Iran Azadi

Iran Azadi

طراحی لوگو ارزان قیمت

 

طراحی لوگو ارزان قیمت چیزی بود که این روزها دیدم کاربران بسیاری سرچ می کنند شاید اگر شما هم شروع کارتان است هزینه کردن برایتان کمی سخت باشد بنابراین این مقاله برای شما می تواند مفید باشد.

اگر به دنبال یک لوگو هستی تا با آن بتوانی کسب و کارت را معرفی کنی باید بگویم که هرگز سراغ لوگوسازها نرو چرا که برخی اوقات برای کسب و کارهایی تعداد افراد زیادی در آن زمینه فعالیت می کنند لوگوهای تکراری دیده می شود. کسب و کارهایی مثل فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، فروش پوشاک، خدمات آرایشی از قبیل سالن های آرایش یا آرایشگاه.

دنبال هوش مصنوعی هم نرو چون هرگز استاندارها را رعایت نمی کند.

شاید از خود بپرسید پس چیکار کنم که از لوگوساز استفاده نکنم از هوش مصنوعی استفاده نکنم و یک لوگوی ارزان قیمت برای خود پیدا کنم. 

بله جوابت اینجاست اینک وب سرچ کن لوگو 100 اینک وب تا با دنیایی از لوگوی های بی نظیر و استاندارد روبرو بشی فقط به قیمت 100 هزار تومان. تازه اگر بخوای لوگوی خودت رو برای همیشه مال خودت کنی تنها با پرداخت 50 هزارتومان بیشتر می توانی درخواست حذف آن لوگو رو از روی سایت اینک وب داشته باشی.

می خوام یه چیز دیگه هم بگم که فکر نکن با 150 هزار تومن یک لوگو بهت تحویل میده و میره نه اینک متعهد است که لوگویی که بهت تحویل می ده برای انواع سوشیال مدیا استاندارد هست حتی می تونی اون لوگو رو با رنگی که دلخواهت هست ازشون بخوای تا برات ارسال کنن.

من از اینک وب لوگو دریافت کردم پس تو هم میتونی

البته کیت حرفه ای و استاندارد طراحی لوگو هم دارند که اگر بعدها کسب و کارت رشد کردی خواستی بیشتر برای برندینگت هزینه کنی می تونی بهشون اعتماد کنی. 

Iran Azadi
Iran Azadi

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋