Mohammad Taherizadeh

Mohammad Taherizadeh

آلبوم «روزگار» با صدای «محمد طاهری زاده» منتشر شد

سرانجام نخستین آلبوم رسمی «محمد طاهری زاده» وارد بازار موسیقی کشور شد. به گزارش سایت «موسیقی ما»، آلبوم «روزگار» با صدای «محمد طاهری زاده» از صبح امروز به تهیه‌کنندگی «مولود حسن زاده» در بازار موسیقی کشور منتشر شد تا این خواننده پس از سالها فعالیت در مارکت موسیقی داخلی، سرانجام شاهد انتشار نخستین آلبوم رسمی‌اش در بازار باشد.

در حالی که این خواننده مدت‌هاست در کشور به اجرای برنامه می‌پردازد و کنسرت‌های او کرمانشاه مخاطبان زیادی را به خود دیده است، به دلایل نامعلوم تا به امروز آلبوم رسمی‌ای را در بازار موسیقی کشور منتشر نکرده بود تا طرفداران این خواننده در فضای مجازی به شدت درباره این ماجرا واکنش نشان دهند و از این خواننده بخواهند که حتما در سال جدید اثر جدیدش را به بازار موسیقی کشور بفرستد.

 

طاهری زاده سرانجام پس از حدود دو سال صرف وقت و انرژی روی آلبوم جدیدش، این اثر را روانه بازار کرده است. نخستین آلبوم رسمی طاهری زاده شامل ۱۲ قطعه به نام‌های: ‌ «روزگار، لعنتی،روزگار ۲، بانوی زیبا، تک پر، تیر خلاص،واران ، واران ۲، خیانت، جفت شش،» است که تمامی بخش‌های ضبط صدای خواننده در استودیوی شخصی طاهری زاده انجام شده است.

 

آهنگسازی تمامی قطعات این آلبوم را خود محمد طاهری زاده انجام داده است و در این بین «میلاد مرادی» و «حسین صفامنش» نیز هر کدام در یک قطعه برای این خواننده ملودی ساخته‌اند. سعید پرماه، یوسف جمالی، زهرا عاملی، امیر پیرنهان، نرگس جعفری و خود محمد طاهری زاده ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند و در این بین در برابر ترانه سرای قطعه «روزگار 2» خط تیره قرار داده شده است که مشخص نیست سراینده شعر این قطعه کدام هنرمند است

Mohammad Taherizadeh
Mohammad Taherizadeh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋