info16

info16

توسط ۲ نفر دنبال می شود

چگونه ماشین اصلاح را تمیز کنیم؟

 

چگونه ماشین اصلاح خود را تمیز کنیم؟

برای بسیاری از ما یک ماشین اصلاح لازم است که نیازهای ضروری خود را مانند اصلاح موهای صورت و یا اصلاح موهای بدن را با آن انجام دهیم. این مهم است که به تمیز نگه داشتن این آیتم های مشاین اصلح نیز بپردازید چون کشیدن یک ماشین اصلاح مو پر بر روی صورت خود یک ظاهر خوب ندارد. تعمیر و نگهداری مناسب از ماشین اصلاح ، عمر آن را افزایش می دهد بهره و دوام ماشین بیشتر می شود و در واقع شما پول کمتر صرف خرید قطعات ماشین اصلاح موزر می کنید

 

تیغه های دستگاه اصلاح را تمیز کنید.

برای انجام این کار ، اگر تیغه های دستگاه اصلاحی که استفاده می کنید دارای پیچ ، ابتدا با یک پیچ گوشتی ، پیچ ها را باز کنید.سپس ، با انگشتان دست خود را ، به آرامی حذف تیغه از گیره دستگاه و حذف آنها.

تیغه های ماشین اصلاح را باید جدا کنید

برای این کار ، شما می توانید فر در داخل جعبه ماشین با موارد دیگر استفاده کنید. باید یک سوراخ مربع کوچک که در آن بسیاری از مو با هم جمع شده بودند ، تمیز کردن همه این وجود داشته باشد. بعد ، تیغه ها و سری را در آب گرم برای چند دقیقه قرار دهید. این اجازه می دهد تا موهای کوچکتر که با فرهای پاک نشده اند از تیغه جدا شوند.

شما همچنین می توانید کمی تمیز کردن و ضد عفونی کننده راه حل به تیغه اعمال می شود و قلم مو سری و تیغه به طور کامل تمیز.

مهم: اگر شما یک راه حل تمیز کردن تیغه ندارد, مخلوطی از نیم آب و نیم سرکه می توانید کار خود را شروع.

سری و تیغه را با یک حوله خشک کنید و چند دقیقه آن را در هوای آزاد خشک کنید.

به تیغه ها کمی روغن بزنید

اطمینان حاصل کنید که سری و تیغه قطعا خشک شده و سپس آنها را به دستگاه اصلاح دوباره ببندید. در بستن سری ، مراقب باشید که کاملا موازی و صاف با گیره باشد. در حالی که دستگاه اصلاح خاموش است, قطره چند قطره از روغن ماشین اصلاح در بالای تیغه. هنوز نفت بیش از حد اضافه کنید. متاسفانه ، واقعا هیچ جایگزینی برای روغن گیربکس وجود دارد از آن یک روغن ماشین نور است. خوشبختانه آن را ارزان به هر حال و شما همچنین می خواهید برای جلوگیری از ریختن روغن به گیره.

پس از پایان کار ، شما یک ماشین اصلاحی کاملا تمیز و مرتب خواهید داشت. در حالت ایده آل ، این مراحل باید بعد از هر استفاده از دستگاه اصلاح انجام شود ، گرچه وقت گیر است.

 

منابع استفاده شده :

گارانتی اصلی موزر

نیک شاپ

info16
info16

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋