MIM Iranpour

MIM Iranpour

تجهیزات توکار

 

تجهیزات توکار ، با بروز شدن دیزاین ساختمانها و آشپزخانه ها استفاده از تجهیزات توکار خیلی پر نمود شده است مثلا خیلی کمتر از اجاق گاز فر دار استفاده می شود و بیشتر از تجهیزات توکار مثل اجاق گاز رومیزی و یا فر توکار در آشپزخانه ها استفاده می شود.

تجهیزات توکار آشپزخانه

تجهیزات توکار آشپزخانه را برندهای مطرحی مثل آلتون، اخوان، داتیس، کن، بیمکث، استیل البرز می باشد که با بهترین کیفیت و کارایی در بازار عرضه شده است. انصافا خیلی کیفیت بالایی دارن و هم از نظر کارایی هم ظاهر با برندهای خارجی رقابت میکنند و توانسته رضایت زیادی می باشد.

تجهیزات توکار چه وسایلی میباشد؟

تجهیزات توکار چه وسایلی می باشد از جمله سوالاتی می باشد که این کارخانهجات چه وسایلی را تولید میکنند

  • اجاق گاز رومیزی
  • فر توکار
  • هود آشپزخانه
  • سینک ظرفشویی
  • شیرآلات

نمایندگی اخوان در اصفهان

نمایندگی اخوان در تهران یکی از بزرگترین تولید کننده وسایل توکار مثل اجاق گاز صفحه ای، هود ، سینک، فر توکار و شیرالات می باشد این کارخانه در تهران می باشد و توانسته رضایت زیادی در بازار جلب کند. در ابتدا این کارخانه اجاق گاز مبله تولید میکرد که کم کم توانست در زمینه تجهیزات توکار در اصفهان را نیز عرضه کند.

محصولات اخوان

ما هر لحظه خود را به روز می کنیم چرا که همواره هدف کارخانه اخوان از بدو تاسیس در سال 1348 تا کنون ، پیشگام بودن در تولید بوده است. تولیدی که بر پایه مهندسی نوآورانه، طراحی منحصر به فرد و خاص، درکنار کیفیت بالای آنها استوار است. این ارزش ها همچنان هم سنگ بنای موفقیت مجموعه ما قراردارد و به همراه روحیه کار آفرینی مستمر با اقدامات مبتنی بر آفرینش و همچنین احساس مسئولیت در قبال محصولات تولیدی مان سبب شده است بیش از 50 سال در کنار شما باشیم. و با گسترش امکانات تولید و همچنین بهینه سازی دستگاه های تولید سینک، ساخت این دسته از محصولات را در مجموعه اخوان گسترش داد . پس از چند سال فرزندان محسن اخوان ، با گذراندن تحصیلات خود در کشورهای آلمان و آمریکا و یادگیری فنون جدید و کار آمد روز دنیا ، به این کارخانه پیوستند.و با توسعه و تحقیقات و راه اندازی آزمایشگاه های معتبر تست در کارخانه و با همکاری پدرشان توانستند 5 خط تولیدی بزرگ هود، فر،گاز صفحه ، گاز مبله و شیرآلات را راه اندازی کرده و به تولیدات مجموعه اضافه نمایند.

آنها با تغییر در روند تولیدات و استفاده از سیستم های رباتیک کاملاً خودکار و فن آوری لیزر دقیق برای پاسخگویی به انتظارات زیاد آقای اخوان در کیفیت تولید محصولات ، و دارا بودن استانداردهای روز و نوآوری بالا بهترین محصولات را در طی سالها تولید نمودند . همکاری مستمر خانواده اخوان در زمینه های مدیریتی مجموعه در طی سالهای گذشته توانسته امروز حدود 1000 نفر پرسنل را در این کشور در جهت تولید لوازم توکار آشپزخانه رهبری کند و بدلیل متعهد بودن به رضایت مندی مشتریان خود بخش خدمات پس از فروش بسیار حرفه ای را راه اندازی نموده است. اخوان در نتیجه تعهد خود به کیفیت و طراحی های بسیار مدرن ، توانسته است در محصولاتی با کیفیت بالا در صنعت لوازم آشپزخانه ایران از مزیت رقابتی قابل توجهی برخوردار شود و درنتیجه به طور مداوم سهم بازار و ظرفیت تولید خود را گسترش دهد و در توسعه طیف وسیعی از این گروه محصولات سرمایه گذاری کند و گامی بزرگ در جهت ارتقاء و پیشرفت کشورمان بردارد و بزرگترین کارخانه تولید لوازم توکار آشپزخانه را در دست داشته باشد.

نمایندگی آلتون در تهران

نمایندگی آلتون در تهران یکی از بزرگترین تولید کننده وسایل توکار مثل اجاق گاز صفحه ای، هود ، سینک، فر توکار و شیرالات می باشد این کارخانه در تهران می باشد و ابدا با نام آلبا گاز محصولات خود را تولید می کرد بعد با برند آلتون اجناس خود را روانه بازار کرد.

هود

هود آلتون با تکیه بر فناوری‌های روز و با استفاده از قطعات به روز ساخته می‌شود و عملکردی بهینه دارد. آلتون، هودهای خود را با قدرت مکشی در حدود 750 مترمعکب بر ساعت و موتوری با کارکرد بهینه و کم صدا عرضه می‌دارد. برای بهبود عملکرد هود یک دودکش بلند و قابل تنظیم و سنسورهای دود، گاز، بو و حرارت در این هود ها در نظر گرفته شده است. هود آلتون برای اطمینان خاطر مشتریان، با گارانتی 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌شود.

فر آلتون

آلتون انواع فر آلتون را با برنامه‌های تنوع پخت و پز مثل پخت پیتزا، پخت با فن کانوکشن، گرمایش سریع و جوجه گردان مجهز به سیستم‌های خودکار و تایمر پیشرفته عرضه می‌دارد. کیفیت بالای فر در کنار قطعات به روز و با کیفیت و آپشن‌های پیشرفته فرهای آلتون آن‌ها را به یکی از گزینه‌های محبوب در بازار بدل کرده است. همچنین شرکت آلتون ست‌های فر شیک آشپزخانه را برای کمک به خرید آسان و داشتن دکوراسیونی هماهنگ تولید و عرضه می‌نماید.

اجاق گاز مبله

اجاق گازهای مبله آلتون در دو نوع طرح فر و اجاق فردار تولید و عرضه می‌شوند. هر دو مدل این اجاق گاز ها بدون فر و فردار ویژگی‌های خاص خود را دارند که مشتریان با توجه به بودجه و نیاز خود می‌توانند یکی از این دو نوع را انتخاب و خریداری کنند. اجاق گازهای مبله آلتون با بالاترین بازدهی و کیفیت با استفاده از فناوری‌های روز دنیا ارائه می‌شوند. کلیه این اجاق گاز ها از قابلیت شیشه سکوریت نشکن و پایه های قابل تنطیم بر خوردار می باشند.

نمایندگی اجاق صفحه ای آلتون در تهران

نمایندگی هود آلتون در تهران

نمایندگی فر آلتون در تهران

MIM Iranpour
MIM Iranpour

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋