iranjaahesh

iranjaahesh

مزایای خرید پمپ گراندفوس و نکات لازم هنگام خرید

پمپ آب گراندفوس یک برند جهانی است که 50 موسسه زیرمجموعه آن هستند. فعالیت ‌های این برند بسیار گسترده است. شامل: تأمین آب برای نقاط مختلف کره زمین، اندازه‌گیری آب‌های زیرزمینی، تأمین آب برای دستگاه‌های تهویه مطبوع. از آنجا که پمپ آب گراندفوس در سراسر جهان بسیار شناخته شده و باکیفیت است، در ادامه به خرید پمپ گراندفوس و مزایای خرید آن می‌پردازیم.

مزایای خرید پمپ گراندفوس

خرید پمپ گراندفوس مزایایی به شرح زیر دارد:

  • صرفه‌جویی و بازدهی بالا

پمپ‌های گراندوفس مجهز به سیستم الکترونیک فوق مدرن هستند. عملکرد این سیستم به صورتی است که بسته به نیاز خروجی پمپ، جریان موردنیاز تنظیم می‌شود. همین مسئله باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی و بازدهی بالای پمپ می‌شود.

  • کاربری مطمئن

این برند برای انواع ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری یا کارگاه‌ها کاربرد دارد.

تنوع در محصول: پمپ‌های آب گراندفوس در انواع مختلف ارائه می‌شود. از قبیل: جتی، بشقابی، دوپروانه، پمپ‌های طبقاتی، الکتروپمپ‌های کف‌کش، لجن‌کش، پمپ‌های سیرکوله.

  • کیفیت بالا

 کیفیت انواع مختلف پمپ‌های این برند بسیار بالا است. بدنه چدنی و پروانه پمپ در برابر خوردگی مقاوم است. این پمپ دربرابر خشک کارکردن نیز مقاوم است. همچنین صدای این پمپ کم است. طراحی این محصول نیز به صورتی است که کم حجم باشد و فضای زیادی را اشغال نکند.

  • نصب راحت

نصب این پمپ بسیا راحت است؛ به‌طوریکه پس از خرید آن می‌توانید بدون نیار به ابزار دیگری آن را نصب و استفاده کنید.

  • قابلیت اتصال به گوشی هوشمند:

پمپ گراندفوس مدل CMBE 5-31 را می‌توان به تلفن‌های هوشمند متصل و از راه دور کنترل کرد.

  • عمربالا:

این پمپ از فولاد ضد زنگ ساخته شده و استنلس استیل است. این باعث می‌شود که این پمپ دربرابر رسوبات و خورندگی مقاومت بالایی داشته باشد و عمر مفید آن نسبت به پمپ آب با متریال چدنی بالا باشد.

  • گارانتی:

این پمپ ضمانت 18 ماهه دارد.

نکاتی که لازم است پیش از خرید پمپ گراندفوس مدنظر قرار دهید

برای این که بهترین خرید را داشته باشید، بهتر است هنگام خریددر نظر داشته باشید که انواع مختلفی از پمپ آب گراندفوس وجود دارد که از نظر جنس بدنه و قطعات پمپ، قدرت موتور و زمینه کاری با هم متفاوت اند. بنابراین لازم است که هنگام خرید، پمپی را بخرید که از نظر جنس، قدرت موتور و زمینه کاری با نیاز شما تناسب داشته باشد.

قیمت پمپ آب گراندفوس چه قدر است؟

قیمت این پمپ، بسته به نوع آن از 1200000تومان تا 40000000 تومان متغیر است. برای خرید پمپ گراندفوس و اطلاع دقیق از لیست قیمت این پمپ، می‌توانید به سایت ایرانجهش https://iranjaheshbf.com/ مراجعه کنید و ضمن اطلاع از قیمت پمپ آب گراندفوس از سایر محصولات و خدمات این شرکت بازدید کنید.

 

 

 

 

 

 

iranjaahesh
iranjaahesh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋