info16

info16

توسط ۲ نفر دنبال می شود

مهارت های همسرانه برای رسیدن به هدف های زندگی و پیشرفت در روابط و همکاری ها

از عاشق شدن تا مهارت های بهبود روابط در زندگی

وقتي عاشق شدي، فقط تو و شوهرت هستي. در آن مرحله زمان زیادی را برای یکدیگر و رابطه شان می گذرانند و برای کنار هم بودن احساس صمیمی و ارزشمندی می کنند. اما با پیشرفت زندگی، مسئولیت ها افزایش می یابد، مسئولیت مادری و پدری، زندگی حرفه ای و حرفه ای و نگهداری پدران سالخورده به این نکته می رسد که شروع به فراموشی می کنند که چرا عاشق یکدیگر شده اند. در نتیجه زمان کمتری را با شوهرتان می گذرانند و شوهرتان برایتان عادی می شود. اتفاقی که می افتد این است که زمان می گذرد و کم کم به یک خارجی تبدیل می شود به یکدیگر که حالت شاعرانه، عاشقانه و رمانتیک خود را از دست داده اند. اگر امروز وقتی شوهرتان به خانه می آید و می بیند که خانه تمیزی دارید، میز شام چیده می شود و آراسته و زیبا هستید، آیا تصور می کند که مهمان دارید؟

 

رابطه عاشقانه بین زن و شوهر باید حل شود بنابراین دستیابی به این رفتار که شوهر خود را مرتب در موقعیت های مختلف به طوری که به عنوان یک نتیجه هیچ کس دیگری در این جهان مسابقات خود را اندازه مهم نیست برای شما.

بهبود روابط در گرو شکیبایی و همکار زن و مرد:

برای داشتن یک زندگی عاشقانه شما را به اختصاص خود و شوهر خود را به کسانی که بار زمانی که شما به تنهایی هنگامی که به سفر زمانی که شما به تنهایی و یا زمانی که شما به تنهایی در خانه. فراموش نکنید که برای اختصاص یک شب در هفته تنها به خود و شوهر خود را, هیچ کس دیگری, بدون فرزند, هیچ خانواده یا دوستان. گردش در آن بدون مسئولیت و بدون کار ، بروید و عادلانه و عادلانه به یکدیگر باشد. برو در یک سفر دو هفته حداقل یک بار در سال.

برخی می گویند که وجود دارد این است که به اندازه کافی زمان و هزینه برای انجام این کار, اما من اعتقاد دارم که اگر شما آن را انجام نمی در طول این زمان پس از آن عشق بین شما کاهش خواهد یافت و در نهایت سقوط. نکات همسرداری برای خانم ها مورد نیاز برای روحی و جسمی ایجاد شده است, و چه چیزی بدتر, طلاق به پرداخت خیلی بیشتر از آن.

اگر شما این سفر را نداشته باشند, شما یک بیماری و طلاق گرفتن. شاید شما می گویند که شما نمی خواهید به ترک فرزندان خود را به تنهایی و یا ترک کسی و سفر به تنهایی. اما می دانم که بزرگترین هدیه شما می توانید کودکان خود را برای ایجاد یک پیوند قوی بین شما و شوهر خود را. یک هفته برای آنها بسیار بهتر از دیدن نزاع, اعصاب و یا طلاق با شما. شايد بگي که نميتوني يه هفته مرخصي بگيري اما اگر شما بیمار بود, اگر شما یک پا شکسته بود, اگر یکی از بستگان از شما درگذشت, و اگر شما طلاق گرفته بودند و خلق و خوی فاسد شد, شما در محل کار بودند? تو همچين موقعيتي تعطيلات نکردي؟ بنابراین, اگر شما یک هفته را برای جلوگیری از این وقایع و دعوت انرژی, شادی و عشق را به زندگی شما?


تعجب شوهر خود و ایجاد خاطرات برای او

برنامه ریزی تعجب شوهر خود را یک راه به او نشان دهد که چقدر شما در مورد او مراقبت با ایجاد خاطرات خوب است. این نه تنها شوهر خود را خوشحال شما و خاطرات خود را بلکه خود را به شادی و رضایت است که شما را عمیقا پیدا کردن شما به دلیل وقتی که چیزی غیر منتظره اتفاق می افتد که شما با شخصیت شما را شدیدا تکان بدهم اما آدرنالین در بدن شما جریان می یابد. برای انجام این, استفاده از راه های جذاب و خلاق برای ابراز عشق شوهر خود را.

به عنوان مثال پنهان کردن نامه های عاشقانه خود را در اموال خود را ارسال هدیه غیر منتظره به محل کار خود را سازماندهی یک حزب و سازماندهی شب از رویاهای خود. اگر شما او را برای حتی یک روز خدمت, شوخی با او. تبدیل شدن به یک کودک و شادی با او.

 توجه به نیازهای فیزیکی شوهر خود

تفاوت عجیب و غریب بین مردان و زنان این است که " یک مرد را دوست دارد ارتباط جنسی به دلیل ارتباط جنسی, در حالی که یک زن است ارتباط جنسی برای عشق."این مطالعه نشان می دهد که برای بسیاری از مردان لذت بخش ترین لحظه ای که با همسر خود به پایان رسید در کوتاه ترین زمان مقاربت جنسی در حالی که برای زنان وجود دارد زمانی که آنها را در آغوش گرفت و بنابراین در لمس ، و نبود. برای بسیاری از مردان ، تظاهرات عشق خود را از طریق مقاربت جنسی بسیار ساده تر از بیان کلامی است.

بسیاری از زنان عمل مقاربت جنسی به عنوان اگر آنها برای پرداخت دین خود را در حالی که بسیاری از مردان عشق مقاربت جنسی به دلیل آن باعث می شود آنها احساس دوست داشت و پذیرفته شده است. مرد این راه را بیان کرد: "مقاربت جنسی مداوم من را متقاعد می کند که همسرم من را دوست دارد و من را می پذیرد. من احساس می کنم نزدیک به همسرم. "آیا در مورد این اصل مهم را فراموش نکنید, به منظور برای فرد خود را به احساسی خود را به شما اختصاص, لازم است برای برآوردن نیازهای فیزیکی خود را. او نیاز به دانستن است که شما از نظر جنسی نسبت به او تمایل. برای بسیاری از مردان, ارتباط جنسی مهم ترین اثبات این که شما را دوست داشت و برای شما قدردانی است. فقط در این مورد او احساس رضایت از نیازهای عاطفی خود را.

سعی کنید برای ایجاد یک فضای ظریف و شاعرانه به یک رابطه خوب. پوشیدن هر لباس و لباس که شوهر خود را دوست دارد و فریبنده زیبا, فرزندان خود را به کسی برای آرام کردن. در چنین مواردی ، هنگام خرید لباس از طعم شوهرتان استفاده کنید.

به طور خلاصه ، زمان را برای ایستادن و بوی گل رز. تکمیل وظایف غیر منتظره و هیجان انگیز ، گام های کودک و ایجاد لحظات دلپذیر است. به یاد داشته باشید که مسئولیت ایجاد روابط ظریف و شاعرانه بر دوش زنان است. این زنان که همیشه احساسات استقبال می, عشق به خواندن رمان عاشقانه و فیلم های عاشقانه. این زنان که همیشه برای یک راه برای جذاب و جذاب به دنبال می. این در معرض خطر در غریزه خود را, و آن را وظیفه خود را به تلاش برای حفظ این جنبه از زندگی خود را است.
راز ششم: تقویت عزت نفس خود را و مسئولیت برای شادی و شادی خود را

یک همسر و یک shadshaid به نظر می رسد عجیب و غریب اما یک همسر خوب کسی است که تنها به معنی به عشق او و برآوردن نیاز است نه به عنوان خوب به عنوان خوب بودن نیاز به عشق شما, شاد بودن و مسئولیت بود خوشحال به شما تعلق دارد.

مهم ترین چیز در ایجاد یک رابطه خوب است بدانید که زمانی که شما خودتان را دوست دارم, شما نمی توانید به یاد داشته باشید که شما می توانید در طرف دیگر. شما نمی توانید انتظار به شخص دیگری, و شما می توانید آنها را دوست ندارد, و اعتقاد داشتند که شما می توانید احساس او را از زیبایی به شما خیانت انتظار نیست.

 

عزت نفس پایه اصلی زندگی خانوادگی موفق است

بسیاری از خانم ها مشاوره از من دریافت و در مورد همسر و زندگی خود شکایت. با اينكه, وقتی که من ریشه مشکلات را بررسی کنید, آنها اغلب یک نهاد واحد هستند. در برخی از مقالات در سایت در مورد این مورد, هلن, و غیره. چنین چیزهایی به عنوان احساس تنهایی زنان متاهل بعد از ازدواج و یا روابط عاطفی وابستگی عاطفی شدید در رابطه با همسر خود و ترس از دست دادن عشق و محبت بیش از حد بسیاری از بهانه ها و زنانگی است. همانطور که در مقالات ذکر شد ، ریشه بسیاری از آنها یکسان است: این زنان خود را دوست ندارند ، و عزت نفس پایین دارند. اگر من می خواهم به فاش کردن یک راز بسیار مهم از زندگی خانوادگی و روابط عاطفی خوب, پس از آن این راز عزت نفس بالا است. موضوعی که اکثر زنان از آن رنج می برند, به خصوص در جامعه ما.

 

مطالعه بیشتر در:

https://makakala.ir

info16
info16

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋