Tieco

Tieco

شرکت بازرسی خبرگان بین المللی تهران (تایکو) - tie.co.ir
توسط ۱ نفر دنبال می شود

بازرسی مواد معدنی

 

وظیفه اصلی بازرسی مواد معدنی، تسهیل بازاریابی و فروش مواد معدنی با ارائه گواهی رسمی بازرسی مواد معدنی است. علاوه بر این، بازرسی مواد معدنی به معنای اندازه گیری اطلاعات جامع در مورد مواد معدنی است که کمیت و کیفیت مواد معدنی را که به آرامی خرید و فروش می شوند را توصیف می کند.

یکی از وظایف شرکت بازرسی بین المللی تهران کارشناس بازرسی مواد معدنی می باشد. در این مقاله تمامی مسائل و وظایف مربوطه و ضروری بازرسی مواد معدنی را مورد بحث قرار داده و در اختیار علاقه مندان و تجار قرار می دهیم.

هنگام معامله مواد معدنی بین تجار، برای جلوگیری از سوء تفاهم یا اختلاف بین شرکای تجاری، داشتن مدارک و گواهی استاندارد از شرکت بازرسی مواد معدنی مهم و ضروری است.

گواهی بازرسی استاندارد مواد معدنی اغلب با حضور یک متخصص در محل بازرسی، با دانش حرفه ای و سال ها تجربه که بتواند از دستکاری غیرقانونی مواد معدنی جلوگیری کند، انجام می شود.

نقشه برداران مواد معدنی تمام اندازه گیری ها و محاسبات معدنی لازم را انجام می دهند و هر گونه تخلف، مغایرت یا خسارت قراردادی را به سرعت به مشتریان خود اطلاع می دهند.

در بازرسی مواد معدنی با ارائه مدارک به صورت عکس، فیلم و اسناد، گزارش یا گواهی استاندارد بازرسی را ارائه می کنند. در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق با مشخصات قرارداد یا تهدید به ایمنی مواد یا آسیب به محموله، بازرسان تایکو بلافاصله مشتریان خود را مطلع کرده و اقدامات لازم را برای جلوگیری از آسیب انجام خواهند داد.

با رشد سریع جمعیت در کشورهای صنعتی و توسعه اقتصادی، تقاضای جهانی برای واردات فلزات مانند ضایعات، فروآلیاژها، لوله، اتصالات، ورق، سیم و غیره افزایش یافته است. بنابراین، الزامات کیفی مواد و محصولات معدنی نیز باید خوب و مناسب تر باشد. در نتیجه بازرسی مواد معدنی یکی از درخواستی ترین خدمات توسط مشتریان ما می باشد.

همچنین، این چک بخشی از چک آی سی، بخشی از چک COI است.

دپارتمان بازرسی مواد معدنی Tyco Minerals & Metals خدمات متنوعی از قبیل کنترل وزن، کنترل اندازه ظروف و انبار، بازرسی ظاهری، نمونه برداری و غیره را با کمک آزمایشگاه های معتبر داخلی انجام می دهد. گزارش های بازرسی داخلی و خارجی را در اسرع وقت ارائه می دهد. .

برای اطلاعات بیشتر در زمینه بازرسی مواد معدنی میتوانید اینجا کلیک  فرمایید.

برای اطلاعات  در زمینه بازرسی مواد معدنی علاوه بر سایت شرکت تایکو میتوانید به سایت  زیر هم مراجعه فرمائید.

ciss-group.com

منبع : شرکت بازرسی خبرگان بین المللی تهران | tie.co.ir

. . .

 

🌍 tie.co.ir
⭐شرکت بازرسی خبرگان بین المللی تهران⭐
☎️ 02174612
📞 02174551101-4
📪 info@tie.co.ir
🗺️ تهران بلوار آفریقا (جردن) انتهای ناهید شرقی پلاک 35 طبقه سوم

Tieco
Tieco شرکت بازرسی خبرگان بین المللی تهران (تایکو) - tie.co.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋