اینستاشو

اینستاشو

شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.
توسط ۲ نفر دنبال می شود

هزینه ساخت اپل آیدی

 

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران اپل در ایران با آن مواجه هستند، ساخت اپل آیدی رایگان است. دانلود نرم افزار از اپ استور و استفاده از سرویس های ویژه اپل، مانند Find My iPhone، نیاز به یک حساب کاربری اپل دارد، بنابراین برخی از کاربران حتی حاضرند برای Apple ID پول پرداخت کنند. اما در این مقاله از فراسیب می خواهیم نحوه ساخت اپل آیدی رایگان بدون نیاز به شماره تلفن همراه واقعی و مجازی و تنها با استفاده از نرم افزار iTunes را به شما آموزش دهیم.
یکی از مشکلات اصلی بسیاری از کاربران جدید، به خصوص کسانی که از اندروید به iOS مهاجرت می کنند، نداشتن اکانت اپل آیدی است. در واقع در اندروید برای استفاده از اکثر سرویس ها از جمله فروشگاه گوگل پلی فقط به یک آدرس ایمیل نیاز دارید، اما در آیفون، آیپد و آیپاد خود باید یک حساب کاربری خاص به نام Apple ID در سرویس های اپل داشته باشید. می توانید از امکانات اولیه مانند دانلود و نصب نرم افزار از اپ استور بهره ببرید.

 

Creating an Apple ID using a virtual number is not recommended!

A long time ago, Apple made it mandatory to enter a phone number when creating an Apple ID due to increased security standards and Iran's sanctions list for this Cupertino brand. Prefixes of our country, name and activation SMS will not be sent to you. One of the solutions to bypass this problem is to buy a virtual number for Apple ID, which has its own problems. Because many of these numbers are temporary and are deactivated after some time and some of them are shared among users which can cause security problems in the future and for example expose your account information. See what other users have posted.
So, if you are also looking for training on how to create an Apple ID at no cost and without the need for a virtual phone number, follow our training. Also, note that this method may work fine for now, but Apple may decide to disable it for security reasons, so if you don't have an Apple ID account, do this as soon as possible. Use the free method:

 

آموزش ساخت Apple ID به صورت رایگان و تنها با استفاده از نرم افزار iTunes

اولین قدم برای ایجاد Apple ID این است که iTunes را روی رایانه خود نصب کنید. مهم نیست که چه سیستم عاملی دارید، می توانید با مراجعه به این لینک در وب سایت رسمی اپل، نرم افزار iTunes را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید. پس از انجام مراحل راه اندازی و قبل از باز کردن نرم افزار، مطمئن شوید که از یک نرم افزار تغییر IP استفاده می کنید که سرورهای آن در کشورهای غیر تحریمی ترجیحا ایالات متحده تنظیم شده است و سپس ادامه دهید. دنبال کردن
پس از باز کردن نرم افزار آیتونز، در منوی بالا بر روی گزینه Account کلیک کنید و سپس وارد قسمت Sign in شوید.

در پنجره باز شده اطلاعات اپل آیدی را از شما می خواهد و باید بر روی گزینه Create New Apple ID در پایین پنجره کلیک کنید تا وارد مراحل ساخت اپل آیدی جدید شوید.
صفحه بعدی یک صفحه خوش آمدگویی است که ویژگی هایی را که می توانید با استفاده از Apple ID خود به آنها دسترسی داشته باشید معرفی می کند و پس از مشاهده آنها روی ادامه کلیک کنید.
این مرحله اولین مرحله برای وارد کردن اطلاعات برای ایجاد اپل آیدی خواهد بود. در کادر اول باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید، در کادر دوم رمز عبور Apple ID و در کادر سوم رمز عبور را تکرار کنید. اکنون کشور را روی ایالات متحده تنظیم کنید و آخرین گزینه را برای پذیرش شرایط و قوانین استفاده اپل علامت بزنید. در این مرحله، مطمئن شوید که رمز عبور شما دارای حروف بزرگ، کوچک و اعداد مختلف است تا بتوانید از این مرحله رد شوید. سپس روی دکمه ادامه کلیک کنید.

 

سوالات امنیتی را برای بازیابی حساب در آینده انتخاب کنید

حال به مرحله ورود اطلاعات شخصی می رسیم. در قسمت اول نام و در قسمت دوم نام خانوادگی و در قسمت سوم تاریخ تولد خود را وارد نمایید. در مرحله بعد سه سوال امنیتی را فعال کرده و به آنها پاسخ دلخواه را می دهید. توجه داشته باشید که لازم نیست این سوالات و پاسخ‌ها از نظر منطقی درست باشند و فقط باید آنها را دقیقاً همانطور که تایپ کرده‌اید به خاطر بسپارید تا در صورت فراموش کردن رمز عبور خود در آینده یا به هر دلیلی نیاز به بازیابی حساب کاربری خود داشته باشید، آن را تأیید کند. هویت با وارد کردن آن برای افزایش امنیت حساب کاربری خود توصیه می کنیم اطلاعاتی را که وارد می کنید مانند نام و تاریخ تولد و این پرسش و پاسخ ها را یادداشت کنید.
همچنین می‌توانید با علامت زدن یا برداشتن علامت گزینه در پایین صفحه، انتخاب کنید که آیا اپل پیام‌ها و اخبار مربوط به محصولات جدید را برای شما ایمیل کند. سپس روی دکمه ادامه کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

 

انتخاب روش های پرداخت و کارت های اعتباری

در اینجا باید روش پرداخت را برای خریدهای آتی از اپ استور و سایر سرویس های اپل انتخاب کنید و None را انتخاب کنید زیرا کارت های اعتباری در کشور ما در وب سایت اپل پشتیبانی نمی شوند و روی ادامه کلیک کنید (در صورت داشتن چنین کارت های اعتباری بین المللی). به عنوان مسترکارت می توانید اطلاعات خود را در اینجا وارد کنید تا در آینده مجبور به وارد کردن مجدد اطلاعات نباشید و خریدهای شما به صورت خودکار از حساب شما پرداخت شود.

 

هنگام ایجاد Apple ID، اطلاعات شخصی، آدرس، کد پستی و شماره تلفن را وارد کنید

اکنون به مرحله آخر آموزش ساخت اپل آیدی رایگان می رسیم و این دقیقا همان مرحله ای است که بسیاری از کاربران با ایجاد اکانت اپل دچار مشکل می شوند. در اینجا باید اطلاعات صحیح را در قسمت آدرس و اطلاعات شخصی با فرمت های قابل قبول وارد کنید. به عنوان مثال در ایران نمی توانید آدرس منزل خود را وارد کنید زیرا آدرس و اطلاعات وارد شده در این قسمت باید با کشوری که در مراحل قبل انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. برای دریافت اطلاعات صحیح مانند آدرس و کد پستی وارد وب سایت Fake Address Generator شوید و روی دکمه Random Address کلیک کنید تا اطلاعات جعلی برای شما تولید شود.
همچنین می توانید عبارت آدرس جعلی Apple ID را در گوگل جستجو کنید و به سایت های مشابهی بروید که اطلاعات تصادفی را برای شما تولید می کنند. این اطلاعات معتبر نیستند، اما از نظر قالب بندی، ارقام و مطابقت کد پستی با نام ایالت و قلمرو صحیح هستند.
همچنین، اگر به دلایلی نتوانستید به این سایت دسترسی پیدا کنید، می توانید از دو فرم اطلاعات تصادفی زیر برای تولید یک اپل آیدی رایگان استفاده کنید:
اولین آدرس جعلی:
خیابان: 1 حلقه بی نهایت
شهر: CUPERTINO
شهر: CA
کد پستی: 95014.2083
تلفن: 031 1298567
آدرس جعلی دوم:
خیابان: 9592، خیابان هاردینگ، سرفساید
شهر: میامی
شهر: FL
کد پستی: 33154
تلفن: 305.8611077
پس از ایجاد اطلاعات، مشاهده خواهید کرد که در وب سایت Fake Address Generator فیلدهای مختلفی ایجاد شده است.
حال باید این اطلاعات را در وب سایت اپل وارد کنید و همانطور که از عنوان آن پیداست باید شماره خیابان را در قسمت Street وارد کنید. نام شهر را در قسمت شهر وارد کنید، نام ایالت را در قسمت State، کد پستی تولید شده را در قسمت Postcode، کد منطقه را در قسمت Area code، شماره تلفن تولید شده را در قسمت Enter Phone Number وارد کنید. ضمناً در این قسمت می توانید کادرهای Apt، suite و bldg را خالی بگذارید و نیازی به وارد کردن آنها ندارید.

 

Receive a verification code from Apple in an email when you create an Apple ID

Now the Apple ID creation process is over and in the last step you will be asked to enter the verification code that was emailed to you to verify your identity.
Finally, if you have entered the code entered on the Apple website correctly, the following message will be displayed to you, which means that you have successfully created a free Apple ID and you can click on the Continue button. Create your free Apple ID. . come to an end
Finally, by clicking on the Account option in the iTunes software and logging in to your Apple ID user account, you can access all Apple services, including the App Store and the company's music streaming service. At the same time, this Apple ID can be entered in different Apple devices and you can use it simultaneously on your iPhone, iPad, iPod, Apple Watch and desktop operating system.

 

منبع: https://ucpubg.vip/blog/apple-id/

اینستاشو
اینستاشو شاید شما هم به دنبال خدمات اینستاگرام مارکتینگ باشید، اینستاشو مرجع خدمات با کیفیت (بدون ریزش و ایجاد مشکل در حساب کاربری شما) اینستاگرام است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋