iransite.seo1

iransite.seo1

کلید پریز ایفاپل

شرکت IFAPEL
IFAPEL فعالیت تولیدی خود را از سال 2005 در پرتغال آغاز کرد و تا سال 2012 ایفاپل توانست با تولید محصولات با کیفیت در زمینه لوازم خانگی بازار داخلی پرتغال را تسخیر کند. متعاقباً ایفاپل صادرات محصولات خود را آغاز کرد و از آن زمان دامنه تولید ایفاپل گسترش یافت. در نهایت ایفاپل در سال 2016 موفق شد محصولات خود را به بیش از 10 کشور جهان صادر کند. محصولات EFAPEL پرتغال از جمله کلید و پریز EFAPEL از سال 1393 در ایران شناخته شده و دارای نمایندگی های رسمی متعددی است. تنوع بالای محصولات و طراحی های متفاوت از جمله ویژگی های منحصر به فرد محصولات ایفاپل است. امروزه در بخش تولید تجهیزات الکتریکی، حداقل در کشور ما ایران، محصولات ایفاپول جایگاه خوبی در بین مشتریان این بخش پیدا کرده است. در زیر به بررسی و معرفی برخی از محصولات این شرکت می پردازیم.

محصولات IFAPEL
همانطور که گفته شد IFAPEL تولید کننده محصولات الکتریکی و الکترونیکی است. انواع محصولات این شرکت در بازار ایران و جهان موجود است. تنوع طرح ها، اندازه ها، مدل ها و رنگ های کلید و پریز IFAPEL بدون شک از عوامل موفقیت این شرکت در سال های اخیر می باشد. در بین محصولات IFAPEL می توان بیش از 25 مدل مختلف کلید و پریز با طرح های زیبا و متفاوت را مشاهده کرد که می تواند ذائقه هر مصرف کننده ای را به خود جلب کند.

کلید و پریز ایفاپل در سری های متنوع و با مشخصات متفاوت در بازار موجود می باشد. به عنوان مثال کلید و پریز IFAPEL در مدل چوب ماهون یکی از مدل هایی است که می تواند ذائقه طرفداران کلاسیک را برآورده کند و در عوض کلید و پریز IFAPEL در سری رنگی با تاپ یخی برای سلیقه مشتریان فانتزی طراحی شده است. به همین ترتیب، انواع دیگری نیز وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از این مدل ها می پردازیم. علاوه بر این EFAPEL در زمینه تولید کانال های EFAPEL نیز فعال است و در بین محصولات این شرکت می توانید کلید مینیاتوری EFAPEL را نیز جستجو کنید. در ادامه این مقاله سعی خواهیم کرد پرفروش ترین مدل های کلید و پریز IFAPEL را با اشاره به جزئیات این نوع کالاها ارائه کنیم.

iransite.seo1
iransite.seo1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋