دنای

دنای

دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که در 11 سال سابقه فعالیت خود با شعار "حس کیفیت برتر" و تولید محصولات با کیفیت به برند خوشنام در بازار تبدیل شده است.

از امروز غول صدای دنای را «دماوند» صدا می‌کنیم

 

 

Damavand310 ، از خوش صداترین اسپیکرهای بازار، به غول صدا معروف است. دلیل نامیدن آن به غول صدا، قدرت شگفت انگیز و وضوح صدای بالای آن است. علاوه بر این ویژگیها، طراحی جذاب، رقص نور متنوع و قیمت مناسب، این اسپیکر را در جایگاه یکی از پرفروش‌ترین و محبوبترین اسپیکرهای بازار نشانده‌اند.

http://

 

دماوند 310 دنای، 6 ساب ووفر 10 اینچی، 2 میدرنج 4 اینچی و 2 عدد توییتر 1 اینچی دارد. جنس بدنه از MDF کار شده است که در کیفیت صدا تاثیر بسزایی دارد. صفحه نمایشگر آن، LED Digital Display است. غول صدا، رادیو FM و نسخه‌ی 5 بلوتوث را پشتیبانی می‌کند. ورودیهای Optical و Coaxial دارد و کابل AUX به آن متصل می‌شود.

آمپلی فایر آن، اکتیو است که قدرت تقویت کنندگی بالایی دارد. ریموت کنترل، کابل، میکروفون کارائوکه، دفترچه‌ی راهنما و کارت گارانتی لوازم جانبی این اسپیکر هستند که همراه محصول تحویل خریدار داده می‌شوند.

18 ماه گارانتی از تاریخ تولید و 60 ماه تامین قطعات، خدماتی هستند که پس از فروش محصول ارائه می‌شوند.

دنای
دنای دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که در 11 سال سابقه فعالیت خود با شعار "حس کیفیت برتر" و تولید محصولات با کیفیت به برند خوشنام در بازار تبدیل شده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋