Tieco

Tieco

شرکت بازرسی خبرگان بین المللی تهران (تایکو) - tie.co.ir
توسط ۱ نفر دنبال می شود

ده نکته مهم برای شرکت های بازرسی کالا

 

در سال های اخیر افزایش خرید و فروش های تجاری از یک طرف  و وجود نداشتن شرکت  بازرسیی مستقل و قدرتمند داخلی، برای آزمون و کنترل کیفیت از طرف  دیگر باعث  ایجاد شدن  «شرکت بین‌المللی بازرسی کالای  زیر نظر وزارت بازرگانی شد.

در این مقاله قصد داریم در مورد ده نکته مهم برای شرکت های بازرسی کالا مطالب جمع آوری کنیم و شرکت بین المللی بازرسی کالا ،که شرکت تایکو نیز یکی از آن شرکت هاست را بیشتر بشناسیم.

در اوایل  وظیفه ی شرکت بین المللی بازرسی کالا  فقظ در زمینه‌ی بررسی و آزمون مواد غذایی و محصولات کشاورزی بود ولی با گذشته زمان رفته رفته  با ایجاد زیرساخت‌های مناسب و جذب کارشناسان توانمند، فعالیت خود را به بازرسی کلیه کالاها افزود  و با گرفتن مجوز بازرسی کالاهای وارداتی و صادراتی و تولید داخل از سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر مجوزهای مربوطه، فعالیت خود را افزایش داد.

از انجایی که مهمترین و اساسی ترین وظیفه شرکت بازرسی کالا ارزیابی کیفیت کالا ها است بنابراین  شرکت بین المللی بازرسی کالا  از آزمایشگاه‌های مختلف تشکیل شده است و وظیفه  آن کنترل مواد اولیه و محصولات تولیدی و ارائه‌ی خدمات فنی و مهندسی در حوزه‌ی واردات بود.

در حال حاضر، شرکت بازرسی خبرگان  بین المللی تهران از آزمایشگاه‌های مواد غذایی، میکروبیولوژی، شیمی، متالورژی و مکانیک بهره مند است و با داشتن گواهی های لازم و همچنین بازرسان با تجربه ،نمایندگی‌های زیادی در داخل و خارج کشورایجاد کرده تا  کیفیت منحصر به فردی از کار کرد را به صاحبان کالا، واردکنندگان و صادرکنندگان ارائه دهد. شرکت بین المللی بازرسی کالا یک هدف اصلی دارد آن هم افزایش رضایت مشتریان است.که  با ارائه دقیق، و با کیفیت خدمات بازرسی و آزمون مطابق با استانداردهای جهانی  در زمان کم است که با استفاده از  نیروهای متخصص و آموزش دیده در داخل و خارج از ایران، تاش دارد  به این هدف دست یابد.

یکی از شرکت های جهانی در  این حوزه شرکت اس جی اس می باشد که تایکو هم در داخل کشور از شرکت های بازرسی کالا می باشد.

تعریف بازرسی بین المللی کالا

 

 

بازرسی کالا به دو قسمت و معنی است :بازرسی به معنای عام،بازرسی به معنای خاص

بازرسی کالا به معنای عام:  یعنی نظارت کمی و کیفی کالابه وسیله سازمانی  که مورد توافق خریدار و فروشنده هست.این نوع بازرسی برای خریدار مطلوب نیست زیرا بازرسی کالا توسط شخص انجام می شود که کارش را مثل موسسات بین المللی معتبر انجام نمی دهد  و اکثره تاجران  بازرسی بین المملی را قبول دارند.

بازرسی کالا به معنای خاص: یعنی کنترل کمی و کیفی و بسته بندی کالا به وسیله  شرکت  بین المللی بازرسی کالا که  مجاز و بیطرف در مرحله بارگیری کالا در کشور مبدا حمل است انجام می شود که در این نوع بازرسی کالا فروشنده باید تعهدات خود را ارائه دهد.

بازرسی کالا که توسط موسسات بین المللی انجام میشود  با بازرسی شخص ثالث متفاوت است که در زیر بررسی میکنیم:

بازرسی کالا به وسیله شخص ثالث شامل کنترل کیفی هنگام  تولید کالادر کشور تولید کننده است..بازرسی کالا به وسیله شرکت بازرسی  بین المللی بازرسی کالاتایکو شامل کنترل کمی و کیفی هنگام بارگیری کالا در کشور مبدا انجام می شود.

بنابراین گواهی بازرسی کالا توسط شخص ثالث جز اسناد مورد معامله در سیستم بانکی قرار ندارد ولی نتیجه بازرسی کالا توسط شرکت بین المللی بازرسی جز اسناد مورد معامله بانکی قراردارد.

محدوده بازرسی شرکت بین المللی  بازرسی کالا به صورت زیر است:

  • بازرسی کالا از لحاظ محتوا
  • بازرسی کالا از لحاظ مکان
  • بازرسی کالا از لحاظ زمان

 

اگر می خواهید کالایی که تهیه می کنید دقیقا مطابق با در خواست شما باشد و از هزینه های زیاد نظارت بر امر بارگیری و بسته بندی خلاص شوید، شرکت بازرسی تایکو  بهترین انتخاب است.

شرکت بازرسی خبرگان بین المللی تهران  تمامی عملیات بازرسی به شما را ارائه میدهد که اگر قصد حمل به دفعات دارید، برای هر محموله باید بازرسی جداگانه ای انجام گیرد و به تعداد دفعات حمل باید گواهی بازرسی صادر گردد.

مرجع : tie.co.ir

 

 

Tieco
Tieco شرکت بازرسی خبرگان بین المللی تهران (تایکو) - tie.co.ir

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
mehran999m9
سلام میخاستم بدونم برای واردات هرکالایی باید از شرکت بازرسی استفاده کرد؟ اگر بله میشه بفرمایید این شرکت تایکو چه بازرسی هایی را انجام میدهد؟
Tieco
سلام ادب شرکت تایکو در زمینه انواع بازرسی کالا از جمله بازرسی مواد معدنی | بازرسی نفت | بازرسی محصولات کشاورزی | بازرسی کالای مصرفی و.... فعالیت میکند. برای اطلاعات بیشتر میتونین به لینک زیر مراجعه فرمائید.
https://tie.co.ir/LabelService/Cargo-inspection
Tieco
🌍 tie.co.ir
⭐شرکت بازرسی خبرگان بین المللی تهران⭐
☎️ 02174612
📞 02174551101-4
📪 info@tie.co.ir
تهران بلوار آفریقا (جردن) انتهای ناهید شرقی پلاک 35 طبقه سوم 🗺️
abi sercat
شرکت بازرسی کالا تایکو در چه زمینه هایی کار و فعالیت میکند؟
Tieco
با سلام شرکت بازرسی خبرگان بین المللی تهران در زمینه بازرسی کالا در کشور ایران فعالیت میکند که دارای شعب در تمام کشور می باشدو میتوانید برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت تایکو به نشانی tie.co.ir مراجعه نمائید.
sajjad khatar
این شرکت بازرسی در چه زمینه هایی کار می کند؟
Tieco
در زمینه بازرسی کالا در لینک زیر
https://tie.co.ir/LabelService/cargo-inspection
shayan kaya
تایکو دربازرسی خدماتی فعالیت دارد؟مرسی از زحمات بیشترتون
Tieco
بله در بازرسی کالا وفنی شرکت خبرگان بین المللی تهران فعالیت دارد .
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋