info16

info16

توسط ۲ نفر دنبال می شود

چگونه اینستاگرام را با قالب ها و طراحی های خاص زیبا و جذاب و حرفه ای کنیم؟

اینستاگرام یک برنامه جذاب است و نیاز به تجربه زیادی برای کار با آن ندارید و به راحتی میتوانید تصویر خود را با آن ثبت کنید، آپلود کنید و یک سری هشتگ اضافه کنید. و خاطرات خود را در آن نگهداری کنید. و لحظه های خود را در آن ثبت کنید یا یک فروشگاه خوب راه اندازی کنید و از این راه کسب در امد کنید. برای این کار لازم است بیشتر با این برنامه جذاب که کاربران میلیونی نیز دارد آشنا شوید. کاربرانی که تنها به اندازه کافی روی این روش ها انجام داده اند، می دانند که این دستورالعمل های ساده به تنهایی برای جریان دادن به مخاطبان و افزایش پیگیری ها کافی نخواهد بود. یک صفحه کامل اینستاگرام برای هر فرد منحصر به فرد به نظر خواهد رسید. اما این که آیا می خواهید یک نام رسمی در این شبکه اجتماعی پیدا کنید، صفحه ای کوچک و جمع و جور با آهنگ های خاص داشته باشد، یا به دنبال افزایش اهک ها بر روی تصاویر سلفی خود باشد، باید از راهنمایی ها و ترفندهای خاصی استفاده کنید.

 

با انجام چند ترفند ساده، شما به راحتی می توانید تعداد پیروان خود را افزایش دهید و من آن را به طور قابل توجهی دوست دارم. هنگامی که شما گام های اولیه را برداشته ام، شما همچنین می توانید مراحل اضافی را. بنابراین ابتدا نگاهی به پروفایل اینستاگرام خود بیند و مطمئن شوید که در مسیر درستی برای موفقیت قرار دارد.

پیش زمینه به کار بردن اینستاگرام

در لحظه ای که حساب خود را ایجاد می کنید ، برای هر بخش عمده ای از حساب اینستاگرام خود ، شما باید تصمیمات منطقی بگیرید.
یک نام کاربری انتخاب کنید

شما دو نام مختلف در اینستاگرام خواهید داشت.. نام کاربر نمایش داده خواهد شد که مورد استفاده برای تعیین آدرس صفحه خود را و نام کاربری دیگری است که می تواند تغییر در هنگام جستجو در کنار نام کاربری خود را. از میلیون ها نفر از گزینه های مختلف کاربر ، یک نام کاربری ، یک مشکل کار منحصر به فرد را انتخاب کنید و محاسبه آن... با این حال ، تا آنجا که ممکن است ، تمام تلاش های خود را به طور مداوم یک عنوان بدون استفاده از نمادها و یک انتخاب دشوار خواهد شد. این باعث می شود آن را آسان تر برای کاربران دیگر به یاد داشته باشید نام خود را و باعث می شود آن را آسان تر برای آنها را به شما را در تصاویر مختلف. بهتر است اگر نام دوم نیز به طور مستقیم به نام اصلی مربوط باشد ، یا نام تجاری مسئول تبلیغ کنندگان برای گرفتن این دستگاه است. یافتن شما با جستجو در یک محل راحت تر.
حریم خصوصی خود را مشخص کنید

اگر قصد دارید نام و شخص رسمی را در اینستاگرام پیدا کنید ، باید صفحه خود را برای همه عمومی کنید. در غیر این صورت, افراد دیگر قادر نخواهد بود برای مشاهده پیام های خود را, به جز برای دوستان خود را از دیگر شبکه های اجتماعی. با این حال ، برخی از کاربران تصمیم به حذف حریم خصوصی صفحه خود را پس از خرید تعداد مشترکین.


یک تصویر مناسب برای نمایه خود انتخاب کنید

برای یک حساب شخصی, یک تصویر روشن و پرتره از صورت خود را بهترین انتخاب است. برای مارک ها یا شرکت ها ، یک تصویر از یکی از محصولات شناخته شده یا آرم شرکت را انتخاب کنید تا مشترکین بتوانند شخصیت شما را درک کنند. اگر کاربران می توانند شما و یا شرکت خود را از طریق تصویر پروفایل خود را به رسمیت نمی شناسد, آنها بعید است به دنبال شما هستید.

ایجاد بیوگرافی کامل در اینستاگرام

بیوگرافی شما متشکل از تنها 150 شخصیت, اما شامل روح و جوهر از مشخصات خود را. اگر قصد دارید به کاربران دیگر در مورد وجود خود اطلاع دهید ، بسیار مهم است که آن را به درستی پیکربندی کنید.

اول از همه ، بیوگرافی خلاصه ای از شخصیت و شخصیت شما را در صفحه شما نشان می دهد. استفاده از کلمات جداگانه برای توصیف خود (به عنوان مثال ، نویسنده, عکاس, ورزشکار و...). همچنین, فراموش نکنید که برای نشان محل اقامت و محل سکونت خود را. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید مطمئن شوید که نام خود را در جعبه جستجو با اضافه کردن یک هشتگ نمایش داده شود. شما می توانید از پیروان خود بخواهید که از هشتگ های خاص یا هشتگ ها در پست های خود استفاده کنند تا پست های خود را آسان تر کنند.

با توجه به آنچه مشخصات خود را با تمرکز بر, شما می توانید به اهداف و یا اهداف خود را با اضافه کردن یک جمله کوتاه توصیف. آیا می خواهید به جمع آوری تصاویر حیوانات ؟ آیا شما عکس از مناظر طبیعی و درختان؟ شما فروش کفش یا لباس? طوری که مشترکان بالقوه خود را می دانم آنچه آنها را با پیروی از شما به دست آورد هر چه هدف شما این است ، آن را به خوبی توصیف.

استفاده از امواج برای رسیدن به حداکثر دقت. یک تصویر به هزار کلمه صحبت می کند ، اما بسته به نوع نمایه ای که ایجاد می کنید ، استفاده از امواج ممکن است بهترین انتخاب نباشد. اگر صفحه شما در به پروژه های اختصاص داده شده, جدی, هنری و یا تجاری. این یک برنامه پیام رسانی مانند است). در غیر این صورت ، اگر صفحات که در آن شما در مورد سرگرمی و یا حوادث روز صحبت به چند مورد علاقه محدود, و انتخاب منطقه, و غیره.، می تواند برای تعامل استفاده می شود ، بهتر است مخاطبان خود را کمک خواهد کرد.

سرانجام, زیستی خود را تنها جایی که در آن شما می توانید یک لینک و یا لینک به وب سایت های دیگر بصورت مستقیم است. اگر شما قصد دارید را به پیروان خود را به یک جای دیگر از مشخصات خود را, شما می توانید این استفاده. شما می توانید تعداد صحیح لینک به بخش بیوگرافی خود را اضافه کنید, اما تنها لینک ارسال شده در وب سایت قابل کلیک خواهد بود و خواهد شد را به یک لینک تبدیل.

 

افزایش تعداد مشترکین و فالوور ها در اینستاگرام

تمام تصاویر در اینستاگرام هزینه یکسان نیست. شما نمی توانید انتظار تعداد مشترکین خود را با ارسال تصاویر خام و خام افزایش دهید.

مهم ترین چیز در مورد تصاویر اینستاگرام این است که اطمینان حاصل کنید که آنها قبل از ارسال جذابیت لازم دارند.. آیا شما عکس از عضو شورای نظارت مدت ارسال? مشکلی نیست ، اما سعی کنید با استفاده از تصاویر با وضوح پایین و یا تصاویر ، پست عضو شورای نظارت مدت با کیفیت بالا.

اگر تصاویر ذخیره شده خود را ارسال کنید ، قبل از انجام این کار باید آنها را ویرایش کنید. ویرایشگر اینستاگرام دارای ویژگی های خوب به طور پیش فرض است ، اما بسیاری از برنامه های ویرایش تصویر شخص ثالث وجود دارد که ویژگی ها و قابلیت های بسیار بیشتری را ارائه می دهند.

برنامه Snap-in در هر دو سیستم عامل Android و iOS در دسترس است و بسیاری از ابزارهای ویرایش رایگان را ارائه می دهد. نرم افزار VSCO نه تنها کاربران ارائه می دهد انواع ابزار ویرایش ، بلکه متحد جامعه فعال و پویا از هنرمندان.

برنامه های خود اینستاگرام همچنین ابزارهای عالی برای به حداکثر رساندن رنگ آمیزی نمایه شما هستند. با بومرنگ ، تصاویر به صورت خودکار ، hyperloop و loyote ابزار ، شما می توانید تصاویر هیجان انگیز و متنوع ایجاد کنید.
استفاده از هشتگهای مناسب

هشتگها پایه اینستاگرام هستند و نقش بسیار مهمی در نحوه ارتباط بیشتر با سایر کاربران دارند. برای هر تصویر ، تعداد معینی (بیش از 20 یا کمتر) هشتگ را انتخاب کنید. پیدا کردن و هشتگ را به درستی انتخاب کنید ، به طوری که کاربران دیگر نیز مشغول استفاده از آنها هستند. ممکن است کمی زمان ببرد ، اما قطعا ارزشش را دارد.

با هشتگها ، شما می توانید بخشی از یک جامعه فعال اینستاگرام تبدیل شوید.. اما به خاطر داشته باشید که هشتگ با تم های مشترک مانند عکس # یا زیبا# با توجه به بسیاری از برنامه های احتمالا تصاویر خود را ناپدید می شوند به جهان از تصاویر مختلف. برای شروع ، بهتر است سعی کنید از هشتگهای دقیق تر یا هشتگهای حاوی مکان و مکان خود استفاده کنید.

اگر هشتگهایی را که استفاده می کنید پنهان کنید ، پست های شما جذاب تر می شوند. برای انجام این کار ، می توانید فضای بین زیرنویس و برچسب روی عکس خود را با کلیک بر روی "Inter" یا "insert hashtag" در بخش "comments" فشار دهید.

 


معرفی کردن خود برای دیگران

علاوه بر ایجاد پیام های شخصی ، راه های گسترده تر برای جمع آوری حساب کاربری اینستاگرام شما وجود دارد.

اول از همه ، یک تم تم برای نمایه خود را انتخاب کنید. اگر شما صاحب یک پروفایل شخصی شما احتمالا اهداف و سلیقه های که شما می خواهید برای پیدا کردن انواع. با این حال, اگر شما قصد جذب تعداد زیادی از مشترکین, بهتر است برای مشخص کردن یک موضوع موضوعی, مانند سفر, هنر و یا انتخاب مواد غذایی.

همچنین, شما احتمالا در مورد یک برنامه خاص برای ارسال تصاویر خود را فکر می کنم. راه های مختلفی وجود دارد به برنامه خودکار پست های که ممکن است برای شما مفید باشد; در غیر این صورت شما می توانید تصاویر پس زمانی که شما فکر می کنید آن برای شما بهتر است. اکثر مردم و شرکت دریافت بهترین بازخورد با ارسال تنها یک یا دو عکس در هر روز.

تعامل با سایر کاربران یکی از ساده ترین راه های افزایش حضور و فعالیت شما در اینستاگرام است.. هشتگ های مورد علاقه خود را دنبال کنید ، کاربران را با منافع مشترک پیدا کنید ، روی تصاویر خود پست کنید و نظرات خود را برای آنها بگذارید.

دیگران به دنبال شما به طور مستقیم و غیر منتظره در تعقیب خود را بپرسید; در عوض ، هوشمند باشد. ردیابی و تعامل با سایر کاربران که در زمینه علاقه کار می کنند ، به سرعت شما را به یک شبکه گسترده تر از کاربران اینستاگرام متصل می کند.

 

تم و قالب پست اینستاگرام

در نهایت ، با استفاده از داستان های اینستاگرام یک دوست به عنوان راه دیگری برای ارتباط با مخاطبان و پیروان خود در نظر بگیرید. این قابلیت یک فرصت منحصر به فرد برای کاربران برای مشاهده زندگی شخصی خود را در پشت صحنه فراهم می کند. همچنین, شما می توانید با انتخاب یک قالب پست اینستاگرام به خصوص اگر آنها شما را به چالش, شرکت های چالش و پیروان به درخواست چه مسائل تعامل و یا هشتگ شما دوست.

هر چه هدف شما ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام باشد ، توصیه های فوق به شما کمک می کند تا بیشتر از این شبکه اجتماعی استفاده کنید.

 

منبع انواع قالب اینستاگرام:

https://ezdesign.ir/cat/instagram-template

info16
info16

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋