دنای

دنای

دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که در 11 سال سابقه فعالیت خود با شعار "حس کیفیت برتر" و تولید محصولات با کیفیت به برند خوشنام در بازار تبدیل شده است.

شمارش معکوس برای شروع جام جهانی

برنامه کلی مسابقات جام جهانی قطر 2022

صدای پای پاییز با هیاهوی نزدیک شدن جام جهانی 2022 همراه شده و هیجان این رویداد بزرگ فوتبالی، حس و حال مردم دنیا را دگرگون کرده است. امسال ایران نیز در جمع کشورهایی است که تیم ملیشان راهی قطر شده‌اند. در این رویداد ورزشی رده‌ی بزرگسالان، 32 تیم شرکت دارند. امسال، 2022 میلادی، مصادف شده با بیست و دومین دوره‌ی مسابقات جام جهانی فوتبال که همزمانی قشنگی دارند.

این دوره‌ی جام جهانی، دوره‌ی بسیاری از اولین‌هاست. این اولین بار است که جام جهانی در کشوری عربی و اولین بار است که در پاییز برگزار می‌شود.  البته، برای دومین بار است که این رویداد در قاره‌ی آسیا برگزار می‌شود؛ اولین بار، در سال 2002، مشترکا بین ژاپن و کره‌ی جنوبی برگزار شد.

گروه بندی کامل جام جهانی 2022

32 تیم حاضر در این رویداد مهم، در 8 گروه تقسیم‌بندی شده‌اند و تیم ایران، در گروه B، با تیمهای آمریکا، انگلیس و ولز همگروه است.

 

گروه‌بندی تیمهای جام جهانی 2022

برنامه بازی های ایران در جام جهانی قطر 2022

اولین مسابقه، بین تیمهای قطر و اکوادور از گروه A است. اولین مسابقه‌ی ایران، در تاریخ 30 آبان 1401، ساعت 16:30، با کشور انگلیس است.

 

 

تاریخ و ساعت مسابقات تیم ایران

بازی رده‌بندی، در روز شنبه 26 آذرماه 1401 برگزار می‌شود تا تکلیف مقام سوم مشخص شود. فردای این روز، 27 آذرماه، که مصادف است با 23 جمادی‌الاول، روز ملی قطر، فینال جام جهانی برگزار خواهد شد. تیم برنده، قهرمان جام جهانی 2022 می‌شود. قهرمان دوره‌ی قبل، سال 2018، کشور فرانسه است.

جدول کلی برنامه مسابقات جام جهانی قطر

برنامه‌ی مسابقات جام جهانی 2022

جدول کلی برنامه مسابقات جام جهانی قطر

لوازم صوتی و تصویری دنای، با کیفیت عالی و بهره‌گیری از فناوری روز، لذت تماشای مسابقات ورزشی، از جمله فوتبال را صدچندان می‌کنند. برای خرید تلویزیون و اسپیکر خانگی، به سایت دناکالا مراجعه نمایید.

دنای
دنای دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که در 11 سال سابقه فعالیت خود با شعار "حس کیفیت برتر" و تولید محصولات با کیفیت به برند خوشنام در بازار تبدیل شده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋