info16

info16

توسط ۲ نفر دنبال می شود

یک کولر خوب چه ویژگی های فیزیکی دارد؟

کولرها "سردی" را در آن نگه نمی دارند، گرما را بیرون نگه می دارن. اینکه چقدر خوب باشن به طور موثر به سه عامل کلیدی بستگی دارد: عایق، هوا، و موتور. یک کولر خوب چه ویژگی های فیزیکی دارد؟ در این مقاله چنیدین مدل کولر را مقایسه می کنیم اعم از کولر های ساده و دو تکه.همراه ما باشید

اسپلیت (تقسیم شده - دو تکه) دیواری:

تهویه مطبوع اسپلیت ، همان طور که از نام آن پیداست، از دو بخش تشکیل شده است:[multi split systems] واحد داخلی درون فضای اتاق قرار می گیرد و به واحد خارجی نصب شده در محیط خارجی مانند بالکن یا سقف توسط لوله های مسی متصل می شود. این تقسیمات بیشتر در خانه های مسکونی و مناطق کم منطقه مورد استفاده قرار می گیرند. تهویه مطبوع دیوار معمولاً در برندهای مختلف در بازار با امکانات ۶٬۰ تا ۳۶٬۰ در دسترس است.

 

تهویه کننده های قابل حمل:

این نوع تجهیزات خنک کننده از یک قسمت تشکیل شده و دارای پایه های چرخ دار است که به راحتی قابل حمل است. یک کولر قابل حمل یا قابل حمل برای فضاهای کوچک که در نصب سایر سیستم های خنک کننده مشکل دارند گزینه ای ایده آل است و می تواند در فضاهایی از ۲۰ تا ۳۰ متر در کوتاه ترین زمان هوای اطراف خنک شود. استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع قابل حمل نیاز به تجهیزات خاصی ندارد و گرمای پشت دستگاه از طریق خروپف به محیط خارجی هدایت می شود. تهویه مطبوع قابل حمل با قابلیت های 12 و 14A با برندهای مختلف موجود در بازار.

 

کولر های ایستاده (یخچالی):

کولر با موقعیت ایستاده یکی دیگر از دستگاه های خنک کننده دو تکه است. پانل داخلی این تقسیمات در فضای داخلی و بیرونی در فضای باز قرار می گیرد. این نوع انشعاب بیشتر در مکان های عمومی مانند بانک ها، سالن ها، مساجد، مغازه ها و دیگر مکان های پر فضای مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند محیطی خنک و لذت بخش ایجاد کند. این نوع تهویه مطبوع در ظرفیت ۳۶۰ تا ۹۴۰ با عملکرد گرم و سرد تولید و ارائه می شود.
کولر های گری برای شرایط سخت آب و هوایی از جمله :

 

کولر گازی مدل S4 MATIC-J24H1 گری

از مهمترین لوازم مورد نیاز برای تهویه مطبوع به شمار می رود. فرآیند این وسیله به این شکل است که با حذف گرما و رطوبت از فضای داخلی یک فضای اشغال شده برای بهبود راحتی ساکنان ایجاد می کند. از این نوع کولر گازی می توان در محیط های خانگی و تجاری استفاده کرد.

کولر گازی گری 24000 یک کولر شیک و دیواری است که از یک سیستم خودکار جدید بهره می برود، میزان سر و صدای این مدل از کولر گازی گری بسیار کم است ؛ خرید کولر گازی مدل S4 MATIC-J24H1 گری به شما کمک می کند تا در سکوت استراحت کنید. علاوه بر این پنل جلویی با ظاهر خاص کولر گازی گری نه تنها بر زیبایی آن تاثیر می گذارد بلکه به سهولت در نظافت کولر نیز کمک می کند.

این نوع کولر گازی از یک جهت دهنده چرخان اتوماتیک با زاویه عریض برخوردار است که اجازه می دهد جریان هوا در هر گوشه فضای داخلی گسترش یابد. هدف از تولید کولر گازی گری گرم یا خنک کردن برنامه های کوچک و متوسط ​​ است. استفاده از کولر گازی مدل S4 MATIC-J24H1 گری یک راه حل بسیار مناسب و ارزان قیمت برای تهویه مطبوع است شما می توانید از این وسیله بسیار زیبا، جذاب و پر کاربرد در روزهای گرم و سرد سال استفاده کنید و از بودن در خانه و یا محل کار خود لذت ببرید.

 

info16
info16

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋