info48

info48

معرفی صرافی کوینکس و ثبت نام با تخفیف کارمزد

 

انتخاب یک صرافی خوب برای معامله ارزهای دیجیتال یا تبدیل آن‌ها به پول ملی، یکی از دغدغه‌های معامله‌گران به شمار می‌رود. وجود تحریم‌ها هم آتشی تازه بر خرمن این نگرانی‌ها می‌زند و کارها را بیش از پیش، سخت‌ می‌کند. در این قسمت به معرفی یکی از معدود صرافی‌هایی می‌رویم که از دست تحریم‌ها جسته‌ است و خدمات قابل توجهی را به معامله‌گران ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید با آموزش صرافی کوینکس «Coinex» و شیوه کار با آن آشنا شوید، تا پایان این گفتار همراهی‌مان کنید.


نگاهی به فعالیت و شکل گیری کوینکس


صرافی بین‌المللی کوینکس در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی، کار خود را آغاز کرد. این صرافی که در شهر «هنگ کنگ» قرار دارد به دست فردی به نام «یانگ هایپو» راه‌اندازی شده است. صرافی کوینکس یکی از برندهای زیرمجموعه شرکت «ViaBTC» به شمار می‌رود. با وجود اینکه تنها چند سال از آغاز به کار این صرافی می‌گذرد اما تعدادی از بهترین متخصصان امور مالی و اینترنت را دور هم جمع کرده است و با توجه خدمات خوبی که به کاربرانش ارائه می‌دهد به سرعت در حال پیشرفت است.

آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس

 

1. برای ثبت نام در صرافی کوینکس با تخفیف روی این متن بزنید. (توجه سایت صرافی کوینکس در ایران مسدود می باشد)

2.سپس روی گزینه «Sign Up» یا «ثبت‌نام» کلیک کنید.

4.حال ایمیل خود را وارد کنید. در این مرحله برای دریافت کد تایید ایمیل، روی قسمت «دریافت کد» کلیک کرده و آن را پر کنید. سپس یک رمز عبور برای خودتان انتخاب کنید، تیک «من شرایط سرویس را خواندم و بعد از خواندن موافقت کردم» را بزنید و روی دکمه «ثبت‌نام» کلیک کنید.

4. به یاد داشته باشته باشید که حساب کوینکس و ایمیل شما به هم متصل می‌شوند. بنابراین، لطفا موارد امنیتی را برای حساب ایمیلی که در بخش ثبت‌نام وارد می‌کنید خیلی ‌سخت در نظر بگیرید؛ مثلا یک رمز عبور پیچیده و قوی برای حساب ایمیلتان بسازید که شامل حروف الفبای بزرگ و کوچک، عددها و علامت‌ها باشد.
به این ترتیب، خیالتان از بابت امنیت این حساب، آسوده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که رمز عبور حساب ایمیل و حساب تازه‌ای که در «کوینکس» ساخته‌اید را در جایی امن که دست باد و باران و البته، افراد سودجو به آنها نمی‌رسند، نگه دارید.



چگونه می‌توانیم وارد حساب «CoinEx» خود شویم؟


1. به وب‌سایت رسمی «coinex.com» بروید. سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی گزینه «Sign In» یا «ورود به سیستم» کلیک کنید.

2. پس از وارد کردن حساب ایمیل یا شماره موبایلی که با آن در سایت ثبت‌نام کردید و نوشتن رمز عبورتان روی دکمه «ورود به سیستم» کلیک کنید. در این مرحله باید گام آخر، یعنی احراز هویت دو مرحله‌ای خود را با وارد کردن کد دریافتی از طریق پیام کوتاه یا سرویس «Google Authenticator» کامل کنید و با موفقیت، وارد حساب خود شوید.

 

منبع: توسعه زنیا

info48
info48

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
crypto.lover.irani
سلام با تشکر از محتوای خوبتون
در مقاله ای در ارز وب خونده بودم که کارمزد کوکوین نسبت به صرافی های دیگه پایین تره. در مورد کوینکس هم صدق میکنه؟ میخواستم نظر شما رو در این مورد بدونم
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋