فروشگاه دی کیو شاپ

فروشگاه دی کیو شاپ

فروشگاه دی کیو شاپ عرضه کننده و پخش کننده انواع تجهیزات و دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی با بیش از دهه فعالیت در صنعت پرورش طیور
توسط ۷ نفر دنبال می شود
 ۴ نفر را دنبال می کند

کدام شرکت بهترین دستگاه جوجه کشی را می‌سازد؟

دستگاه های جوجه کشی بسیاری در دنیا تولید می‌شوند تا علاقه مندان به پرورش و جوجه کشی طیور با استفاده از آنها بتوانند کسب درآمد کنند. از طرفی با پیشرفت این صنعت در کشور ما، شرکت های بسیاری اقدام به تولید این دستگاه ها کردند، که یکی از اولین ها در این زمینه دستگاه جوجه کشی دماوند است که کیفیت بالایی را به مشتریان خود ارائه داد. محصولات دماوند در ظرفیت های گوناگونی تولید شده و تمامی افراد می‌توانند برای مصارف خانگی و یا صنعتی از آنها استفاده کنند.

 

دستگاه های تولید دماوند به دلیل کیفیت بالا و استفاده از قطعات مرغوب توانسته‌اند سهم بزرگی از بازار داخل را به خود اختصاص دهند. همچنین این محصولات به عنوان یکی از بهترین دستگاه های تولید داخل، به کشور های همسایه صادر می‌شوند. از ویژگی های مهمی که این محصولات دارند، داشتن راندمان بالا در جوجه درآوری می‌باشد که سبب جذب مشتریان و پرورش دهنگان به خرید ماشین جوجه کشی دماوند گردیده است.

 

لازم به ذکر است که شرکت دماوند با تولید پیشرفته ترین دستگاه خود، توانسته علاوه بر تولید دستگاهی با ظرفیت پایین که نبودش در کشور احساس می‌شد، پرورش دهندگان پرندگان زینتی را به خود جذب کرده است. دستگاه داتیکس 5 با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها در زمینه جوجه کشی و پرورش ساخته شده و می‌تواند بهترین شرایط را برای تخم های نطفه دار ایجاد کند.

 

یکی دیگر از ویژگی هایی که ماشین های جوجه کشی این برند موفق ایرانی را تبدیل به گزینه مناسبی برای افراد کرده، استفاده از سنسور های NTC در دستگاه می‌باشد. این سنسور ها معمولا در دستگاه های صنعتی، خودروسازی، لوازم خانگی و ... به کار میروند. دلیل استفاده از این قطعات، حساسیت بالای آنها و درصد خطای بسیار پایین و بی رقیب در بین دیگر محصولات مشابه است.

فروشگاه دی کیو شاپ
فروشگاه دی کیو شاپ فروشگاه دی کیو شاپ عرضه کننده و پخش کننده انواع تجهیزات و دستگاه های جوجه کشی خانگی و صنعتی با بیش از دهه فعالیت در صنعت پرورش طیور

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋