investmentsimurgh

investmentsimurgh

7 راه آسان برای شروع سرمایه گذاری با پول کم

شروع کار با سرمایه گذاری سخت ترین بخش است. هنگامی که یک بافر نقدی دارید، با سرمایه گذاری های کوچک در IRA یا 401 (k) خود شروع کنید. شما حتی می توانید سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را تنها با کمی پول شروع کنید. من اینجا هستم تا به شما بگویم: برای شروع سرمایه گذاری لازم نیست گرگ وال استریت باشید. حتی اگر فقط چند دلار برای ذخیره داشته باشید، پول شما با بهره مرکب رشد خواهد کرد. در این مقاله، ما به هفت روش می پردازیم که می توانید سرمایه گذاری را شروع کنید - حتی با اندکی پول در جیب.

چرا سرمایه گذاری مهم است

اما اول از همه. اگر دقت کرده باشید، احتمالا متوجه شده اید که تورم به بالاترین حد خود در 40 سال اخیر رسیده است. این بدان معناست که زندگی بیش از هر زمان دیگری گران شده است. همه چیز هزینه بیشتری خواهد داشت، از خرید مواد غذایی تا پر کردن ماشین خود برای رسیدن به محل کار. همچنین ممکن است متوجه شده باشید که درآمد شما احتمالاً به همان میزان افزایش نیافته است. با وجود افزایش هزینه های زندگی، احتمالاً با نرخی مطابق با این افزایش درآمد کسب نمی کنید.

به همین دلیل است که ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت سرمایه گذاری پول شما در حال حاضر تأکید کنیم، صرف نظر از اینکه در چه مرحله ای از زندگی هستید. ممکن است فکر کنید که سرمایه‌گذاری بسیار پرخطر است - اما این که مقداری پول برای منافع آینده خود سرمایه‌گذاری نکنید، حتی خطرناک‌تر است.

 

بنابراین، چرا سرمایه گذاری اینقدر مهم است؟

 

شما می خواهید پولتان برای شما کار کند. شما برای پول خود سخت کار می کنید. شما باید اجازه دهید که پول شما با کسب بازدهی مناسب برای شما کار کند. پول شما در حساب بانکی ارزش خود را از دست می دهد. با افزایش تورم، قدرت خرید شما کاهش می‌یابد وقتی که پول خود را در حالت نشسته رها می‌کنید و سود کسب نمی‌کنید. یک حساب پس انداز فقط سود کافی ندارد. بانک من ایمیلی درباره پیشنهاد مدت زمان محدود 2.5٪ سود در یک حساب پس انداز برای من ارسال کرد. این حتی به نرخ تورم فعلی هم نزدیک نمی شود. شما نمی‌خواهید تا 70 سالگی کار کنید. هر چه زودتر سرمایه‌گذاری را شروع کنید، زودتر سود مرکب را به همراه خواهید داشت. هدف اصلی سرمایه گذاری این است که اطمینان حاصل شود که مجبور نیستید برای همیشه کار کنید.

وقتی سرمایه گذاری نمی کنید، «پول رایگان» را از دست می دهید. سرمایه گذاری های شما باید برای شما درآمد کسب کند. وقتی از پول خود برای کسب درآمد استفاده نمی کنید، چیزی را که اساساً پول رایگان است از دست می دهید. برای ایجاد این عادت باید زود سرمایه گذاری را شروع کنید. نکته سرمایه گذاری در زمانی که پول زیادی ندارید این است که یاد بگیرید چگونه سرمایه گذاری کنید تا زمانی که درآمدتان بالا می رود آماده باشید. شروع به سرمایه گذاری پول خود آسان تر از همیشه است. با ظهور پلتفرم های بسیار، شروع سرمایه گذاری بسیار آسان تر شده است. می توانید آن را تنظیم کنید و فراموش کنید. برای شروع سرمایه گذاری لازم نیست نمودارهای سهام را مطالعه کنید یا ساعت ها جلوی کامپیوتر بنشینید. اکنون که می دانید چرا باید سرمایه گذاری کنید، زمان آن است که به زمان مناسب برای شروع نگاه کنید (نکته: زودتر از آنچه فکر می کنید است).

 

چه زمانی سرمایه گذاری را شروع کنیم؟

 

در حالی که هدف شروع فوری سرمایه‌گذاری است، ابتدا باید به دو موضوع مالی زیر بپردازید: بدهی با بهره بالا را پرداخت کنید. آیا بدهی با بهره بالا دارید؟ شما باید به شدت سعی کنید در این مورد پرداخت کنید تا تعادل را پایین بیاورید - زیرا سودی که می پردازید هر گونه سودی را که در سرمایه گذاری خود به دست می آورید را نفی می کند. صندوق اضطراری بسازید. روی یک صندوق اضطراری کار کنید تا سه ماه یا بیشتر از هزینه های زندگی خود پس انداز کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که اگر شغل خود را از دست دادید یا در صورت بروز مشکل غیرمنتظره، می توانید از نظر مالی زنده بمانید. به محض اینکه در بدهی با بهره بالا پیشرفت کردید و شروع به ساخت صندوق اضطراری خود کردید، تنها در این صورت باید شروع به سرمایه گذاری پول خود کنید.

 

چگونه با پول کم سرمایه گذاری را شروع کنیم؟

این عبارت رایجی است که درباره سرمایه‌گذاری می‌شنوم: «وقتی پول واقعی برای سرمایه‌گذاری داشته باشم، سرمایه‌گذاری را شروع می‌کنم». من این را از بسیاری از دوستان و خوانندگانی شنیده ام که معتقدند پول کافی برای شروع سرمایه گذاری ندارند. اما این ایده که برای شروع سرمایه گذاری باید ثروتمند باشید نمی تواند دور از واقعیت باشد. به محض اینکه شروع به کسب درآمد کردید، باید در مورد استراتژی های سرمایه گذاری فکر کنید. قابل درک است که وقتی اولویت های مالی رقیب دارید ممکن است در مورد سرمایه گذاری سردرگم شوید. ممکن است بدهی داشته باشید یا هنوز پس انداز نداشته باشید. اما جدا از دو مرحله توصیه شده در بالا (پرداخت بدهی، ایجاد یک صندوق اضطراری)، هرگز برای شروع سرمایه گذاری زود نیست. اولین سرمایه گذاری شما می تواند خرید سهام 20 دلاری باشد. تو باید از یک جایی شروع کنی.

مهمترین ماموریتی که شرکت بین المللی سیمرغ برای خود تعریف کرده، این است که همواره فراتر از انتظارات مشتریان مورد اعتماد خود پیش رفته و تجربه ی مشاوره ی برتر، متفاوت و یگانه را با جزئیاتِ کامل و به زبانی ساده در اختیارِ ارباب رجوع قرار دهد.

investmentsimurgh
investmentsimurgh

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋