ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

سایبان مغازه ایران سایبان

سایبان مغازه محصولی کاملا مفید و کاربردی برای سایه نگه داشتن درب ورودی و داخل فروشگاه است. سایه بان مغازه برقی می تواند از نوع سایبان کالسکه ای و یا نوع سایبان بازویی انتخاب شود. استفاده از چادر مغازه و چاپ تبلیغات بر روی سایه بان، می تواند به افزایش بهره وری سایبان کمک کند.

 

                                                                                                        سایبان برقی مغازه

نکاتی مفید پیرامون سایبان برقی مغازه

سایبان برقی مغازه بی شک یکی از سایبان های کاربردی و موثر به شمار می رود. این نوع از سایبان ها به خاطر کیفیت و کارایی بسیار خوبی که دارند، با استقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شده اند.سایه بان مغازه اگر با کیفیت بالا ساخته شود، طول عمر بسیار بالایی داشته و این موضوع باعث شده تا اغلب مغازه داران در اقصی نقاط کشور از این نوع سایبان برای مغازه خود استفاده نمایند. به همین علت کیفیت بالای تولید همواره سرلوحه ایران سایبان میباشد.چادر مغازه باید با ابعاد و اندازه ای مطابق با درب مغازه ساخته شود، بدین ترتیب برای هر مغازه باید اندازه گیری اختصاصی انجام شود تا بتوان نتیجه مطلوبی را بدست آورد.چادر  مغازه می تواند محلی بسیار مناسب برای تبلیغات محیطی برای مغازه نیز به شمار برود. بدین ترتیب با استفاده از سایه بان برقی مغازه، می توان با یک تیر دو هدف را نشانه گرفت، یعنی هم از مزایای سایه بان بهره مند شده و هم از جنبه تبلیغاتی و کمک به برندینگ آن استفاده کرد. بدین ترتیب افرادی که می خواهند به صورت کاملا هدفمند و اقتصادی تبلیغات برند خود را گسترده نمایند، می توانند از چادر تبلیغاتی شروع کنند.سایبان مغازه برقی محصولی است که می توان در فصول مختلف از آن استفاده کرد. جنس پارچه ای که برای تهیه چادر سایبان مغازه انتخاب می شود، تاثیر زیادی بر روی کیفیت و کارآیی سایه بان مغازه دارد.هر چه از مواد و متریال مرغوب تری در ساخت سایه بان مغازه استفاده شود، کیفیت سایبان افزایش یافته و از طرفی دیگر طول عمر سایه بان مغازه نیز بیشتر می شود. بدین ترتیب استفاده از متریال نامرغوب باعث افت کیفیت محصول شده و افت کیفیت گر چه ممکن است هزینه ها را به مقدار ناچیزی کاهش دهد، اما میزان رضایت مصرف کننده را کاهش می دهد. این موضوع می تواند برای یک شرکت تولیدی تاثیرات منفی جبران ناپذیری داشته باشد.

 

 

معرفی نمونه های مختلف سایه بان مغازه 

 سایبان مغازه تولید شده در مجموعه ایران سایبان بسیار متنوع میباشد. بر همین اساس ،آشنایی با نمونه های مختلف از سایبان برقی مغازه می تواند برای افرادی که قصد خرید سایه بان مغازه را دارند، بسیار جالب و جذاب باشد. معمولا افرادی که اطلاعات درست و کاملی از یک محصول نداشته باشند، در هنگام خرید آن ممکن است دچار اشتباه شوند. به همین خاطر در این قسمت به معرفی سایبان مغازه و تقسیم بندی کلی آنها پرداخته می شود تا افرادی که اطلاعات زیادی در این زمینه داشته هم بتوانند خرید موفقی داشته باشند.

نمونه اول از سایه بان های مغازه را می توان نوع دستی نامید.

این سایبان ها که دارای قدمت بسیار زیادی نیز بوده، معمولا قابلیت باز و بسته شدن را دارند، اما برای این منظور نیاز به نیروی مکانیکی داشته که معمولا با دست مصرف کننده تامین می شود.این نوع از سایبان ها بدون هیچ گونه محرک الکتریکی تولید می شوند و این موضوع باعث شده تا قیمت آنها در بازار بسیار مناسب باشد. بدین ترتیب افرادی که به دنبال چادر سایبان مغازه با قیمت بسیار مناسب بوده، می توانند سایه بان مغازه دستی را انتخاب کنند. سایبان کالسکه ای،سایبان چتری و سایبان دکوراتیو در این دسته قرار می گیرند

نمونه دوم از سایبان مغازه که می توان در این تقسیم بندی آن را قرار داد، سایبان مغازه برقی است.

برای ساخت این نوع از سایبان ها نیاز به نیروی محرکه الکتریکی بوده که برای تامین این نیرو نیاز به یک موتور الکتریکی می باشد.سایبان برقی،سایبان بازویی،سایبان جکی ،شید رول،سایبان فنری و سایبان فول باکس در این دسته قرار می گیرند معمولا کیفیت و کارایی این نوع از سایه بان ها نسبت به نمونه اول بسیار بهتر بوده، اما قیمت این نوع بیشتر از سایه بان مغازه دستی است.بدین ترتیب افرادی که به دنبال یک سایه بان بی نقص برای مغازه خود بوده و قصد استفاده آسان و راحت از آن را دارند می توانند نمونه برقی و افرادی که سایبان ارزان قیمت را برای مغازه خود مد نظر دارند، می توانند سایه بان مغازه دستی را انتخاب کنند.

ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی
ایران سایبان | iransayeban |مدیریت مردی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋