ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

سایبان فنری ایران سایبان

سایبان فنری یکی از بهترین نمونه های طراحی شده سایبان توسط شرکت ایران سایبان  به شمار می رود. این نوع از سایبان ها امکان نصب موتور برقی را نیز دارند. پس از نصب موتور می توان یک سایه بان فنری را سایبان برقی نیز نامید. برای آشنایی بیشتر با سایه بان فنری و دلایل اصلی استفاده زیاد از آن با ما همراه باشید.

سایبان فنری چیست؟

سایبان فنری را می‌توان به نام سایه‌بان بازویی نیز مورد شناسایی قرار داد. این نوع از سایه‌بان‌ها از بهترین نمونه‌های سایبان هستند و کاربردهای بسیار وسیعی نیز دارند. از سایبان‌های فنری برای مغازه‌ها، باغ، حیاط منازل و.. استفاده می‌شود. سایه بان فنری دارای قابلیت‌های بسیاری نیز هست. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان طراحی و پیاده سازی و اجرا و نصب آسان آن را نام برد.هر چند نصب این نوع از سایبان اگر توسط متخصصین ایران سایبان انجام شود طبعا میزان رضایتمندی مشتری آن نیز بیشتر خواهد بود. سایبان فنری علاوه بر سایه بان بازویی به نام‌های دیگری نیز شناخته می‌شود که از آن جمله می‌توان به سایه بان برقی، سایبان اتوماتیک، سایبان مفصلی و سایه بان باز شو و… اشاره کرد.

مشخصات فنی سایبان فنری

سایبان فنری همان سایبان بازویی می باشد که از فنر هایی برای باز و بسته شدن بازوها می باشد. سایبان فنری دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن می باشد. همین موضوع باعث شده تا در سال های اخیر اغلب افرادی که قصد ساخت و نصب سایبان مغازه دارند، سایبان فنری را انتخاب کنند. سایه بان فنری با ابعاد مختلفی قابل تولید می باشد. بدین ترتیب با توجه به ابعاد درب مغازه و یا هر محل دیگری که قرار است این سایه بان نصب شود، می توان سایه بان فنری را سفارش داد.

سایبان فنری با توجه به کارایی بسیار خوب و ظاهر مناسبی که دارد، در مکان های مختلف قابل استفاده می باشد. از جمله مواردی که این نوع از سایه بان ها به کار می روند، می توان به مغازه ها، فروشگاه های بزرگ، خانه و آپارتمان و… اشاره کرد. هر چه کارایی یک محصول بیشتر باشد، قطعا مشتریان آن محصول نیز افزایش می یابند. سایبان بازویی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و با توجه به کارایی بسیار زیادی که دارد، میزان استقبال از این نوع سایه بان را بسیار زیاد کرده است.

                                                                                             سایبان فنری ایران سایبان

اجزای سایبان فنری

سایه‌بان فنری از بخش‌های مختلفی شکل گرفته است. این بخش‌ها در کنار هم قرار داده می‌شوند و به طور کاملا حرفه‌ای مونتاژ می‌شوند. نکته قابل ذکر در این زمینه این است که کار مونتاژ این نوع از سایه‌بان می‌تواند در محل نصب آن و یا  در شرکت و کارگاه انجام بگیرد. چنانچه این عملیات در کارگاه انجام شود مزایای بسیار بیشتری هم خواهد داشت. از طرف دیگر طراحی و اجرا و نصب سایه‌بان فنری کاری بسیار تخصصی است و از عهده همه بر نمی‌آید. به طور کلی یکی از عواملی که باعث می‌شود عمر سایبان فنری بیشتر گردد انجام طراحی و ساخت و نصب آن توسط افراد خبره این کار است.از طرف دیگر در اجرای این کار لازم است تا از تجهیزاتی ویژه نیز استفاده شود. هم‌چنین در تهیه و طراحی سایبان فنری باید برخی از اطلاعات نیز در محاسباتمان منظور گردند تا نتیجه کار مورد رضایت مشتری قرار بگیرد. در طراحی این نوع از سایبان لازم است مواردی از قبیل: دستی و یا موتور دار بودن سایه‌بان فنری، شکل ظاهری آن و… مورد محاسبه قرار گیرد.

روکش سایبان فنری

روکش این نوع از سایه‌بان‌ها نیز به طور معمول در 3 نوع طراحی و تولید می‌شود که عبارتند از: پلی استر با روکش دورو، روکش پارچه‌ای در طرح‌های مختلف، روکش فلکسی با چاپ دیجیتال برای طراحی بر روی سایه‌بان.

 

ویژگیهای سایه بان فنری

نصب موتور برقی و ریموت

یکی از دلایل اصلی استفاده سایبان فنری، امکان نصب موتور بر روی این نوع از سایه بان ها می باشد. موتوری که بر روی سایبان فنری نصب می شود این قابلیت را دارد که با فشار دادن یک دکمه یا با استفاده از ریموت کنترل می توان نسبت به باز و بسته کردن سایبان اقدام کرد. معمولا با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد، افراد بسیار زیادی در شهر های مختلف از سایه بان فنری استفاده می کنند.

تبلیغات روی سایبان فنری

یکی دیگر از دلایل اصلی استفاده از چادر فنری، امکان درج تبلیغ برای فروشگاه ها می باشد. افرادی که در مکان تجاری از سایبان فنری استفاده می کنند، قطعا به دنبال درج تبلیغ بر روی سایه بان می باشند. زیرا معمولا سایه بان یکی از نقاط کانونی موجود در یک خیابان به شمار رفته و توجه اغلب افراد به قسمت از خیابان می باشد. بدین ترتیب تبلیغات از طریق سایبان می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی مراکز تجاری از جمله مغازه ها داشته باشد. معمولا تبلیغات روی سایبان فنری می توانند برای مدت زمانی طولانی باقی بمانند و این موضوع باعث می شود تا هر فردی بتواند از سرمایه خود بیشترین بهره را ببرد.

نصب آسان سایبان فنری

قابلیت نصب آسان و سریع را می توان از دیگر دلایل استفاده از سایبان فنری بدانیم. برخی از سایبان ها به راحتی قابل نصب نمی باشند. این موضوع باعث شده تا سایبان هایی که قابلیت نصب راحت تر و ساده تری دارند، با استقبال گسترده تری مواجه شوند. سایبان مغازه را انیروهای متخصص و حرفه ای ایران سایبان می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن صرف نمایند. این کار باعث می شود تا هر فردی بتواند در کمترین زمان ممکن از سفارش خود بهره برداری کند. زیرا نصب آسان در سرعت نصب نیز تاثیر بسیار زیادی داشته و این موضوع در جلوگیری از اتلاف وقت تاثیر بسزایی دارد

انواع سایه بان فنری

سایبان فنری به طور معمول در برابر نور خورشید و آفتاب قرار می‌گیرد و باعث می‌شود تا سایه‌های مناسب در محیط شکل بگیرد. بیشتر قطعات به کار رفته در ساخت سایه‌بان فنری از جنس آلومینیوم است. جنس آلومینیوم به کار رفته در ساخت این سایه بان‌ها باعث می‌شود تا کم‌تر در معرض آسیب‌هایی مانند خوردگی قرار بگیرند.

                                                                                                          سایبان فنری

سایه‌بان فنری برقی یا سایه‌بان فنری دستی

سایه‌بان فنری به خاطر کاربردهای بسیاری که دارد و هم‌چنین طراحی منحصر به فرد آن که موجب می‌شود علاوه بر تامین سایه به زیبایی محیط نیز کمک کند، می‌تواند به راحتی جایگزین مناسبی برای انواع سایبان دستی باشد. لازم به ذکر است که سایبان‌های دستی نسبت به سایه بان فنری برقی دارای قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر هستند. اما در مقابل این کاهش قیمت، سایه‌بان‌های فنری برقی، دارای کیفیت‌های بسیار بیشتری نسبت به نوع دستی هستند. از طرف دیگر مزایای کاربرد سایبان فنری هم نسبت به سایه‌بان دستی بسیار بیشتر است. آنچه مسلم است بنا بر کاربردهای وسیع این نوع از سایه‌بان و تقاضاهای زیادی که از سمت مشتریان برای تولید این نوع سایبان وجود دارد افراد زیادی نیز به طراحی و تولید آن مشغولند.

به طور کلی سایه‌بان‌های فنری را می‌توان در دو دسته کلی جای داد که عبارتند از چادر فنری برقی و دستی. برقی بودن سایه‌بان فنری، باعث می‌شود تا کاربرد آن نیز بسیار راحت‌تر باشد. طراحی چادر فنری به صورت برقی از تکنیک‌هایی است که در سال‌های اخیر مورد توجه واقع شده است و تقاضای بسیاری نیز دارد. با استفاده از این روش نیازی نیست تا سایه‌بان به صورت دستی باز و بسته شود. بنابراین تنها با فشار دادن یک دکمه می‌توان سایه‌بان مورد نظر را باز کرد و سپس بست. این کار با استفاده از فرستنده و گیرنده‌های الکترونیکی به کار رفته در طراحی و ساخت این نوع سایبان، امکان پذیر است. البته نصب نمودن یک موتور الکتریکی که بتواند دستور باز و بسته شدن سایبان را صادر نماید کاری هزینه بر است اما در برابر کیفیت این نوع محصول و کارایی بیشتر آن کاری ارزشمند است.

 

چادر فنری

کیفیت سایبان فنری

یکی از نکات قابل توجه در خرید سایبان فنری توجه به کیفیت این سایبان است. به طور کلی لازم به ذکر است که هر چه طراحی سایه‌بان فنری با مهارت بیشتری انجام بگیرد به طور قطع کیفیت آن نیز دچار تحول می‌شود و افزایش می‌یابد و بدین گونه می‌تواند رضایتمندی بیشتری را هم از جانب مشتری فراهم نماید. بنابراین یکی از نکات بسیار مهم در سفارش با کیفیت این محصول استفاده از افراد متخصص است.

 

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی
ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋