دنای

دنای

دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که در 11 سال سابقه فعالیت خود با شعار "حس کیفیت برتر" و تولید محصولات با کیفیت به برند خوشنام در بازار تبدیل شده است.

راهنمای خرید اسپیکر ایستاده خانگی

 

اسپیکر ایستاده یا به عبارتی پخش کننده‌ خانگی یا اسپیکر خانگی یکی از پرطرفدارترین لوازم برقی خانه است. اسپیکرهایی که مهمانی‌ها را به یک جشن بی‌نظیر تبدیل می‌کنند. اگر اهل موسیقی هستید یا مهمانی‌های دورهمی زیادی دارید یا حتی عاشق فیلم دیدن هستید، حتما به یک اسپیکر ایستاده نیاز دارید. حتما شما هم تجربه ورزش با موسیقی را دارید. تصور کنید زمانی که در خانه ورزش می‌کنید، موسیقی از یک اسپیکر ایستاده خانگی پخش شود. احتمالا ورزش به عادت همیشگی‌تان تبدیل شود.

اسپیکر ایستاده خانگی

اسپیکرهای ایستاده هم برای مصارف خانگی و هم برگزاری جشن‌های کوچک استفاده می‌شوند. به دلیل مصرف خانگی بسیار بالای این استیکرها، طراحی ظاهری اهمیت زیادی دارد. با این وجود بسیاری از برگزار کنندگان مراسم از این اسپیکرها استفاده می‌کنند. اضافه شدن امکاناتی مانند رقص نور به اسپیکر ایستاده باعث شده که این محصول بیش از یک سیستم پخش خانگی باشد و در جشن‌ها و مراسم کوچک استقبال زیادی داشته باشد. یکی از بهترین اسپیکرهای رقص نوردار، اسپیکر دنای مدل DE-WB3065PW است.

قیمت اسپیکر ایستاده خانگی

قیمت اسپیکر ایستاده خانگی

اگر با قیمت‌های متفاوتی در بازار روبرو شدید اصلا تعجب نکنید. قیمت اسپیکر با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارد می‌تواند بازه گسترده‌ای را شامل شود. بطور مثلا اسپیکرهایی خانگی رنج قیمتی پایین‌تری دارد و اسپیکرهایی که برای مراسم طولانی و زیاد طراحی شده‌اند با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند. اکثرا مشتریان فقط به بلندی صدا، کیفیت صدا و نوع ورودی اسپیکر توجه می‌کنند. درحالی که اسپیکرها ویژگی‌های فنی و تخصصی زیادی دارند که اغلب مشتریان خانگی اطلاعات زیادی از آن ندارند. در ادامه به چند پارامتر مهم در انتخاب اسپیکر اشاره می‌کنیم که می‌تواند در انتخاب یک اسپیکر مناسب کمک کند.

قدرت صدا اسپیکر

قدرت صدای خروجی اسپیکر یا توان خروجی اسپیکر درواقع حجم صدایی است که اسپیکر ارائه می‌دهد. این یکی از معیارهایی است که احتمالا همه به آن توجه دارند. طبیعتا هرچقدر توان خروجی بیشتر باشد، صدای قوی‌تر خواهیم داشت. توان خروجی اسپیکر معمولا با وات نمایش داده می‌شود.

ساب ووفر

حتما اصطلاح ساب را شنیده‌اید. ساب برای پخش صدای باس و زیر موسیقی استفاده می‌شود. ساب بطور مستقیم بر کیفیت خروجی صدا تاثیر دارد بنابراین یکی از معیارهای مهم در انتخاب اسپیکر ایستاده است. بطور مثال اسپیکر ایستاده دنای مدل DE-3010NW3 شش ساب ده اینچی دارد که می‌تواند صدای بسیار باکیفیتی را ارائه کند.

توییتر

اشتباه نکنید توییتر فقط یک شبکه اجتماعی نیست. توییتر وسیله‌ای برای تقویت صدای زیر موسیقی است که تاثیر زیادی در کیفیت صدای خروجی دارد. اگر فقط به حجم و قدرت صدا توجه کنید و توجهی به کیفیت صدای اسپیکر نداشته باشید بعد از مدتی از شنیدن صدای بد خسته خواهید شد.

میدرنج

ترکیب ساب و توییتر با میدرنج تکمیل می‌شود. هر موسیقی از سه بخش زیر، بم و معمولی تشکیل می‌شود. ساب برای پخش صدای بم موزیک بکار می‌رود، توییتر برای صدای زیر و میندرج صدای متوسط موزیک را مدیریت و پخش می‌کند. حتما درهنگام تهیه اسپیکر به میدرنج آن توجه کنید.

آمپلی فایر

صدا قبل از اینکه به بلندگو ارسال شود به آمپلی فایر فرستاده می‌شود. آمپلی فایر صدا را تقویت می‌کند و به بلندگوها ارسال می‌کند. آمپلی فایر باعث می‌شود کیفیت صدا افزایش پیدا‌ کند، نویزها ازبین برود و صدا قطع و وصل نشود. استفاده از آمپلی فایر در اسپیکرهای ایستاده کیفیت خروجی صدا را به بالاترین حد میرساند.

اسپیکر ایستاده خانگی

سایر امکانات اسپیکر ایستاده خانگی

امکانات دیگری هم هستند که تفاوت اسپیکرهای ایستاده را رقم می‌زنند. پشتیبانی از فرمت‌های مختلف صوتی، اتصال کارت حافظه و USB، اتصال میکروفون، رادیو، پشتیبانی از پورت‌های مختلف صدا و… از ویژگی‌هایی هستند که همگی در اسپیکرهای ایستاده دنای وجود دارند تا محصولی باکیفیت و خاص را تشکیل دهند.

خرید اسپیکر ایستاده ارزان

اسپیکر چیزی نیست که سالی چند بار تعویضش کنید. اسپیکرهای ارزان زیادی در بازار هستند که بعد از مدت کوتاهی دچار افت کیفیت می‌شوند و خروجی صدای ضعیف آن‌ها باعث می‌شود از پخش موسیقی بی‌کیفیت خسته شوید. اسپیکرها اطلاعات فنی زیادی دارند که باید نسبت به آن حساس باشید. بنابراین درکنار معیار قیمت، به موارد بالا دقت کافی را داشته باشید و از متخصصین این حوزه مشورت بگیرید. حتما در هنگام خرید اسپیکر به کیفیت اسپیکر و همچنین محیطی که قرار است در آن قرار داده شود توجه کنید. خرید یک اسپیکر بزرگ برای یک محیط کوچک هم خود به نوعی دور ریختن پول است.

اسپیکر ایستاده خانگی دنای

18 ماه گارانتی از تاریخ تولید و 60 ماه تامین قطعات چیزی نیست که در هر برندی بتوانید پیدا کنید. شرکت مهر مینا الکترونیک از پیشگامان صنعت لوازم صوتی تصویری است که با برند دنای در بازار فعالیت می‌کند. تمرکز بر اسپیکرهای ایستاده خانگی باعث شده که برند دنای علاوه بر کیفیت بالا، طراحی جذابی هم در این محصولات ارائه کند. اسپیکرهای دنای با قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند توانسته‌اند جای خود را در بازار پیدا کنند و مشتریان زیادی به خود جذب کنند. برای مشاهده اسپیکرهای برند دنای وارد صفحه فروشگاه محصولات دنای شوید.

دنای
دنای دنای یکی از برترین تولیدکننده تلویزیون، اسپیکر خانگی، گیرنده دیجیتال، ضبط ماشین در ایران است که در 11 سال سابقه فعالیت خود با شعار "حس کیفیت برتر" و تولید محصولات با کیفیت به برند خوشنام در بازار تبدیل شده است.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋