printlotus

printlotus

توسط ۱ نفر دنبال می شود

چاپ پوستر دیواری سه بعدی

پوستر دیواری

چاپ پوستر دیواری سه بعدی یکی از جدیدترین محصولات دکوراسیون داخلی است که طرفداران زیادی دارد و با طراحی خاصی تولید می‌شود.

پوستر دیواری طرح‌های متنوعی دارد و هرکدام در محیط‌های مختلف، کاربرد گوناگونی دارند.اگر از این نوع پوسترها با طرح شلوغ که به محیط عمق می‌دهد استفاده کردید، سایر عناصر دکوراسیون مانند پرده، مبلمان و فرش باید ساده انتخاب شوند. روی دیواری که پوستر دیواری نصب می‌شود و ازآنجاکه طرح تکرار نمی‌شود، نباید ساعت و تابلو و تلویزیون را نصب کنید و اگر خواستید مبلمان را جلو آن دیوار قرار دهید باید این نکته را در نظر داشته باشید که جلوی طرح پوستر را نگیرد.

 

"<yoastmark
چاپ پوستر دیواری سه بعدی

انواع پوستر دیواری سه بعدی

این نوع پوسترها در شرکت دکوراسیون داخلی پرینت لوتوس با بهترین قیمت و کیفیت چاپ و در انواع پوستر دیواری سه‌بعدی منظره، طبیعت، اتاق کودک و … عرضه می‌شود.

امروزه پوسترهای سه‌بعدی اتاق کودک دختر و پسر و نوجوان جای خود را در میان خانواده‌ها و به‌خصوص جوانان و نوجوانان بازکرده‌اند. پوسترهای سه‌بعدی ازلحاظ سطح سه‌بعدی بودن درجه‌بندی دارند. یک سری از طرح‌های سه‌بعدی به‌قدری فریبنده‌اند که فقط با لمس کردن می‌توان متوجه شد که این‌یک تصویر چاپ‌شده است.

 

 

"<yoastmark
چاپ پوستر دیواری سه بعدی

 

چاپ پوستر دیواری سه بعدی

دکوراسیون داخلی و طراحی منزل یا محل کار همواره در حال تغییر است و متناسب با نیازهای جامعه ابزارهای جدیدی در این زمینه معرفی‌شده است.

یکی از پیشنهادهای ما به شما برای زیباتر کردن محل زندگی یا کار شما، این نوع پوستر دیواری است و باید بدانید که مشتریان زیادی هم دارد.

پوستر دیواری به دو حالت ابعاد استاندارد و ابعاد سفارشی توزیع می‌گردد که شرکت پرینت لوتوس، پوستر دیواری سفارشی در ابعاد دیوار شما را عرضه می‌کند که این مورد از بزرگ‌ترین مزایای این محصول می‌باشد.

 

مزیت چاپ پوستر دیواری سه بعدی

یکی  از مزیت‌های این نوع پوسترها این است که شما می‌توانید هر تصویری که دوست دارید (به‌شرط آن که کیفیت قابل قبولی داشته باشد) را بر روی این پوستر دیواری‌ها چاپ کنید.

ورود تصاویر عمق دار و سه‌بعدی به این عرصه، یک گام جدید محسوب می‌شود که نظر بسیاری از مشتریان عزیز را به خود جلب کرده است. با نصب این پوستر دیواری سه‌بعدی می‌توان منزل یا محل کار را بزرگ‌تر از حد واقعی نمایش داد و زیبایی دوچندان به دکوراسیون محیط بخشید. برخی تصور می‌کنند که خود پوستر دیواری برجسته است، درصورتی‌که این‌طور نیست. این از خاصیت این مدل از پوسترها می‌باشد.

پوستر دیواری‌های عمق دار هم به‌نوعی به گروه پوستر دیواری سه‌بعدی مرتبط می‌شوند. پرینت لوتوس انواع پوستر دیواری سه‌بعدی مانند پوستر دیواری سه‌بعدی اتاق کودک، منظره، شهر، گل،خلاقانه و بسیاری دیگر از پوستر دیواری‌های سه‌بعدی را در آرشیو خود دارد. نکته قابل‌توجه این است که قیمت چاپ این پوسترها در پرینت لوتوس هیچ تفاوتی با پوستر دیواری‌های دیگر ندارد و نحوه‌ی نصب آن‌هم مانند کاغذدیواری معمولی است.

 

خواندن این مقاله را پیشنهاد می کنیم  چاپ دیجیتال مدرن

قیمت چاپ پوستر دیواری سه بعدی

قیمت این نوع پوسترها، بر اساس نوع کاغذ و نوع چاپ متغیر است. معمولاً در بازار تهران به‌عنوان پوستر دیواری باکیفیت به فروش می‌رسد. چاپ بر روی کاغذ چرمی و ابریشمی با دستگاه چاپ پوستر اکوسالونت و چاپ UV انجام می‌شود.

  •  چاپ پوستر دیواری اکوسالونت بر روی چرمی متری 40 هزار تومان
  •  چاپ پوستر دیواری اکوسالونت بر روی ابریشمی متری 50 هزار تومان
  •  چاپ پوستر دیواری UV بر روی چرمی متری 60 هزار تومان
  •  چاپ پوستر دیواری UV بر روی ابریشمی متری 70 هزار تومان

 

چاپ پوستر دیواری سه بعدی اختصاصی

این پوسترها قطعاتی هستند که در کنار یکدیگر بر روی دیوار و یا هر سطح عمودی چیده شده و کاغذدیواری را می‌سازند. معمولاً پوستر دیواری و یا کاغذدیواری‌ها شامل هر دو عنصر متن و گرافیک می‌باشند. هرچند یک پوستر ممکن است فقط شامل متن و یا یک طرح گرافیکی باشد ولی درهرصورت چاپ کاغذدیواری اختصاصی در هر دو حالت می‌تواند چشم‌نواز و جذاب باشد و دیوار و سطح شما را با دیگران کاملاً از دیگران متمایز کند.

از پوسترهای دیواری برای اهداف گوناگونی ازجمله تبلیغ یک برند، معرفی یک محصول و علی‌الخصوص زیباسازی محیط با استفاده از آثار هنری مشهور و یا طرح‌های گرافیکی برای محیط‌های مسکونی و اداری تجاری استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذدیواری سه‌بعدی ازنظر جنس با انواع کاغذدیواری‌های معمولی فرقی ندارد؛ اما طراحی آن به‌گونه‌ای است که به دلیل سایه‌هایی که دارد، طرح آن در فاصله حدود سه متری برجسته یا فرورفته به نظر می‌رسد. باید در نظر داشت که برجستگی یا اکلیلی بودن کاغذ به معنای سه‌بعدی بودن نیست. قیمت کاغذدیواری سه‌بعدی هم با کاغذدیواری‌های دیگر تفاوت چندانی ندارد. اصولاً تفاوت قیمت کاغذدیواری‌ها در نوع آلبوم (جنس و برند) آن‌هاست.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری سه بعدی

 

خواندن این مقاله را پیشنهاد می کنیم  چاپ استیکر روی ماشین در تهران

 

"<yoastmark
چاپ پوستر دیواری سه بعدی

وقتی از کاغذدیواری سه‌بعدی صحبت می‌شود، افراد معمولاً یاد این مدل از پوسترها می‌افتند؛ درحالی‌که کاغذدیواری سه‌بعدی رولی است که طرح سه‌بعدی تکرارشونده مانند سنگ دکوراتیو، آجر یا چوب را داشته باشد.

پوستر دیواری با انواع کاغذدیواری رولی ازنظر جنس و ابعاد و قیمت تفاوت دارد. در پوستر دیواری معمولاً یک طرح خاص به‌صورت سفارشی بر روی کاغذ چاپ می‌شود که این طرح می‌تواند سه‌بعدی هم باشد. بدین معنا که طرحی که روی کاغذ چاپ می‌شود سایه‌هایی دارد که یک بعد جدید به دیوار اضافه می‌کند. این طرح می‌تواند انتخابی باشد و از کاغذدیواری رولی متنوع‌تر است.

امروزه چاپ کاغذدیواری سه‌بعدی به‌عنوان یکی از انواع دیوارپوش در ایجاد دکوراسیون خلاق و منحصربه‌فرد تأثیر بسیار زیادی دارد. در شهرهای پرجمعیت، به علت کمبود فضا، آپارتمان‌ها کوچک‌تر می‌شوند. در چنین محیطی ایجاد یک فضایی که به نظر بزرگ برسد، راهکار خوبی است. کاغذدیواری سه‌بعدی برای آپارتمان‌های کوچک امروزی گزینه مناسبی است و به بزرگ‌تر نشان دادن فضا کمک می‌کند.

یکی از ویژگی خاص این نوع پوسترها، سفارشی بودن آن است که حتی می‌تواند تصویری از کودک شما یا عکس‌هایی از مراسم عروسی و یا گل، منظره، نمای پانوراما شهر در شب، دنیای زیرآب و یا حتی تصاویر هیجانی از فضا و لحظه پرواز هواپیما یا اتومبیل، تصاویری ازاین‌دست می‌باشد.

چاپ پوستر دیواری سه بعدی در اتاق تلویزیون

بهترین انتخاب برای تغییر دکوراسیون منزل یا محیط کار، استفاده از پوستر دیواری است. زیرا هم نصب آسان‌تری نسبت به کاغذدیواری رولی دارد و هم به دلیل تنوع در طرح و رنگ راحت‌تر با دکور محیط هماهنگ می‌شود و هزینه کمتری دارد.

البته قیمت این مدل پوستر دیواری از کاغذدیواری رولی بیشتر است و برحسب مترمربع می‌باشد و ازآنجایی‌که طرح آن انتخابی است و تولید عمده ندارد و همچنین با توجه به این که  جنس پوستر دیواری کیفیت بالاتری دارد، قیمت آن نیز بالاتر است، اما چون جنس کاغذ بسیار باکیفیت و ماندگار است و هرچند سال یک‌بار نیازی به تعویض ندارد، ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. مهم‌ترین عامل در زیبایی و منحصربه‌فرد بودن یک پوستر دیواری، چاپ و رنگ‌بندی آن است.

 

خواندن این مقاله را پیشنهاد می کنیم  چاپ استیکر روی ماشین

 

"<yoastmark
چاپ پوستر دیواری سه بعدی

 

نقش چاپ پوستر دیواری سه بعدی در دکوراسیون

بزرگ‌ترین مشکل در طراحی دکوراسیون منزل، ایجاد نوع درستی از جو و فضایی است که الهام‌بخش، مهیج و همچنین سرگرم‌کننده باشد. پوستر دیواری سه‌بعدی می‌تواند بدون تلاش زیاد یک محیط چشم‌نواز را برای شما فراهم کند.

برای اینکه پوستر دیواری سه‌بعدی جلوه و زیبایی خود را از دست ندهد و محیط را بیش‌ازحد شلوغ نکند، بهتر است فقط روی یک یا نهایتاً دو دیوار نصب شود و بقیه دیوارها از کاغذدیواری ساده استفاده شود.

در مکان‌هایی که این نوع پوسترها استفاده می‌شود، نورپردازی دکوراسیون بسیار مهم است و با نور درست و فضای اطراف مبلمان، کاغذدیواری تا حد بسیار زیادی می‌تواند سایز اتاق را افزایش دهد؛ زیرا تصاویر چنان قدرتمند هستند که توهم ایجاد می‌کنند. به‌طوری‌که شما می‌خواهید تصاویر را لمس کنید.

برای استفاده از پوستر دیواری بهتر است یک فضای بزرگ و پرنور را در نظر گرفته و متناسب با محیط طرح را انتخاب کنید. مثلاً برای مکان‌هایی که به مدت طولانی می‌خواهید استراحت کنید، طرح‌هایی تک با فضای خالی، مناسب‌تر از طرح مناظر طبیعی و شلوغ است.

printlotus
printlotus

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋