت بی عیب و نقصی باشد. مهارت آرایشگر در این است که اجازه نمی دهد اکستنشن انتخابی یا چسب اکستنشن مژه خط مژه یا هر جایی از پلک را لمس کند. حتی بهترین محصولات نیز می توانند پوست حساس چشم را تحریک کنند، بنابراین نکته قابل توجهی است که باید در نظر گرفته شود.

به زبان ساده، زمانی که این کار به درستی در محیط استریل انجام شود، نباید به چشم آسیب یا درد وارد شود. احتمال عفونت هم نیست. به همین دلیل است که با انتخاب یک استودیوی معتبر مژه با آرایشگران آموزش دیده به خودتان لطف خواهید کرد. این مهم ترین تصمیمی است که در مورد این روش می گیرید.

هزینه اکستنشن مژه دائمی
یک سالن خوب همچنین شما را از اقدامات احتیاطی و مراقبت های بعدی آگاه می کند. آنها پیشنهادات مفیدی برای اکستنشن مژه قبل و بعد از روتین خواهند داشت. به خصوص اگر برای اولین بار قصد دارید اکستنشن مژه دائمی داشته باشید، یا در حال آزمایش انواع مختلف اکستنشن مژه و فر هستید، بهتر است فعال باشید و از گل مژه بخواهید.

لیست مراقبت های مورد نیاز

برای اکستنشن مژه قبل و بعد از مراقبت از قبل برنامه ریزی کنید
اکنون که می دانید کدام سالن و چه زمانی این روش برنامه ریزی شده است، با مراقبت های اولیه شروع کنید. تقویم اجتماعی خود را آزاد کنید تا نگران بازدیدکنندگان، جلسات یا ضرب الاجل نباشید. شب قبل، تمام لوازم آرایش را بشویید و صورت خود را به آرامی با حوله خشک کنید. بدون کرم، لوسیون یا ژل بخوابید. حتی اگر عادت به استفاده از کرم شب یا ماسک دارید، از آن اجتناب کنید. اطمینان حاصل کنید که سهمیه کامل خواب خود را دریافت کرده اید تا چشمان شما به خوبی استراحت کند. در روز عمل، از هیچ گونه آرایشی استفاده نکنید و به شدت روی چشم ها هیچ محصولی نزنید. لنزهای تماسی نیز غیرممکن هستند. بهتر است از جواهرات خودداری کنید - اگر لازم است از قطعات بسیار کوچک استفاده کنید.

برای بعد از عمل، برای گردش برنامه ریزی نکنید. آرایشگرتان به شما توصیه می کند که چه زمانی می توانید دوباره چشم ها را خیس کنید. برای اکثر چسب‌های اکستنشن مژه که در بازار استفاده می‌شوند، ضروری است که اجازه ندهید آب یا بخار به مدت 12 تا 24 ساعت پس از عمل به آن‌ها برخورد کند. همچنین بهتر است از نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

زدن یک سری مژه جدید - اکنون برای مهمانی آماده هستید!
شما می توانید مطمئن باشید که تصمیم درستی برای اکستنشن مژه دائمی گرفته اید، همان لحظه ای که روز بعد بیرون می روید. در برنامه صبحگاهی خود در زمان صرفه جویی خواهید کرد و حتی نیازی به ریمل ندارید!

خوب است که چشمان خود را از ریمل استراحت دهید - این محصول فقط مژه های شما را شکننده می کند و تمام مالش برای خارج شدن آن در پایان روز بیشتر پوست و چشم شما را تحریک می کند. و نکته اصلی اکستنشن دائمی مژه در وهله اول این است که همیشه به نظر برسید که ریمل زده اید. گفته می شود، اگر می خواهید یک لایه ریمل برای وزن اضافی اضافه کنید، می توانید بدون نگرانی این کار را انجام دهید.

انواع مژه ها
نتیجه:
افزایش آگاهی و تصمیم گیری صحیح در مورد اکستنشن مژه. مهمترین چیزهایی که باید به آن توجه کنید، سطح مهارت استایلیست و پیچیدگی استودیو است. هنگامی که اینها در جای خود هستند، این روش کاملاً ایمن است. با مژه های بلند و مخروطی جدیدتان می توانید سرها را برگردانید و از ظاهری تحسین برانگیز لذت ببرید.

irxomo
irxomo

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋