ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

سایبان کالسکه ای

اطلاعات جامع در خصوص سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای مجموعه تولیدی  ایران سایبان از جمله سایبان های بسیار پر کاربرد برای مغازه و فروشگاه های سطح شهر به شمار می رود. با یک نگاه در سطح شهر می توان مغازه های بسیار زیادی را مشاهده کرد که از این نوع سایبان برای پوشش درب مغازه و یا حتی پنجره استفاده کرده اند. سایبان کالسکه ای تولیدی ایران سایبان به خاطر کلاسیک بودن مورد پسند افراد بسیار زیادی قرار گرفته و در حال حاضر کاربرد این نوع از سایه بان ها بسیار وسیع و گسترده می باشد.

سایبان کالسکه ای حالتی دوّار داشته و به صورت یک قطاع از دایره می باشد. شکل ظاهری سایه بان کالسکه مانند یک چهارم یک دایره کامل می باشد. بدین ترتیب تی افرادی که با این سایبان آشنایی کامل نداشته نیز با آن آشنا شده اند. سایبان کالسکه ای را می توان در رنگ های بسیار مختلف جهت زیبا تر شدن آن تولید کرد. سایه بان کالسکه ای دارای طرفداران بسیار زیادی در شهر های مختلف می باشد. این موضوع به خاطر کارایی بسیار خوب این نوع از سایه بان ها و شکل ظاهری بسیار شیک و جذاب این نوع از سایبان ها می باشد.

سایبان کالسکه ای-ایران سایبان (2)

قیمت چادر کالسکه ای :

قیمت چادر کالسکه ای طبق بیانیه ماموریت ایران سایبان  و برای راحتی مشتریان عزیز در معرض دید عموم قرار میگیرد . 

 مجموعه تولیدی ایران سایبان قیمت سایبان کالسکه ای با اسکلت مستحکم ایران سایبان و روکش ترانزیت درجه یک برای هر متر طول ۱۹۵ هزار تومان میباشد. هزینه نصب هر عدد سایبان در مناطق ۲۲ گانه تهران نیز ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است. جهت مشاوره خرید سایه بان کالسکه ای میتوانید با کارشناس فروش سایبان کالسکه ای ایران سایبان تماس حاصل فرموده و سفارش خود را مستقیم از تولید کننده ثبت فرمایید.لازم به ذکر است برای سایبان کالسکه ای میتوان اسکلت سبکتر و روکش های متنوع تر با توجه به سفارش مشتری نیز در نظر گرفت .سایبان کالسکه ای دیگر صرفا بعنوان یک سایبان در نظر گرفته نمیشود و فروشگاهها و برندها و شرکتها از آن استفاده تبلیغاتی بعنوان سایه بان تبلیغاتی  نیز مینمایند چرا که بر خلاف تابلو های تبلیغاتی هزینه نگهداری و هزینه برقی ندارد.

قیمت سایبان کالسکه ای
سایه بان کالسکه ای (1)
سایه بان کالسکه ای (2)

 

اطلاعات جامع در خصوص سایبان کالسکه ای

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی
ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋