iran tahsil

iran tahsil

اصلاح سفارش کتب درسی ابتدایی

امکان اصلاح سفارش کتب درسی ابتدایی برای همه دانش‌آموزان و والدین عزیزشان وجود دارد. با توجه به اینکه والدین ممکن است در وارد کردن آدرس یا اطلاعات دچار اشتباه شوند و مشکلی در ثبت نام کتب درسی به وجود آید، امکان اصلاح سفارش فراهم شده است. پس از ثبت سفارش خرید کتاب، زمانی برای اصلاح مشکل ثبت نام اینترنتی کتب در نظر گرفته شده است که در آن زمان، اطلاعات مورد نیاز را ویرایش کنند.

والدین عزیز، توجه داشته باشید که اصلاح سفارش کتب درسی ابتدایی برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی به صورت جداگانه و با استفاده از زمان تعیین شده انجام می‌شود. اما برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، زمان ویرایش متفاوت است. لذا، باید با استفاده از جدول زمان‌بندی مشخص شده برای هر پایه، اقدام به ثبت نام و اصلاح اطلاعات نمایید.

اصلاح سفارش کتب درسی ابتدایی هم برای مدیران مدارس و هم والدین عزیز ممکن است. با توجه به اینکه دانش‌آموزان مدارس ابتدایی نمی‌توانند خودشان ثبت نام در مدارس تیزهوشان، مدارس نمونه دولتی و غیره را انجام دهند، والدین عزیز باید ابتدا اطلاعات مورد نیاز را جمع‌آوری کرده و سپس اقدامات لازم را انجام دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید کتاب درسی به صورت آزاد، وارد سایت شوید.

اصلاح سفارش کتب درسی ابتدایی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
دانش‌آموزانی که زمان ثبت نام کتاب درسی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ را از طریق سایت فروش و توزیع مواد آموزشی اشتباه کرده‌اند یا اطلاعات را نادرست وارد کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه به آدرس irtextbook.com یا irtextbook.ir در زمان مقرر، اقدام به اصلاح و ویرایش آن کنند.

امکان اصلاح سفارش کتب درسی ابتدایی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ از 12 تیر تا 31 شهریور ماه وجود دارد. در سال‌های اخیر، ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از طریق سایت اینترنتی ثبت نام کتاب ممکن شده است، به صورت فردی یا گروهی. در ثبت سفارش به روش فردی، دانش‌آموز خود و در ثبت سفارش گروهی، مدرسه محل تحصیل دانش‌آموزان می‌تواند این ثبت‌نام را انجام دهد.

در بعضی شرایط ممکن است اشتباهاتی در ثبت اطلاعات یا انتخاب کتاب‌های درسی رخ دهد که دانش‌آموز یا مسئول ثبت نام پس از ثبت سفارش متوجه آن می‌شود. در این صورت، چنین ثبت سفارش اشتباهی نهایی می‌شود و مشکلات زیادی را برای دانش‌آموزان ایجاد خواهد کرد.

زمان اصلاح مشکل ثبت نام کتاب‌های درسی

اطلاعیه

اصلاح سفارش کتب درسی ابتدایی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ از 12 تیر تا 31 شهریور ماه امکان پذیر است.

منبع:https://irantahsil.org/%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%AA%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%A8%D8%AA%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

iran tahsil
iran tahsil

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋