بازار مبل آرش کرج

بازار مبل آرش کرج

بازار مبل آرش بزرگترین بازار مبل کرج و استان البرز : مبل راحتی، چستر، کلاسیک، سلطنتی (تاجدار)، سرویس خواب، کمد، دراور، کنسول، بوفه و ...
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود

مبلمان اقساطی مبل قسطی کرج بدون سود و کارمزد از دم قسط

مبل قسطی کرج اینجاست : فروش مبل به صورت اقساط تا 12 ماه بدون سود و کارمزد در کرج و استان البرز، مبل قسطی در کلکسیون مبل آرش فروشگاه برتر مبلمان اقساطی در استان البرز و شهر کرج

 

 

مبل قسطی

اگر قصد خرید مبل قسطی دارید و ساکن کرج یا استان البرز هستید می توانید با مراجعه به مرکز مبلمان اقساطی در کرج (کلکسیون مبل آرش) اقدام به انتخاب و خرید مبلمان کنید و با 30 درصد پیش پرداخت مبل خود را خریده و مابقی مبلغ را بسته به ظرفیت و قیمت مبل، به صورت ماهانه یا دو ماه یکبار قسطی پرداخت نمایید.

شرایط فروش مبل قسطی در مبل آرش کرج

  • حداقل پیش پرداخت 30 درصد از مبل کل خرید
  • ارائه چک یا ضامن معتبر
  • پرداخت به موقع اقساط مبلمان

ما در تمامی حالات سعی می کنیم بهترین شرایط خرید را برای مشتریانمان فراهم سازیم. متاسفانه در فروشگاه مبل آرش امکان فروش مبلمان از دم قسط وجود ندارد. بدون پیش پرداخت مبل قسطی داده نمی شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص پیشنهاد می کنم با ما تماس بگیرید. در مرکز مبلمان اقساطی در کرج منتظر شما هستیم.

مرکز خرید مبل قسطی مبلمان اقساطی در کرج و استان البرز

مبل قسطی در کرج همینجاست. کلکسیون مبل آرش بزرگترین مرکز خرید مبلمان اقساطی بدون بهره و سود با اقساط بلند مدت تا 12 ماه ارائه خدمات مبل با چک و سفته را انجام می دهد. کلکسیون آرش با سابقه 10 ساله خود در زمینه تولید و پخش و فروش انواع مبلمان راحتی، مبل ال ، مبلمان کلاسیک و استیل و مبلمان سلطنتی به صورت نقد و اقساط با شکیل ترین طرح ها و بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت شماست.

این مجموعه با گردآوردی برتین کلکسیون سال تولیدکنندگان داخلی و خارجی مبلمان یکی از برترین فروشگاه های مبل در سطح استان البرز از نظر زیبایی و کیفیت است. اگر قصد خرید مبل در شهر کرج یا استان البرز را دارید می توانید با مراجعه به مرکز خرید مبل قسطی آرش بهترین محصولات این صنعت را با کیفیت بالا، گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله خریداری نمایید.

لازم به ذکر است محصولات کلکسیون مبل آرش فقط منوط به مبلمان نبوده و این مجموعه با ارائه محصولاتی با کیفیت در زمینه سرویس خواب، انواع کنسول و بوفه، ویترین و میزهای ناهار خوری در خدمت همشریان کرجی و هم استانی های البرزی است.

خبر خوب برای زوج های جوان این است که این مجموعه شرایط ویژه ای برای افرادی که قصد دارند زندگی جدید خود را شروع کنند ایجاد کرده است و با بستری مناسب آماده ارائه انواع محصولات سرویس چوب عروس از جمله سرویس خواب عروس، بوفه عروس، مبل عروس و ویترین و میز ناهار خوری عروس به منظور خرید جهیزیه عروس می باشد.

شما می توانید با حضور در “بازار مبل کرج” آرش در جشنواره و قرعه کشی جوایز ارزنده این مجموعه در پایان هر فصل شرکت نمایید. پس تا دیر نشده حتما به مجموعه مبل آرش بیایید و از این کلکسیون زیبا و بی نظیر دیدن فرمایید.

شرایط خرید مبلمان قسطی

بهترین شرایط خرید مبلمان قسطی در استان البرز

اگر قصد خرید مبلمان اقساطی در استان البرز را دارید می توانید با داشتن شرایط زیر اقدام به خریداری مبلمان به صورت اقساط در شهر کرج کنید:

  1. برای کاسبان داشتن جواز کسب و چک یا سفته
  2. برای کارمندان و بازنشستگان چک یا سفته
  3. برای عموم مردم ارایه ضمانت از نفرات درجه یک فامیل که جزء گزینه یک یا دو باشند.

با مراجعه به مجموعه آرش می توانید خرید مبلمان و سرویس چوب عروس را به صورت اقساط تا ۱۲ ماه بدون بهره انجام دهید.

مبل قسطی در کرج

اگر قصد خرید مبل به صورت قسطی در کرج را دارید حتما به بازار مبل آرش واقع در بلوار چمران کرج سر بزنید. کلکسیون مبل آرش با ارائه محصولاتی بی نظیر در خصوص مبلمان، سرویس خواب، میز ناهارخوری، بوفه و کنسول و ویترین های بسیار زیبا و شکیل یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش مبلمان در سطح شهر کرج و استان البرز به حساب می آید که با ایجاد بستری مناسب برای خرید قسطی محصولات خود سعی کرده گامی مستحکم در فروش محصولات ایرانی و ارائه خدمات مناسب به مردم کرج انجام دهد. در همین راستا این مجموعه با ایجاد شرایط مبل قسطی در کرج بدون سود و کارمزد تا 12 ماه بهترین شرایط خرید مبلمان را در شهر کرج برای شما فراهم آورده است.

مبلمان اقساطی در کرج

مبلمان اقساطی در کرج بدون بهره و سود را فقط از کلکسیون مبل آرش بخواهید. کلکسیون مبل آرش با دیدی وسیع به صنعت مبلمان و قدرت خرید مردم شهر عزیز و شهیدپرور کرج سعی کرده با ایجاد شرایطی مناسب کلیه محصولات خود را به صورت قسطی و با تضامین مربوطه به همشریان کرجی ارائه دهد. اگر شما قصد خرید مبلمان اقساطی در کرج و استان البرز را دارید می توانید با مراجعه به کلکسیون مبل آرش اقدام به خرید انواع مبلمان، سرویس خواب و کنسول و بوفه نمایید و هزینه های آن را به صورت اقساط به مبل آرش پرداخت کنید.

چطور به بازار مبل قسطی کرج بیاییم؟

اگر قصد خرید مبل قسطی از بازار مبل قسطی کرج کلکسیون مبل آرش را دارید می توانید با مراجعه به بلوار چمران نبش تالار بابابزرگ به این مجموعه آمده و با بازدید از محصولات مبلمان و سرویس خواب و هر چیزی که نیاز دارید را خریداری کرده و به صورت قسطی هزینه های آن را بپردازید.

شما برای آمدن از شمال کرج باید از سمت عظیمیه به سمت میدان امام حسین حرکت کنید، نرسیده به میدان امام حسین دوربرگردان را دور زده و در کنار پل عابر و تالار بابابزرگ می ایستید و وارد مبل آرش می شوید.

همچنین کسانی که از مرکز شهر و بلوار طالقانی قصد آمدن به مرکز خرید مبل قسطی کرج را دارند می توانند با آمدن به انتهای بلوار طالقانی و رسیدن به میدان امام حسین، ابتدا به سمت پل فردیس حرکت کرده و سپس در انتهای البرز بل سنتر دور زده و به سمت بلوار چمران حرکت کنند. پس از وارد شدن به بلوار چمران به محض رسیدن به اولین پل عابر نگه داشته در کنار تالار بابابزرگ کلکسیون مبل آرش را خواهید دید.

منتظر حضور گرم شما در مرکز خرید مبل قسطی در کرج و استان البرز (کلکسیون مبل آرش) هستیم.

جهت کسب اطلاع از چگونگی آمدن به کلکسیون مبل آرش کلیک کنید.

بازار مبل کرج کجاست؟

  • آدرس : کرج میدان امام حسین بلوار چمران روبروی دانشکده کشاورزی جنب تالار پدر بزرگ، گالری مبل آرش
  • شماره تماس : 02632207641
  • مدیر فروش: 09384898678

منبع : w3folio

بازار مبل آرش کرج
بازار مبل آرش کرج بازار مبل آرش بزرگترین بازار مبل کرج و استان البرز : مبل راحتی، چستر، کلاسیک، سلطنتی (تاجدار)، سرویس خواب، کمد، دراور، کنسول، بوفه و ...

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋