ایران سریال | دانلود فیلم و سریال

ایران سریال | دانلود فیلم و سریال

مرجع دانلود بهترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها دانلود سریال جیران دانلود سریال جوکر دانلود سریال راز بقا دانلود سریال نوبت لیلی
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

دانلود قسمت 19 سریال جیران قسمت نوزدهم کامل با حجم رایگان و لینک مستقیم

دانلود قسمت نوزدهم سریال جیران 19

قسمت نوزدهم سریال جیران ساخته حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. سریال عاشقانه و تاریخی جیران که تاکنون هجده قسمت پر ماجرا و جذاب از آن سپری شده، اکنون به ایستگاه نوزدهم خود رسید. همانطو که می دانید پس از نجات جان شاه توسط جیران و باردار بودن، شاه بار دیگر جیران را به عنوان سوگلی خود برگزید. این موضوع اصلاً به مذاق تاجی و دیگر زنان عقدی شاه خوش نیامده است. آنها در صددند هر طور که شده جیران از چشم قبله عالم انداخته و از سر راه کنار بزنند که مبادا فرزند جیران به ولیعهد انتخاب شود.

 

پیشنهاد می کنیم قسمت 19 سریال جیران را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که اتفاقات و حوادث غیرمنتظره ای در این اپیزود روی خواهد داد. برای دانلود قسمت 19 سریال جیران با حجم رایگان و ترافیک نیم بها بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود قسمت 19 سریال جیران کامل

همچنین در صورت تمایل می توانید تمام قسمت های قبلی سریال جیران (قسمت 1 تا 19) را از لینک زیر با ترافیک نیم بها دانلود نماید:

دانلود سریال جیران کامل (قسمت 1 تا 19)

. . .

 

خلاصه داستان قسمت نوزدهم سریال جیران قسمت 19

پیش از دانلود قسمت ۱۹ جیران بد نیست مروری داشته باشیم بر آن چه تاکنون در این سریال عاشقانه و پرطرفدار اتفاق افتاده است:

پس از حضور ناگهانی جیران در اردوگاه شکار ناصرالیدن شاه و پس از آن باخبر شدن شاه از باردار بودن او، جیران بار دیگر به سوگلی شاه و زن اول دربار بدل شده است. قبله عالم که اکنون از کرده خود در قبال جیران پشیمان است و دوباره عاشق و دلباخته او شده، قصد دارد فرزند جیران را ولیعهد خود کند. به همین دلیل اعلام ولیعهدی و جانشینی پسر تاجی را به تعویق انداخته است. البته مشکلی که وجود دارد این است که جیران زن عقدی شاه نیست.

اکنون که جیران بار دیگر مورد عنایت شاه قرار گرفته و فرزندش در راهش به دُردانه قبله عالم بدل گشته، چالش‌ها و حسادت‌های زیادی پیرامون خود می‌بیند. حالا آقاخان و تاجی چاره‌ای برای خود متصور نیستند جز از سر راه برداشتن جیران و فرزندش. آقاخان که از قصد خواجه روشن برای کشتن شاه عصبانی شده، در قبال بخشش او، حذف جیران را از روشن خواسته است.

در قسمت نوزدهم سریال جیران خواهیم دید که ملک زاده روزهای تلخی را در خانه میرزاکاظم سپری می کند. گلین عزادار فرزند است و حالا فکر می کند قاتل بچه اش باید جایی بین در و دیوارهای حرمسرا باشد و کوچول خان برای اینکه در کاخ بماند نقشه خطرناکی می کشد.

باید دید که در قسمت نوزدهم جیران، آیا او می تواند از این اتفاقات نجات یافته و جان سالم به در ببرد. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان این اپیزود را از دست ندهید. برای دانلود سریال جیران قسمت ۱۹ به صورت کامل، بر روی لینک موجود در بالای همین صفحه کلیک کنید و این قسمت را در کیفیت دلخواه‌تان دریافت نمایید.

بازیگران سریال جیران قسمت 19

پریناز ایزدیار، بهرام رادان، امیر جعفری، امیر حسین فتحی، مریلا زارعی، رعنا آزادی ور، ستاره پسیانی، مهدی پاکدل، مهدی کوشکی، رویا تیموریا، اسماعیل کاشی، غلامرضا نیکخواه، محمد شیری، سیاوش چراغی پور، غزل شاکری، هومن برق نورد، سمیرا حسن پور،

خواننده: همیون شجریان

آهنگساز: فردین خلعتبری

کارگردان: حسن فتحی

تهیه کننده: اسماعیل عفیفه

درباره سریال جیران قسمت 19

درباره سریال جیران - قسمت 19
سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی، اشکان هورسان، نوید گودرزی و بهزاد داوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

ایران سریال | دانلود فیلم و سریال
ایران سریال | دانلود فیلم و سریال مرجع دانلود بهترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها دانلود سریال جیران دانلود سریال جوکر دانلود سریال راز بقا دانلود سریال نوبت لیلی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋