info16

info16

توسط ۲ نفر دنبال می شود

انتخاب محل مناسب برای میز ناهارخوری

انتخاب محل مناسب برای میز ناهارخوری در فضاهای کوچک آپارتمان های امروزی برای بسیاری از ما نگران کننده است. در فضاهای بزرگ، در نظر گرفتن یک اتاق جداگانه برای میز غذاخوری آسان است، اما در نظر گرفتن محل مناسبی برای میز ناهارخوری در فضاهای کوچک خانه های امروزی موضوعی است که امروز آن را بررسی می کنیم. در فضاهای بزرگ، در نظر گرفتن یک اتاق جداگانه برای میز غذاخوری آسان است، اما در نظر گرفتن مکان مناسب برای میز غذاخوری در فضای کوچک خانه های امروزی موضوعی است که امروز در این مقاله با ما بحث خواهیم کرد.

 

 

رنگ در طراحی مدرن اتاق ناهار خوری

قبل از هر یک از آیتم های مهم در انتخاب ابعاد مناسب برای میز ناهار خوری حتی اگر فضا بزرگ است اما ابعاد میز و صندلی ناهار خوری شما درست می توان آن را به راحتی استفاده می شود. بنابراین ، لطفا توجه داشته باشید که انتخاب شکل و اندازه مناسب لحظه ای است که شما باید اول از همه توجه کنید. خواندن ابعاد کلیدی برای یک نوار میان وعده دلچسب شما را با این کمک خواهد کرد.

اولین نکته برای انتخاب محل مناسب برای میز ناهار خوری عدم وجود یک دوربین در نقطه پر کردن این راه به دلیل مسیرهای پر از سفر به کار خواهد کرد بدون شک ایجاد بسیاری از مشکلات برای شما در هنگام قرار دادن و خدمت به مواد غذایی است.

 


داخلی اتاق ناهار خوری در سبک مدرن

نکته دوم میز ناهار خوری در کنار آشپزخانه است. بهترین مکان برای یک میز ناهار خوری در کنار آشپزخانه است ، زیرا میز ناهار خوری از لحاظ عملکرد به آشپزخانه متصل است ، بنابراین نیاز به نزدیکی به این مکان دارد. میز نهار خوری اگر در کنار اپن قرار بگیرد ، میتوان از صندلی اپن برای ست کردن میز و صندلی استفاده کرد.

غذاخوری پروژه سعادت آباد

شما می توانید خلاق تر در هنگام انتخاب محل میز ناهار خوری. اگر خود را در فضای نسبتا کوچک و میز ناهار خوری بزرگ است بهتر است به ضمیمه جدول به دیوار و استفاده از فضای اطراف آن بیشتر است.
نکته دیگری که باید در هنگام قرار دادن یک میز ناهار خوری در اتاق های کوچک مورد توجه قرار گیرد ، قرار دادن در مکان های خالی است. اگر فضای شما نسبتا کوچک است ، سپس میز ناهار خوری را خالی نگه دارید. حضور موارد نمایش و کنسول ها می تواند عملکرد مناسب میز ناهار خوری را مختل کند.

 


گاهی اوقات میز ناهار خوری خود را می تواند تبدیل به یک فضای برجسته از خانه خود را, شما در مورد استفاده از یک طبقه مطرح شده در دکوراسیون خانه خود را فکر? قرار دادن در تفاوت سطح ممکن است به خوبی ایجاد یک فضای خاص را برای شما به یک وعده غذایی دوستانه و رضایت بخش ، شما حتی می توانید این تفاوت سطح خود را. به اشتراک بگذارید.


دکوراسیون داخلی ویلای مدرن کردان

نهایی شکست میز ناهار خوری در نزدیکی فضای تلویزیون است که حضور یک تلویزیون ناشی از توجه کافی به زمان صرف غذا شاید زمانی که شما دور از این فضا وجود دارد نیز ممکن است لحظات صرف غذا هستند که منحصر به فرد به شما از فضای تلویزیون دور شوید.

info16
info16

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋