دنای

دنای

دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که در 11 سال سابقه فعالیت خود با شعار "حس کیفیت برتر" و تولید محصولات با کیفیت به برند خوشنام در بازار تبدیل شده است.

اسپیکر دیجی دار جدید دنای روانه بازار شد

اسپیکر دیجی دار و جدید دنای با نام اختصاری DE-3010DJ2 از امروز روانه بازار شد. این اسپیکر از سری اسپیکرهای دیجی دار دنای است که باتوجه به نوع سلیقه و علاقه مخاطبین، این نوع اسپیکرها طراحی، تولید و در بازار عرضه شد.

این اسپیکرها در بازار به نام های اسپیکر خانگی، اسپیکر دیجی دار، باند خانگی رقص نور دار و سینما خانگی معروف هستند که افراد با توجه به سلیقه و دیزاین منزل خود از مدل های کلاسیک، رقص نوردار رینگی یا تابشی و یا در نهایت دیجی دار آن را تهیه می کنند.

شایان ذکر است از این اسپیکر دیجی دار با توجه به طراحی جذاب، کیفیت بالا و دارا بودن پنل دیجی دار به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

این اسپیکر دیجی دار دارای مزیت های زیر است:

  1. دارای پنل دیجی دار
  2. طراحی جذاب و همراستا با سلیقه مخاطب
  3. رقص نور بی نظیر
  4. دارای ووکال ریمور
  5. وضوح صدای بالا و قدرت صدای بالا و باکیفیت
  6. جنس بدنه MDF

علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اسپیکر دیجی دار دنای می توانند به صفحه این محصول در سایت مراجعه نمایند.

دنای
دنای دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که در 11 سال سابقه فعالیت خود با شعار "حس کیفیت برتر" و تولید محصولات با کیفیت به برند خوشنام در بازار تبدیل شده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋