ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

سایبان چتری

 

 

 سایبان چتری 

سایبان چتری گزینه ای مناسب برای استفاده از فضای بیرونی ساختمان میباشد. در فصول مختلف سال میتوان از سایه بان چتری استفاده نمود و لذت یک روز خاطره انگیز را با خانواده تجربه نمود.

مشخصات سایبان چتری چیست؟

بدنه چتر باغی

 جنس بدنه چتر پایه کنار فلزی است. معمولا بدنه این نوع از چتر ها با استفاده از نیم ساخته های آهنی تولید می شود. معمولا بدنه چتر ها باید به خوبی جوشکاری شود تا استحکام و مقاومت لازم را داشته باشد.

سقف چتر پایه کنار و پایه وسط

جنس سقف چتر پایه بغل ممکن است از پارچه یا ترکیبی از چوب fir و پارچه باشد. پارچه به کار رفته برای سقف چتر پایه کنار ضد آب بوده، بدین ترتیب چتر پایه بغل را می توان در روزهای بارانی که آب و هوای بسیار مطبوعی نسبت به سایر روزها داشته نیز استفاده کرد.

متخصصان تولید چتر پایه بغل در مجموعه تولیدی ایران سایبان معمولا بدنه این نوع از چتر ها را با استفاده از رنگ الکترواستاتیک رنگ می کنند. این کار باعث می شود تا هم شیک و زیبا شوند. و هم دوام بیشتری داشته باشد.

اگر بدنه این نوع چترها رنگ نشود، بعد از مدت زمان کوتاهی زنگ می زند. و این موضوع باعث می شود. تا پس از مدت زمان کوتاهی این چترها از بین بروند. چرخ های ژله ای که در زیر پایه این چترها قرار گرفته دارای کیفیت بالایی بوده تا بتوان برای مدت زمان زیادی از چتر پایه کنار وینچ دار استفاده کرد.

 

 

ویژگی های سایبان چتری 

سایبان چتری چرخدار

یکی از ویژگی های منحصر به فرد چتر پایه بغل چرخدار بودن آن است. تا بتوان با توجه به چرخش خورشید، آن را جابجا کرد. بدین ترتیب در هیچ موقع از طول روز آفتاب به افرادی که در زیر چتر پایه بغل حضور دارند، نمی خورد.

طراحی شیک مبلمان باغی

طراحی شیک و زیبا از دیگر ویژگی های منحصر به فرد چتر پایه کنار سیم بکسلی محسوب می شود. این موضوع باعث شده تا بتوان در رستوران ها و باغ های بسیار شیک و بزرگ نیز از این نوع چترها استفاده کرد.

انواع چتر و سایبان چتری 

سایبان چتری انواع مختلفی دارد و در خور فضاهای مختلف میتوان از هریک از آنها و یا تلفیقی از آنها استفاده نمود. انواع سایبان چتری بر اساس مدل آنها عبارتند از:

چترپایه کنار

چتر پایه کنار یکی از بهترین سازه های سایه بانی به شمار می رود که معمولا برای ایجاد یک فضای ساده نه چندان بزرگ به کار می رود. چتر پایه بغل معمولا با کمک وینچ باز و بسته می شود. بدین ترتیب نیازی به نیرو و تخصص خاصی برای باز و بسته کردن این نوع از چترها وجود ندارد.

چتر پایه بغل یکی از محصولات پرکاربرد ایران سایبان میباشد که برای ایجاد یک فضای  بزرگ سایه در فضای باز بوده تا بتوان برای چند دقیقه یا چند ساعت در فضای باز حضور داشته و از طرفی از نور مستقیم آفتاب نیز در امان بود. به همین خاطر معمولا در رستوران ها و باغ ها می توان استفاده بسیار جالب و جذابی از چتر پایه بغل داشت.چتر پایه کنار را در بازار با اسم هایی مانند چتر پایه بغل، چتر وینچ دار و چتر سیم بکسلی نیز می شناسند.

چتر پایه وسط

چتر پایه وسط در اندازه های قطر ۲ ، قطر ۳ و قطر ۴ در تولیدی ایران سایبان قابلیت طراحی و تولید دارند . چتر پایه وسط بصورت گرد، بصورت هشت ضلعی و بصورت مربع، بسته به نیاز و سلیقه مشتری تولید می شود.

تفاوت چتر پایه کنار و چتر پایه وسط

چتر پایه کنار وینچ دار ساخته شده در مجموعه ایران سایبان توسط یک پایه نسبتا سنگین مهار می شود. بدین ترتیب با اطمینان کامل می توان زیر این نوع از چتر ها به استراحت پرداخت. پایه این نوع از چتر ها در کنار قرار گرفته تا هیچ گونه فضایی را اشغال نکند. بدی ترتیب افرادی که اقدام به تهیه چتر پایه کنار وینچ دار می کنند، می توانند به راحتی از همه فضای موجود در زیر چتر استفاده نمایند. این در حالی است که چتر پایه وسط معمولا فضای کمتری را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

 

آلاچیق 

آلاچیق یکی از انواه سایبان چتری تولید شده در ایران سایبان میباشد که برای استفاده در فضاهای باز بسیار کاربردی میباشد. آلاچیق را معمولا در ایران سایبان با روکش نانو تولید میکنیم که هم زیبا است و هم ضد آب میباشد .آلاچیق در ابعاد ۲،۳ و ۴٫۵ تولید میشود و در حالت جمع ابعادی کوچک دارد که به راحتی در صندوق عقب یک خودرو سواری جا میگیرد.

 

چتر تبلیغاتی

یکی از محصولات پر فروش ایران سایبان چتر تبلیغاتی میباشد، تبلیغات روی چتر در کنار سایبان تبلیغاتی پکیج کاملی را در اختیار برندها و شرکتها برای انجام امور تبلیغاتی در اختیار شرکتها قرار میدهند.

 

قیمت سایبان چتری 

قیمت سایبان چتری بر اساس نوع چتر متفاوت است. قیمت سایه بان چتری پایه کنار بالاتر از سایر مدلهاست. زیرا ساختارمتفاوتی دارد و به وینچ نیز تجهیز شده است.

عوامل موثر در قیمت سایبان چتری 

مدل سایبان چتری

انواع مدل سایبان چتری عبارتند از: چتر پایه بغل، چتر پایه وسط ، چتر مربعی و چتر تبلیغاتی

اندازه سایه بان چتری

انواع چترهای باغی در اندازه های ۲ ، ۳ و ۴ بصورت هشت ضلعی و مربعی قابل تولید هستند.

تجهیزات سایبان چتری 

سایبان چتری میتواند مجهز به وینچ ، به روشنایی و به چرخ برای انتقال شود. و همین موضوع روی قیمت آن موثر خواهد بود.

چوبی یا فلزی بودن سایبان چتری 

چوبی یا فلزی بودن پره های سایبان چتری نیز روی قیمت آن موثر هستند.

سفارش سایبان چتری 

برای سفارش اینترنتی سایبان چتری میتوانید با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید. شما میتوانید استعلام قیمت انواع چترها را دریافت نموده و پس از آن با خیالی آسوده ثبت سفارش نمایید.

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی
ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋