دنای

دنای

دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که در 11 سال سابقه فعالیت خود با شعار "حس کیفیت برتر" و تولید محصولات با کیفیت به برند خوشنام در بازار تبدیل شده است.

گردهمای سالانه مجموعه دنای در هتل سیمرغ برگزار شد

 

گردهمایی سالانه مجموعه دنای در روز جمعه یکم بهمن ما در هتل سیمرغ تهران با حضور مدیران و سرپرستان دفتر مرکزی و کارخانه این شرکت برگزار شد.

گردهمای سالانه مجموعه دنای

این دورهمی که هر ساله با هدف بررسی موقعیت فعلی شرکت و هم اندیشی درباره چالش ها و برنامه توسعه آتی شرکت برگزار می شود امسال نیز برگزار گردید.

این مراسم بعد از صرف ناهار با صحبت های آقای علی مسگری مدیرعامل مجموعه دنای با ارائه گزارشی از روند رشد شرکت در دو سه سال اخیر آغاز شد.

گردهمای سالانه مجموعه دنای

در ادامه ایشان به روند و موقعیت شرکت از نظر منابع انسانی، فضای کارخانه، دستگاه و تجهیزات خریداری شده، منابع مالی، خدمات پس از فروش و موارد دیگر در سال جاری اشاره داشتند و روند شرکت را رو به رشد عنوان کردند.

از عمده ترین چالش های مطرح شده در این مراسم می توان به مسائل کلان اقتصادی و سیاست گذاری های سلیقه ای و عدم حمایت از تولید داخلی در مقابل واردات اشاره کرد. همچنین در این مراسم به مسئله نیروی انسانی به صورت ویژه ای پرداخته شد و در این زمینه آقای مسگری اعلام کردند که برنامه ویژه ای برای بهبود شرایط زندگی و اقتصادی پرسنل مجموعه دارند.


در نهایت ایشان به چشم انداز شرکت در سال هایی آتی پرداختند و ابراز امیدواری کردند که شرکت به سرعت بتواند به اهداف و چشم اندازهای خود فراتر از پیش بینی ها در سال های جاری با سرمایه گذاری هایی که در راه اندازی فاز های بعدی کارخانه و ماشین آلات روز دنیا انجام شده برسد.

شایان ذکر است با برنامه ریزی هایی که انجام شده در سال آینده اخبار و اتفاقات بسیار خوبی در مجموعه دنای اتفاق خواهد افتاد که در طول سال آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

گردهمای سالانه مجموعه دنای

همچنین در پایان مراسم مدیران ارشد کارخانه و دفتر مرکزی، چالش های خود را مطرح و در مورد آنها گپ و گفت دوستانه ای با آقای مسگری داشتند و در مورد چالش های پیش رو  راهکارها و درخواست هایی را پیشنهاد دادند.

بعد از پایان مراسم مدیر عامل مجموعه دنای با اهدای هدیه ای به رسم یادبود از زحمات مدیران و سرپرستان شرکت قدردانی کردند.

گردهمایی سالانه مجموعه دنای

دنای
دنای دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که در 11 سال سابقه فعالیت خود با شعار "حس کیفیت برتر" و تولید محصولات با کیفیت به برند خوشنام در بازار تبدیل شده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋