ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

سایبان فول کاور

سایبان فول باکس

سایبان فول باکس با توجه به اینکه دارای یک باکس مخصوص از جنس آلومینیوم است، به ندرت دچار آسیب می شود. بدین ترتیب از با دوام ترین نمونه های سایبان به شمار می رود. سایه بان فول باکس در هر مکانی قابل استفاده بوده و هیچ گونه محدودیتی بابت استفاده از این نوع سایبان وجود ندارد. درادامه اطلاعات جامعی را در خصوص این مدل سایه بان در اختیار شما قرار میدهیم.

آشنایی با سایه بان فول باکس

سایبان فول باکس به خاطر نحوه طراحی خاص خود توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نماید، زیرا این سایبان دارای یک باکس یا محفظه برای محافظت از سایبان در هنگام بارش برف و باران و یا تابش نور مستقیم آفتاب می باشد. سایه بان فول کاست در انواع برقی و دستی تولید می شود که نمونه برقی آن مزایای بیشتری داشته و بیشتر از نوع دستی مورد استقبال قرار گرفته است. قیمت این نوع از سایبان ها به متریال کاربردی و همچنین ابعاد و اندازه آنها بستگی دارد. برای نصب چادر فول باکس بهتر است از افراد متخصص و آموزش دیده استفاده شود تا بتوان در کوتاه ترین زمان و با بهترین کیفیت ممکن این نوع سایه بان را نصب کرد.

 

سایبان فول باکس چیست؟

سایبان فول باکس را می توان یکی از نمونه های بسیار مدرن و کاربردی از بین همه سایه بان ها دانست. این نوع از سایبان ها همان طور که از نام آنها پیدا است دارای یک باکس محافظ هستند تا وقتی سایه بان جمع می شود، در واقع داخل باکس تعبیه شده قرار بگیرد. قرار گرفتن سایبان در داخل باکس، سبب می شود تا شرایط مختلف جوی مثل باران، برف، باد و… اثرات منفی بر روی سایبان نداشته باشد.

سایه بان فول باکس دارای عمر بسیار طولانی نسبت به سایر سایه بان های موجود در بازار می باشد. بدین ترتیب این نوع سایه بان ها از نظر اقتصادی نیز برای مصرف کننده مقرون به صرفه هستند. بدین ترتیب افرادی که به دنبال یک سایبان با کیفیت بالا هستند، می توانند سایبان فول باکس را انتخاب نمایند. این نوع از سایبان ها از جنس آلومینیوم ساخته می شوند، این موضوع سبب می شود تا رطوبت، نور آفتاب و… هیچ گونه تاثیر منفی بر روی سایبان نداشته باشند. کیفیت بالای سایبان ها را می توان مرتبط با متریال مورد استفاده در تولید آنها دانست.

 

انواع سایبان فول باکس

شناخت انواع سایه بان فول باکس کمک می کند تا بتوان در هنگام نیاز، مناسب ترین آنها را تهیه کرد. سایه بان فول باکس را شرکت ایران سایبان در انواع برقی و دستی تولید می کنند.

سایبان فول باکس برقی

نوع برقی این سایه بان ها دارای کیفیت بسیار بالاتری بوده و مشتریان بیشتری نیز آن را می پسندند. این موضوع به خاطر راحت تر بودن استفاده از آنها می باشد. معمولا سایبان های برقی با استفاده از یک ریموت کنترل باز و بسته می شوند. این موضوع باعث شده تا راحت تر و سریع تر بتوان انواع سایبان برقی را باز و بسته کرد.

سایه بان فول باکس دستی 

سایبان های فول باکس دستی معمولا بسیار ساده تر از نوع برقی بوده و نیازی به موتور ندارند، در نتیجه از ریموت کنترل نیز برای باز و بسته شدن آنها نمی توان استفاده کرد. نیروی مکانیکی برای باز و بسته شدن سایبان های دستی مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان های فول باکس دستی نیز همان کارایی را که نوع برقی این سایبان ها داشته را دارند. تنها تفاوت این دو نمونه تکنولوژی به کار رفته در ساخت آنها می باشد. نوع دستی ساده تر بوده و در نتیجه با قیمت مناسب تری نیز تولید می شوند. بدین ترتیب اگر به دنبال یک سایبان فول باکس با قیمت مناسب تر هستید، نوع دستی این سایبان ها گزینه ای مناسب تر به شمار می رود.

 

مزایای سایبان فول باکس

عمر بیشتر نسبت به سایر سایبانها 

یکی از مزایای سایبان فول باکس، عمر بیشتر این نوع از سایبان ها نسبت به انواع دیگر سایبان ها است. با توجه به اینکه سایبان های فول باکس در داخل محفظه ای آلومینیومی قرار می گیرند، لذا عوامل جوی مثل رطوبت و نور مستقیم آفتاب به آن نمی رسند. این موضوع باعث شده تا بتوان با اطمینان خاطر بیشتری از این سایبان ها به جای سایر سایبان های موجود در بازار استفاده کرد. عمر بیشتر این سایبان ها باعث می شود تا از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشند، زیرا مدت زمان بیشتری می توان از این سایبان ها استفاده کرد.

تنوع در ابعاد سایبان

تنوع در ابعاد و اندازه از دیگر مزایای سایبان های فول باکس به شمار می رود. سایبان های فول باکس را ایران سایبان می توانند با هر ابعاد و اندازه ای که مشتری نیاز داشته باشد، تولید نمایند. البته استانداردهایی نیز باید رعایت شوند و نمی توان در ساخت سایه بان فول باکس استانداردها را زیر پا گذاشت.

استفاده آسان از سایه بان

راحتی استفاده از دیگر مزیت هایی به شمار می رود که این نوع از سایبان ها دارند. معمولا برخی از سایبان ها به نحوی ساخته می شوند که هر کسی نمی تواند از آن استفاده کند و در باز و بسته شدن آن مشکل ایجاد می شود، اما سایبان های فول باکس طوری طراحی و ساخته می شوند که به راحتی بتوان آنها را باز و بسته کرد.

 

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی
ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋