ایران کانتین

ایران کانتین

ایران کانتین بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس و سازه‌های پیش‌ساخته در شیراز و جنوب کشور irancontin.com

راهنمای قیمت انواع کانکس (استان هرمزگان و بندرعباس)

از معیارهای مهم و تعیین کننده ای که در هنگام خرید کانکس و ساختمان پیش ساخته برای استان هرمزگان و بندرعباس مورد توجه افراد قرار می گیرد و از اهمیت زیادی نزد مشتریان سازه‌های پیش ساخته در این استان برخوردار است، قیمت کانکس، به معنی برآورد مجموع هزینه‌های طراحی، ساخت و تجهیز کانکس، همچنین حمل و نقل آن به مقصد یا محل مورد نظر می باشد.

گرچه قیمت کانکس عامل تعیین کننده ای است، اما قیمت، همه چیز نیست! و عوامل دیگری نظیر کیفیت مواد، مصالح و لوازم مصرفی، مشخصات فنی، شرایط پرداخت هزینه، نحوه و موعد تولید و تحویل، فاصله مبدأ (ساخت) و مقصد (نصب) و … در قیمت و هزینه‌های تولید کانکس و ساختمان پیش ساخته می تواند بسیار تأثیرگذار باشد؛ در نتیجه دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان و متخصصان ما در زمینه خرید و تهیه انواع کانکس و ساختمان پیش ساخته برای استان هرمزگان و بندرعباس و کلیه شهرستان های این استان، می تواند برای شما بسیار سودمند باشد که در ادامه، انواع استعلام قیمت مفصلاً توضیح داده خواهد شد:

استعلام قیمت تلفنی (برای استان هرمزگان و بندرعباس)

یکی از خدماتی که ایران کانتین به مشتریان خود در استان هرمزگان و به ویژه بندرعباس ارائه می‌دهد و از مراحل ضروری قبل از خرید و تهیه انواع کانکس پیش ساخته برای این استان نیز محسوب می‌شود، استعلام قیمت کانکس یا استعلام بهای کانکس، به معنای برآورد هزینه، دریافت قیمت حدودی کانکس یا پروژه پیش‌ساخته و همچنین در صورت نیاز، صدور پیش فاکتور بر اساس مشخصات ارسالی و درخواست کتبی استعلام کننده می‌باشد.

استعلام قیمت کانکس می تواند به صورت تلفنی و از طریق تماس با کارشناسان واحد فروش شرکت ایران کانتین (شماره‌های: ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ ، ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰ ، ۰۹۱۷۱۰۳۴۸۲۵ ) صورت پذیرد که در این صورت یک نوع استعلام فوری و تقریبی به حساب می‌آید. دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما در زمینه طراحی، ساخت و اجرای انواع کانکس و ساختمان پیش ساخته در استان هرمزگان، می تواند بسیار سودمند باشد.

استعلام قیمت اینترنتی (برای استان هرمزگان و بندرعباس)

نحوه دیگر استعلام قیمت کانکس (که پیشنهاد هم می‌شود)، به صورت اینترنتی می باشد که شرکت ایران کانتین از طریق همین وبسایت در اختیار مشتریان و خریداران کانکس پیش ساخته در استان هرمزگان و بندرعباس قرار داده است.

اگر با توجه به شرایط ساختمان و مشخصات ذکر شده، طراحی مهندسی کانکس مورد نظر آماده باشد، می توانید از طریق فرم اینترنتی استعلام قیمت کانکس، نسبت به استعلام هزینه‌ها، دریافت پیش فاکتور و کسب هر گونه اطلاعات تکمیلی دیگر، اقدام نمایید.

واحد فروش ایران کانتین، پس از دریافت نسخه فایل طراحی شده و مشخصات ضروری، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

درصورتی که فایل طراحی شده را در اختیار ندارید، به راحتی می توانید مشخصات کلی خواسته شده را در همان فرم استعلام قیمت وارد کنید تا واحد فروش، ضمن بررسی درخواست شما، در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند.

اگر بتوانید عکسی از نمای شماتیک پروژه کانکسی مورد نظر را در قسمت مربوطه بارگذاری کرده و به عنوان ضمیمه، به همراه فرم ارسال نمایید، نیز بسیار سودمند خواهد بود و متعاقباً استعلام دقیق‌تری را دریافت خواهید نمود.

استعلام قیمت حضوری و بازدید از نمایشگاه شیراز

اگر برایتان مقدور است، به شما پیشنهاد می کنیم که ضمن بازدید حضوری از نمایشگاه انواع کانکس و ساختمان های پیش ساخته ایران کانتین (واقع در شهرک صنعتی شیراز، حدفاصل میدان چهارم و پنجم) و دریافت مشاوره رایگان در این زمینه، نسبت به استعلام قیمت انواع کانکس، کانتینر و ساختمان پیش ساخته و همچنین دریافت پیش فاکتور برای پروژه‌های پیش ساخته در استان هرمزگان، به صورت حضوری اقدام نمایید.

نکات مهم استعلام قیمت!

همانطور که پیش از این اشاره شد، قیمت کانکس عامل تعیین کننده ای است، اما قیمت، همه چیز نیست! و عوامل دیگری نظیر کیفیت مواد، مصالح و لوازم مصرفی، مشخصات فنی، شرایط پرداخت هزینه، نحوه و موعد تولید و تحویل، فاصله مبدأ (ساخت) و مقصد (نصب) و … در قیمت و هزینه‌های تولید کانکس و ساختمان پیش ساخته می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

توجه داشته باشید که فاصله محل تولید/ساخت کانکس پیش ساخته (مبدأ یا کارگاه تولیدی کانکس) تا محل مقصد نصب کانکس (در اینجا استان هرمزگان، بندرعباس و سایر شهرستان‌های این استان) نیز می تواند بسیار تعیین کننده باشد. چراکه هزینه های حمل و نقل کانکس به عنوان یک کالای سنگین و بزرگ، عامل مهمی است. بدین منظور پیشنهاد می شود، سفارش ساخت و تحویل کانکس را از شهرها و استان های همجوار و نزدیک به محل مقصد انتخاب نمایید تا در هزینه های خرید کانکس صرفه جویی شود.

قیمت کانکس بستگی به عوامل متعددی دارد؛ از جمله: ابعاد کانکس، جنس کانکس، امکانات و تجهیزات، کیفیت طراحی و ساخت و … و محاسبه قیمت نهایی کانکس، مطابق با مشخصات و عوامل مذکور، از سوی شرکت سازنده کانکس انجام می پذیرد. در ادامه به بررسی جزئیات قیمت کانکس در استان هرمزگان، شهرستان‌های آن و به ویژه بندرعباس خواهیم پرداخت:

قیمت کانکس در استان هرمزگان و بندرعباس

هرمزگان یکی از استان‌های جنوبی ایران است. این استان در شمال تنگه هرمز قرار گرفته و یکی از قطب‌های گردشگری و اقتصاد ایران است. مساحت استان هرمزگان حدوداً ۶۸ هزار کیلومتر مربع، می‌باشد که از این نظر، هشتمین استان کشور محسوب می‌شود. هرمزگان دارای ۱۳ شهرستان، ۳۳ بخش، ۷۱ دهستان، ۶۳ شهر و ۱۴ جزیره است. مرکز این استان، بندرعباس می‌باشد.

هرمزگان از جهت شمال و شمال شرقی با استان کرمان، غرب و شمال غربی با استان‌های فارس و بوشهر از شرق با سیستان و بلوچستان همسایه بوده و جنوب آن را آب‌های گرم خلیج‌فارس و دریای عمان در نواری به طول تقریبی ۹۰۰ کیلومتر دربرگرفته است.

بد نیست بدانید که واژه هرمزگان به مناسبت نام هرمز و به خاطر موقعیت خاص تنگه هرمز که برای ایران ارزش حیاتی خاص دارد و به خاطر موقعیت جغرافیایی این استان که کاملاً در مقابل تنگه هرمز قرار گرفته است، انتخاب شده است.

کلانشهر بندرعباس به عنوان مرکز این استان، امروزه یکی از مراکز مهم فعالیت‌های اقتصادی و تجاری در ایران است. این بندر که در قسمت انتهایی خلیج فارس و در فصل مشترک شاهراه خلیج‌فارس و دریای عمان واقع شده‌است، نقش مهمی در زمینه تجارت، صادرات و واردات کشور ایفا می‌کند؛ تأسیسات مهم دریایی و زیربنایی کشور همچون بندر شهید رجایی، پالایشگاه نفت بندرعباس، کارخانه آلومینیوم المهدی، کارخانه آلومینیم هرمزگان، کشتی‌سازی خلیج‌فارس، فولاد و سیمان هرمزگان، پالایشگاه گاز سرخون و … از این جمله هستند. شایان ذکر است که استان هرمزگان واقع در جنوب ایران، دارای بیش از ۱۳ شهرک صنعتی فعال می باشد.

از جمله فعالیت‌های رایج مردم هرمزگان زمینه‌های کشاورزی، ماهی‌گیری و تجارت است. منطقه میناب و رودان منطقه فارغانات زراعت وباغ داری (نارنگی مرغوب، ذرت وگندم، نخل خرمای پیارم) به عنوان قطب‌های کشاورزی استان به‌شمار می‌آید.

این استان همچنین دارای معادنی از قبیل نفت، گاز، کرومیت، فولاد، آلومینیوم، خاک‌سرخ و … است. در ضمن هرمزگان در زمینه حمل و نقل دریایی و شیلات از موقعیت اقتصادی برجسته‌ای برخوردار است. جزایر کیش و قشم به عنوان مناطق آزاد تجاری از لحاظ اقتصادی برای این استان سود سرشاری را به دنبال دارند. همچنین بندر شهید رجایی بزرگترین بندر تجاری و گمرک ایران دروازهٔ ورود کالا به ایران می‌باشد؛ با این اوصاف می‌توان بندرعباس را پایتخت اقتصادی ایران نامید که اقتصاد ایران به آن وابسته است.

مزایا و ویژگی های سازه های پیش ساخته بر کسی پوشیده نیست و این سازه ها بیش از پیش به جای ساختمان های سنتی مورد استفاده قرار می گیرند. موقعیت برجسته اقتصادی استان هرمزگان (همانطور که اشاره شد) نیاز به سازه های پیش ساخته (و به ویژه کانکس) را با توجه به مزایا، کاربردها و مصارف این سازه‌ها، پر رنگ تر خواهد کرد.

قیمت انواع کانکس و ساختمان پیش ساخته در استان هرمزگان، توسط واحد فروش مراکز (یا کارگاه‌های) تولید و ساخت کانکس تعیین و اعلام می شود که غالباً در مرکز این استان (بندرعباس) واقع شده اند. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، عوامل متعددی در قیمت کانکس دخیل است؛ از جمله: ابعاد کانکس، جنس کانکس، امکانات و تجهیزات مربوط به آن، کیفیت مواد و مصالح، طراحی و ساخت و … و محاسبه قیمت (یا هزینه نهایی خرید) کانکس، مستقیماً به مشخصات و عوامل مذکور بستگی داشته و از سوی شرکت سازنده کانکس انجام می پذیرد.

قیمت کانکس در بندرعباس

شرکت ایران کانتین واقع در شیراز، به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس‌های پیش‌ساخته در استان های جنوبی کشور و اولین دارنده گواهینامه CE (نشان کیفیت اروپا) و همچنین گواهینامه‌های معتبر و استاندارد TUV، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه‌های پیش‌ساخته در ایران، مفتخر است با سابقه بیش از ۱۵ سال اجرای پروژه‌های بزرگ پیش‌ساخته، مجری ساخت و نصب انواع پروژه‌های کانکس پیش‌ساخته در استان هرمزگان و بندرعباس باشد.

کانکس‌های این شرکت از نوع مدرن، با کاربری صنعتی بوده و با بهره گیری از طراحی علمی و پیشرفته، کف‌سازی قوی و استحکام زیاد، عمر طولانی را برای خود تضمین می کنند.

کیفیت بالای متریال‌ها و مصالح بکار رفته در کانکس‌های ایران کانتین، کیفیت ساخت و نظارت بر آن، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی شیک و لوکس، قابلیت انعطاف‌پذیری در برابر سفارشی سازی مشتریان و … از ویژگی‌های کانکس ایران کانتین می‌باشد.

قیمت کانکس در سایر شهرستان های استان هرمزگان

«کانکس ایران کانتین» مفتخر است که ارائه دهنده خدمات مشاوره رایگان در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع کانکس و پروژه‌های پیش ساخته، همچنین پذیرای سفارش ساخت و پیاده سازی انواع ساختمان پیش ساخته در بندرعباس، میناب، بندر لنگه، جزیره قشم، جزیره کیش، رودان و دهبارز، بستک، حاجی آباد (هرمزگان)، بندر جاسک، بندر خمیر، پارسیان، سیریک، بشاگرد و سردشت، جزیره ابوموسی، جزیره لاوان، جزیره هرمز، جزیره هنگام، جزیره هندرابی، جزیره شیدور (ماران)، جزیره لارک، جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک، جزیره سیری، جزایر فرور بزرگ و فرور کوچک و … باشد.

قمیت کانکس به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی قیمت کانکس یا ساختمان پیش ساخته با توجه به مشخصات و ویژگی‌های مؤثر در تعیین هزینه ساخت و پیاده سازی و توسط واحد فروش شرکت سازنده کانکس تعیین و محاسبه می شود و نهایتاً به صورت قیمت به ازای هر متر مربع به مشتری ارائه می‌شود.

کانکس ها با توجه به اینکه از تنوع زیادی به لحاظ طراحی و ساخت، امکانات و ویژگی ها برخوردارند، قیمت آنها نیز به مراتب متغیر است. از جمله عواملی که در قیمت کانکس مؤثر واقع می شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس کانکس که در واقع جنس دیواره‌ها و سقف کانکس مدنظر و تعیین کننده است (ورق ساده، ورق گالوانیزه، ورق ساندویچ پانل، ورق‌های کامپوزیت و فایبرگلاس و …)
  • ابعاد کانکس و مساحت کل نقشه یا پلان کانکس (همچنین یک-تکه یا چند-تکه بودن با توجه به ابعاد استاندارد ساخت کانکس)
  • تعداد طبقات و ارتفاع کانکس از زمین تا بلندترین قسمت (که به طور معمول بین ۲ تا ۳ متر متغیر است؛ اما گزینه‌های ۲٫۳ و ۲٫۶ متر مناسب و استاندارد است)
  • تعداد و جنس درب‌ها و پنجره های کانکس پیش ساخته (فلزی، آلومینیومی،UPVC  و …) و همچنین نوع شیشه پنجره‌ها (معمولی، دوجداره، چندجداره و …)
  • جنس و ساختار پوششی کف کانکس (تخته، سرامیک، بتن-سرامیک، کفپوش معمولی و …)
  • دیوارپوش داخلی کانکس (PVC ، MDF ، مولتی کالر، کاغذ دیواری و …) و نمای خارجی کانکس (کامپوزیت آلومینیوم یا آلوبوند)
  • ساده یا لوکس بودن کانکس، همچنین امکانات جانبی سرویس بهداشتی و حمام، تجهیزات سرمایش و گرمایش و … که در صورت نیاز و سفارش مشتری برای کانکس تعبیه خواهند شد.
  • و …

نکاتی که باید در هنگام استعلام قیمت کانکس به آنها توجه کنیم!

باید توجه داشته باشید که برای آگاهی از هزینه نهایی تهیه کانکس در هنگام استعلام قیمت، هر چه قدر جزئیات و اطلاعات بیشتری از کانکس، ساختمان یا پروژه پیش ساخته را در اختیار واحد فروش شرکت سازنده کانکس قرار دهید، مشخصاً قیمت محاسبه شده دقیق تر به شما اعلام می‌گردد.

اگر قصد استعلام قیمت نمونه های آماده واقع در نمایشگاه شرکت سازنده کانکس را دارید، سعی کنید جهت مقایسه بهتر قیمت و سایر هزینه ها با دیگر شرکت ها، تمامی مشخصات کانکس شامل: ابعاد دقیق کانکس، جنس (دیواره، سقف و کف)، نوع کف سازی کانکس، تعداد و جنس درب ها و پنجره های کانکس، دیوارپوش داخلی و نمای خارجی کانکس، مشخصات امکانات و تجهیزات جانبی کانکس و … را نیز استعلام نمایید.

قیمت کانکس دست دوم در استان هرمزگان و بندرعباس

در استان هرمزگان، خرید و فروش کانکس دست دوم هم از طریق کارگاه‌های تولیدی-صنعتی یا خرید/فروش کانکس و هم از طریق سایت های اینترنتی خرید و فروش محصولات دست دوم (مانند دیوار، شیپور و …) انجام می شود. با توجه به اینکه خرید کانکس دست دوم، امری بسیار حساس است، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از انجام هرگونه معامله در این زمینه نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

در حالیکه انواع کانکس دست دوم با ویژگی‌های کمی و کیفی مختلف، به صورت آماده و با تحویل آنی و البته با قیمت کمتر نسبت به نمونه نوی آن، موجود است، اما آگاهی از سالم بودن کانکس، کیفیت طراحی و ساخت کانکس، مواد، مصالح، وسایل و متریال‌های بکار رفته دانشی فنی و تا حدودی گسترده نسبت به بازار صنعت را می طلبد که بسیاری از مشتریان کانکس های دست دوم، از آن عاجزند و همین مسئله، امر خرید و فروش کانکس دست دوم را بسیار حساس می کند.

مشخصاً قیمت کانکس دست دوم نسبت به نمونه نو آن کمتر است و این افت قیمت به طور معمول در بازه ۱۵% الی ۵۰% از قیمت نمونه نو آن می‌باشد.

قیمت کانکس دست دوم با توجه به سال ساخت کانکس و میزان استفاده از آن، کاربری کانکس، برند سازنده کانکس، میزان سلامت آن و … معین می شود که هر کدام از این معیارها به نوبه خود در قیمت کانکس دست دوم مؤثر واقع می‌شوند.

از عواملی که بر قیمت کانکس دست دوم در قیاس با نمونه نو آن بیشتر مؤثرند، نمای ظاهری و داخلی، سلامت کف و نوع کف‌سازی کانکس و همچنین سلامت و استحکام اسکلت کانکس می‎ باشد.

استعلام قیمت کانکس می تواند به صورت تلفنی و از طریق تماس با کارشناسان واحد فروش شرکت ایران کانتین (شماره‌های: ۰۷۱۳۷۷۴۲۲۰۹ ، ۰۹۱۲۰۹۰۴۰۶۰ ، ۰۹۱۷۱۰۳۴۸۲۵ ) صورت پذیرد که در این صورت یک نوع استعلام فوری و تقریبی به حساب می‌آید. دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما در زمینه انواع طراحی، ساخت و اجرای انواع کانکس و ساختمان پیش ساخته در استان هرمزگان، می تواند بسیار سودمند باشد.

منبع: ایران کانتین 

ایران کانتین
ایران کانتین ایران کانتین بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس و سازه‌های پیش‌ساخته در شیراز و جنوب کشور irancontin.com

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋