info16

info16

توسط ۲ نفر دنبال می شود

3 تا از بهترین هدفون های TWS در اوایل سال 2021

پیدا کردن هدفون هایی که اتصال بی سیم واقعی دارند امروزه کار مشکلی نیست. با نگاهی به مراکز خرید و سایت های اینترنتی متوجه خواهید شد که مدل های زیادی از شرکت های شناخته شده یا حتی نه چندان معروف در بازار وجود دارد. بیشتر تولیدات آن ها دستگاه های خوب و مقرون به صرفه هستند و در سال ۲۰۲۱ ،از نظر من 3 هدفون برتر وجود دارد که از نظر ویژگی ها درجه یک هستند و از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند.

از بین این همه هدفون و هندزفری ریز و درشت و شرکت های تازه وارد کدام را انتخاب کنیم؟

هندفری های بیسیمی که قصد معرفی آنها را داریم ، ساخت شرکت شیائومی هستند که جدیداٌ بسیار مورد پسند ایرانی ها قرار گرفته است که بیشتر با گوشی هایش شناخته می شود اما در واقع یکی از تولید کننده های مطرح لوازم دیجیتال در بازار جهانی است ، هندفری شیائومی علاوه بر قیمت خوب ، کیفیت مناسبی نیز دارند. در این معرفی 3 هندز با ما همراه باشید.

1- Xiaomi Redmi AirDots 2

 

در سالیان گذشته، نسخه قبلی این هدفون جزو ارزانترین و بهترین هدفون های بازار شناخته می شد. شیائومی این کمپانی مشهور، در نسخه جدید تغییراتی را صورت داده است اما این تغییرات محسوس نمی باشند. به عنوان مثال، از لحاظ ظاهری تغییری در این هدفون مشاهده نمیشود، اما عمر باتری بهبود یافته است. شما در سری قبلی میتوانستید تا 3 ساعت از باتری هدفون بهره ببرید، اما در Xiaomi Redmi Air Dots 2 به 4 ساعت ارتقا یافته است. برخی از کاربران از نویز های که در نسخه ۱ وجود داشت گلایه داشتند و شیائومی، این نویز های مزاحم را در سری جدید حذف کرده است. Xiaomi Redmi AirDots 2 همانند سایر هدفون ها از قابلیت بلوتوث پشتیبانی میکند و شما می توانید با قیمت بسیار خوب این هدفون را تهیه کنید. قیمت فعلی شیائومی ردمی در بازار ۱۶ دلار است که بسیار ارزان و مقرون به صرفه میباشد.

2- QCY T1C

 

یکی از ارزان ترین های موجود در بازار است که قیمت آن تنها ۱۱ دلار است. از نظر ظاهری چندان انتظارات را براورده نکرده اند، اما قطعات کاملاً با کیفیت در ساخت این هدفون به کار برده شده است. با توجه به قیمتی که دارند، صدای آنها بسیار مناسب است، اما در برابر آب ناتوان هستند. این هدفون از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند و باتری داخلی آن 143 میلی‌آمپر است و براساس تست هایی که از این هدفون صورت گرفته است، تا ۴ ساعت قادر است موسیقی را پخش کند.

3-Xiaomi Mi AirDots 2 SE

 

یکی دیگر از مدل های جدید محبوب و پرطرفدار شرکت شیائومی می باشد. از لحاظ طراحی تفاوتی با سایر محصولات این شرکت شرکت دیده نمی شود اما از عمر باتری بیشتری برخوردار هستند و یکسری عملکرد های مفید به آن اضافه شده است.

در سری پیشین با یک بار شارژ کردن هدفون تا 4 ساعت می توانستید از خدمات آن بهره ببرید، اما این قابلیت در نسخه جدید به ۵ ساعت ارتقا یافته است. شرکت شیائومی ادعا می کند افکت های به کار برده شده در این هدفون، از بهترین های بازار می باشند و به همین جهت شنونده می تواند صدا را واضح طبیعی و رسا بشنود.

این محصول همانند یک هدست کار میکند و به راحتی می تواند از طریق بلوتوث به تلفن های هوشمند متصل شود. قیمت Xiaomi Mi AirDots 2 SE در بازار ۲۶ دلار است، که با توجه به قابلیت‌های به کار رفته در آن از ارزش بالایی برای خرید برخوردار می باشد.

info16
info16

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋