iranjaahesh

iranjaahesh

خرید پمپ گراندفوس

این شرکت یکی از شرکت‌های معروف در ساخت تجهیزات ساختمانی است که در کشور دانمارک در سال 1945 تاسیس گردیده است و با تولید سالانه 16 میلیون دستگاه پمپ، یکی از یزرگترین  تولیدکنندگان پمپ در جهان محسوب می‌شود. دامنه فعالیت این محموعه آنقدر وسیع است که حتی به سیستم‌های الکترونیک بسیار بروز تجهیز گردیده است و با توجه به نیاز مشتری خروجی پمپ را تنظیم می‌گردد. محصولات این شرکت به یکی از معتبرترین تولیدات پمپ در جهان مبدل گردیده است که بدون هیچ ایراد و ضعفی، آب مورد نیاز با فشار ایده‌آل به مصرف کننده را محیا می‌سازد. در حال حاضر به دلیل اعتبار بالای این شرکت بسیاری از کاربران از این پمپ استفاده می‌کنند و ما هم در ادامه توضیح می‌دهیم چرا خرید پمپ گراندفوس گزینه ایده آلی برای شما می‌باشد.   

 

 

اهداف شرکت پمپ گراندفوس

امروزه دیگر این برند یکی از معتبرترین و پرفروش ترین محصولات را شامل می‌شود. در حال حاضر این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه می‌باشد. نوشتن و برنامه ریزی برنامه‌های این شرکت به نحوی بوده است که کاهش مصرف آب و صرفه جویی در آن اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. مدیران این شرکت داشتن بازدهی بالا را اصل کارخود قرار داده و تلاش شبانه روزی خود را برای بالا بردن کارایی محصولات خود متمرکز کرده اند. اهداف شرکت را به این صورت می‌توان، دسته بندی کرد که شامل ساخت پمپ‌های پیشرفته و با راندمان بالا، رهبر جهانی شدن و بازار بزرگی را به دست آوردن، تلاش برای پایداری روز افزون محصولات، افزایش کیفیت زندگی مردم و استفاده از فناوری‌های نو، را می‌شوند.

گواهینامه‌‌های شرکت گراندفوس

گواهینامه هایی که این شرکت در زمینه ساخت پمپ‌های خود در یافت کرده به صورت زیر دسته بندی می‌شود که نشان می‌دهد استاندارد و جهانی شدن در این شرکت خیلی دارای اهمیت است. این گواهینامه‌ها شامل:

  • ISO 9001
  • ISO 14001
  • OHSAS 18001

 

کارایی و بازدهی بالا محصولات

این شرکت همه تلاش خود را برای بر روی این موضوع متمرکز کرده که با استفاده از سیستم‌های الکترونیک فوق مدرن خود در عین صرفه جویی در مصرف انرژی، راندمان بالایی را در جهت رفع نیاز کاربران و مشتریان خود به کار برد. این سیستم به پمپ‌ها این اجازه را می‌دهد که بر حسب مقدار جریان خروجی پمپ، جریان مورد نیاز را ایجاد نمایند. همین عمل باعث شده مقدار زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

 

کلام آخر

با تمامی مزیت‌هایی که پمپ‌های این شرکت شامل آن‌ها می‌شود توصیه ما به شما این است که از این برند معتبر خرید تجهیزات خود را انجام دهید. در عین صرفه جویی در مصرف آب، بازدهی بالایی به شما ارائه می‌دهد. یکی از معتبرین مجموعه‌ها در این حوزه، مجموعه صنعتی ایران جهش می‌باشد و پیشنهاد ما برای خرید پمپ‌های این برند به شما می‌باشد.

iranjaahesh
iranjaahesh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋