iransite.seo1

iransite.seo1

خرید چمدان مناسب ار وب سایت آرش

چمدان و سفر دو عنصر جدایی ناپذیر هستند. وقتی صحبت از سفر می شود، اولین چیزی که به آن فکر می کنیم این است که یک چمدان خوب و جادار بخریم تا همه چیز مورد نیازتان را داشته باشید، اما یک چمدان مسافرتی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ با وجود اینکه شباهت های زیادی بین انواع کیف مسافرتی مانند چرخ، زیپ و دسته کشی وجود دارد، اما تفاوت هایی مانند جنس، برند، استحکام و عمر مفید و غیره وجود دارد، بنابراین قبل از خرید چمدان باید با آن آشنا شوید. مشاهده کنید تا بتوانید کیف مسافرتی باکیفیت را با قیمت ارزان خریداری کنید.
 

هنگام خرید چمدان خوب سفر حتما این عوامل را در نظر بگیرید.
اهمیت انتخاب و خرید چمدان مسافرتی خوب در این است که در نتیجه معمولاً از کیف و چمدان برای حمل وسایل در مسافت های طولانی استفاده می شود. اگر چمدان مناسب برای نیازهای خود را خریداری نکرده اید، با مسائلی مانند؛ شما با آسیب به یراق آلات و لوازم جانبی، پارگی درزها و دستگیره ها و حتی از بین رفتن و از بین رفتن برخی تجهیزات تهدید می شوید. فرقی نمی کند چمدان ارزان یا گران بخرید، در هر صورت محصولی که انتخاب می کنید باید دارای ویژگی های زیر باشد:

نوع چمدان:
موادی که چمدان از آن ساخته شده است، البته در هنگام خرید آن نقش کلیدی ایفا می کند، زیرا کیفیت و دوام آن را تضمین می کند. با توجه به مواد، چمدان ها به دو دسته بدنه نرم و بدنه سخت تقسیم می شوند. به عنوان مثال، کیف های مسافرتی با پوسته سخت از مواد بسیار محکم و سختی ساخته می شوند که ضد آب بوده و در برابر پارگی، خراش و سوراخ شدن کاملاً مقاوم هستند. پلی کربنات، برزنت و صندوق عقب آلومینیومی از جمله مدل های جانبی سفت هستند. دسته دیگر چمدان های پوسته نرم هستند که از پارچه های نرم تری مانند پلی استر و نایلون بالستیک ساخته شده اند. این چمدان ها معمولاً به اندازه چمدان های سخت محکم و بادوام نیستند و قیمت ارزان تری دارند.

در دسترس بودن چرخ ها:
امروزه بیشتر چمدان های فروخته شده دارای چرخ هستند، اما سوال اینجاست که چمدان باید دو چرخ باشد یا چهار چرخ؟ افرادی که چمدان های چهارچرخ را ترجیح می دهند به این دلیل است که می توانند آن را 360 درجه بچرخانند و به عقب، جلو، چپ و راست بچرخانند، اما عیب چمدان های چرخ دار این است که اگر در شیب تند قرار بگیرند، ممکن است لیز بخورند. وجود دارد.
چمدان های دو چرخ فقط به عقب و جلو می روند، اما برای حمل وسایل در پیاده روها، خیابان های سنگفرش و سایر سطوح ناهموار، این مدل بهتر از یک چمدان 4 چرخ است.

دوام چمدان:
یکی از نکات مهم در خرید چمدان مسافرتی، استحکام و دوام آن است. قطعاً دوست ندارید زیپ، دسته و چرخ های چمدان آسیب ببیند و کاور آن بعد از سفر پاره شود. در خرید چمدان حتما به کیفیت زیپ، دسته، پارچه و چرخ آن توجه کنید.

iransite.seo1
iransite.seo1

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋